Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Upgrade brzd A7G | Vseobecne info

Re:Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 06 Sep 2016 15:52 #61

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
No, tady na videu tam dávají všechno možné :-))) www.300below.com/cryo-rotor-brake-rotors/ Už se na to dotazuji ;-)
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 06 Sep 2016 22:49 #62

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
Marek. Ak chceš mať lepšie brzdy ako séria 7G a neplánujes s tým jazdiť na ring, tak ísť do šport bŕzd je úplne zbytočné a drahé..A na to občasné blbnutie ti budu stačiť aj tie ATR sériové, aj keď je tam váha auta iná tak to je v pohode, 7 G nebolo určené na nakladacku a nemá také brzdy, ale ATR bolo práve na to,

Ale treba vedieť aj to., ze sériové kotúče a platne sa zbiehajú normálne ,,, A to každý snáď vie ako,,

Ale šport kotúč šport platna, sa vôbec tak Normálne nezabieha,
U surového sériového kotúča ti ide o zábeh aby si to len "sadlo"
U spor brzd tiež aby si sadlo, ale hlavne tepelne, a má to viac ciklou, a ak niečo bude malo zohriate, alebo moc tak máš po spor brzdach a bude to brzdiť horšie ako séria, a môžeš zas dávať peniaze za nové platne alebo aj za kotúče,,, lebo už len v tom zábehu si ich dal do smútku,,,
A že to netreba dodržať a podobne Pi... .. sú len keci
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 07 Sep 2016 08:11 #63

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Zatiaľ som viac naklonený ísť do OEM na TypeR
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 07 Sep 2016 09:01 #64

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
ja by som siel skusti do Textar kotuce, textar dosky, vymenit brzdovu kvapalinu ATE SL6 ESP, alebo aj Textar ma tusim. Pripadne ATE/ATE kombinaciu.
Aj tak myslim, ze 2piesty budu pre A7G na bezne jazdenie overkill.
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 07 Sep 2016 12:53 #65

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Celé ma to víde naviac 200 euro, a proste tourer ( + naložený) je ťažká krava, a tieto peniaze mi to za to stoja. Hlavne verím že to bude v pohode pasovať ale tak Galaktic to má odskúšané takže to ma ukludňuje.

ATE kotúče stoja 100 eur/pár, OEM ATR 135 euro, čo je prd rozdiel.
Last Edit: 07 Sep 2016 12:53 by Marek S..
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 08 Sep 2016 15:57 #66

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
Ono či dáš OEM alebo prvovýrobu tak to je v pohode, ja som hovoril len že na tvoje jazdenie sú šport zbytočné lebo origo atr znesú dosť,,, A neviem kto dodával na ATR kotúče ale ate to asi nebolo, a ani na mojich origo K24 kotúčoch nieje nič , len Honda a čísla kotúča,
Tak že OEM bude najlepšia voľba podľa mna,

A race brzdovka? Tú na toto netreba vôbec,
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.105 seconds
Powered by Kunena Forum