Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Nástupce A7G

Nástupce A7G 30 Aug 2016 17:01 #31

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
ze audi ide na kvalitu a bmw na elektroniku ? Ved oni su rovnako prepchate elektronikou atd.

Btw. ako mozes porovnavat s e46/e39, kde ked accord zacinal v 2003, tak oni uz s koncili a v 2004/5 vydavali e90/e60 uz.
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 30 Aug 2016 19:37 #32

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ked budes citat pozorne som pisal ,preco som prorovnaval prave tieto auta ...

co sa tyka elektroniky tak to tak bolo a nemam to z vlastnej hlavy ,zase neviem ci to je aj dnes takto ,
treba pozriet do priplatkovych vybav oboch znaciek .. len tak pre porovnnie minulch rocnikov si skus sadnut do A8 a do Sedmy a uvidis ten rozdiel v interiery ...

len prve laicke porovnanie na ktore som hrabol

tu veticku v roznych interpretaciach najdes skoro kazdom porovnani ,ze audi dobieha BMW techhnickymi vymozenostami ...

Last Edit: 30 Aug 2016 20:52 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 01 Sep 2016 08:49 #33

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
No audi u mna v tych rocnikoch zakapalo na motorch... 320i, 325i, 330i, 320d... jednoduchost, spolahlivost, prejav, vykon... Nejak zbezne sa pamatam, ze jedine pouzitelne boli stare 1.8T, niektore serie 2.0 TFSI a z dieslu satara 1.9TDI... 2.0TDI bolo peklo na servis

E90 voci accordu je tvrdsie auto, viac pri zemi, nizsi posed, motor natrepany az pod palubovkou, skvele jazdne vlastnosti a na vode a snehu ta elektronika robi zazraky :) Ale clovek hladajuci eleganciu, komfort a vyuzitelnost priestoru, to mozno vobec neoceni :)
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 01 Sep 2016 23:50 #34

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
mas pravdu ,neoceni kedze sa nejedna o lacne auto a kupovat este jedno pre rodinne ucely uz je to uplne mimo beznu realitu .. a maloktory mlady chalan ocenujuci toto ma peniaze na take auto a vacsina siaha po starsich modeloch ...
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 05 Aug 2017 20:36 #35

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Dnes jsem celý den koukal na vide, fotky, testy, zkušenosti (alespoň prozatímní) a pokud bych nebral větší Lexus RX400h, tak

Honda Civic 1.5 Turbo Sport Plus 5D manuál

Čím dál se mi víc líbí, za posledních pár let nejvychvalovanější auto ze všech stran, a všichni se shodují na super motoru, podvozku, jízdních vlastnostech.

Počkám 2-3 roky, až se cena dostane někam ke 300.000 tis. a půjdu si pro něho. A pokud bude combi, tak asi bych šel do něj, pokud by nebyl nějak výrazně horší v jízdních vlastnostech.

edit: doplnil jsem, že manuál, mě řazení baví u takového auta ;-)
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
Last Edit: 06 Aug 2017 23:25 by HIGHTY.
The administrator has disabled public write access.

Re:Nástupce A7G 06 Aug 2017 17:34 #36

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
CXg dobrá volba,uvidíme jaké budou poruchy. Nějaké na VTC už mají. Nevím jestli ta cena u staršího kusů půjde tak dolů je to Honda která moc na ceně neklesá oproti koncernu kde je 100tis dole jen jak to vyjede z prodejny.

Odesláno z mého MI NOTE Pro pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: HIGHTY, Marek S.

Nástupce A7G 08 May 2018 20:08 #37

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Tož, dostal jsem šanci jezdit CRV 2.2 i-CTDi 103 kW, r.v. 2008, tedy III G, 4x4 a musím říci, jsem mile překvapen. Auto má najeto 420.000 km, na motor se nemuselo sáhnout, jen spotřebák, tlumiče, spojka a rozvody, jinak vše originální. Ani jsem nečekal, že to pojede stejně dobře jako Accord, i když je větší a o cca 80 kg těžší, tak to jede i jen s těmi 103 kW pěkně, svižně. Chip na 120 kW a 380 Nm se zápisem do TP a je to paráda!
Takže ho zařazuji do seznamu nástupců :-)
Jediné co je škoda, že nemá ovládání palubního PC na volantu, ale jen na čudlíku u budíků... Ale audio 100x lepší jak Accordu, rádio má taky lepší příjem. Zkoušel jsem i svižnou jízdu a ač je to SUV a vyšší, tak se nenaklání tolik jako Octavia :-D Látkové potahy jsou trochu z drsnější látky, opěrky na předních sedadlech jsou mi trochu nezvyklé, ale jde o zvyk. Prostoru je uvnitř dostatek, dobrý výhled, no prostě klasika u SUV. Slabší jsou brzdy, nevím, zda jen u tohoto kusu a nebo obecně, zase jde o zvyk, že je třeba více na to šlapat, na Accordu jsou lepší. Sedačka řidiče, kdy s autem jezdil 1 člověk, je jako nová, neprosezená, nepotrhaná, prostě na ty km krásná, to samé o volant. Stočit to auto na 150.000 km, tak se to vůbec nepozná (takové to že koukat v interiéru na opotřebení apod., je prostě všechno o servisu a starání se o auto...)
Motor je navíc tišší než u mého Accorda se 283.000 km, to bude těmi rozvody tipuji. Táhne krásně, žádná únava při těch km, fakt paráda!
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
Last Edit: 08 May 2018 20:11 by HIGHTY.
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 02 Aug 2018 09:25 #38

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Tak bylo rozhodnuto a zítra bude přivezen nástupce A7G:

Honda Civic 1.5 Turbo Sport Plus 5D, 134 kW, manuální převodovka, Rallye Red

r.v. 2018, ještě bez GPF :-), s GPF bude výkon nižší, snad 132 kW, ale hlavně další překážka ve výfukové soustavě a jestli bude třeba jezdit pro regeneraci, nevím, jak to budou dělat lidi, co jezdí jen kolem komína, neb GPF bude/je už od teď ve všech nových autech s přímým vstřikováním...
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
Last Edit: 02 Aug 2018 09:26 by HIGHTY.
The administrator has disabled public write access.

Re:Nástupce A7G 03 Aug 2018 22:01 #39

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Honda Civic 1.5 Turbo Sport Plus 5D







HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
Last Edit: 04 Aug 2018 14:23 by HIGHTY.
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 11 Aug 2018 22:58 #40

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
:super :vtec skoda ze nie CVT, ale super vyber . Nech sluzi :rock
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: HIGHTY
Time to create page: 0.121 seconds
Powered by Kunena Forum