NZULU, Chris ,,, aspoň niekto chápe pointu 2piston
Nehovorím že 4 piest je na prt, osobne ho riešim lebo ten 2P tam dlho nechcem mať lebo mám už vyššie nároky a to je na dlho debata tak radšej poviem niečo o tých 2 P z accord Type R
1: Chceš zachovať originálne H kolesá? 16,17,
2: origo ET na kolesách?
3:Chceš lepšie brzdiť ale Zásadne odmietas športový kotúč a platne lebo sú na teba drahé a pozeráš na údržbu aj do budúcna? A chceš mať na aute OEM veci?
Tak za normálne peniaze sa to dá dosiahnuť len týmto!
Všetko sa mení kus za kus, strmeň acco 7 dole a accord r tam zapojím tú istú brzdovu hadicu,
Samozrejme potrebuješ platne do atr strmena napr ATE,, A ak máš svoj 300mm kotúč už ko, tak bud dáš nový, alebo o niečo drahši ale už kotúč 300mm /28 a to tiež z Accord R ( radšej ten z R) a kotúče zase dám dole jeden a druhý tam, a aaa kde bol problém niečo riešiť upravovať rátať??
Áno áno nemám to v číslach, mohol som to presne zmerať aj mám možnosť ale, to ma vtedy nenapadlo, reč je o brzdnej dráhe, a tá dráha je úplne niekde inde ako na 7G brzdách,, A áno samozrejme to má aj jedno malé mínus a nieje to 100% správne brzdenie ,, ALE to mínus čo to má je úplne nič oproti tomu keď tam dáš nejaké 4hrnce z legenda lebo to má 20 x mínus a je to 50% brzdenie