Civic 10G je fakt asi najlepsi Civic aký bol vo vsetkých smeroch.Posed ako kedysi,1.5Turbo motor je paráda,velkosťou asi največsi hatchabck v tirede.S čoho som bol iba sklamaný sú sedadlá v predu tie su fakt o nicom.
Inak za mna super keby prišla este verzia Combo v dákom peknom kabáte tak by som to do toho aj siel.
I ked tie ceny su mierne ustrelené zatial.
The administrator has disabled public write access.
Popravdě, ceny C10G teď zase vyšší, neb nový modelový rok a s GPF filtrem, na jaře bude facelitf, takže zase ceny nějak moc dolů nepůjdou.
Průser jsou vnitřní plasty, skoro každému nějaký plast vrže, drnčí, hlavně když je kabina vyhřátá od sluníčka. Už jsem to taky řešil a řeším a nevidím to moc růžově. To prostě posrali... Výplně předních dveří - tapecírunk - je nacvaknutý a drží to jen 1 šroubek!!! Přechody mezi plastem a plechem nejsou nijak tlumeny, nic mezi tím prostě není (nějaký pěna apod.), jako fakt, tohle posrali a je to jediné, co mě na autě štve. A nejsou to nějaké drobné zvuky, občas to jsou takové, jako by až jiskřila elektrika! Tohle si koupit nehondař a nesrdcař, tak jim to půjde omlátit o hlavu a Hondu už nikdy chtít nebude. Někomu už i měnili 2x stropnici a bez zlepšení. První kusy zase mají KO zvedání sedadla, nejde vypumpovat nahoru a musí se měnit celé sedadlo, které přestrojují. No, za mě v tomto fakt zklamání...
Tady hlavně od 16 s je to slyšet, v reálu je to prostě hlasité, že ani rádio to nepřehlučí
A středový tunel pro změnu
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
Po 6.666 km, spotřeba 6,77 l/100 km, je to tak 65% dálnice tempomatových 130 km/h, zbytek město/okrsky. Pokud se jede delší trasa, více okrska, tak spotřeba je nižší, po 6 litrů.
Pazvuky z interiéru jsou stále, sic teď v zimě trochu klidu.
2x se v mrazu trochu zamlžily zadní světla, takže to budu řešit a reklamovat.
Jinak spokojenost
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.