i-vtec wrote:
no neviem ci lepsie ,aj ked zalezi od kvality ,ale poviem ti ,radsej dat skoro o 100e menej za ATE kotuc nez vymyslat extremy ,ktore ty pri beznom jazdeni zazijes len zriedka a pravda je ze tu vhodnu teplotu dosiahnes zriedka aby to brzdilo idealne hlavne ked niesi na ringu ,osobne si myslim ,ze je to skor placebo efekt a prdarna
,co sa tyka takychto rezanych a dierovanych ,su otom tony na forach ,ze dierovane ci su zimmermany abo ine sity proste praskaju ,pokial sa nejedna o rozne mixi materialov ci keramika, zase za ine ceny nez je tato a rezane mozu brzdit lepsie a iba hlavne vdaka tomu ze sa zakusavaju drazkamy do dosiek a tam sa kolies nedocistis
,ze niekto jazdi na LUK brzdach a celu cestu z kopca stoji na pedali je jeho problem ,kzdopadne rezane maju vacsiu spotrebu dosiek a vacsiu prasnost ci su zo zuly alebo olova oproti klasickej zmesi a hladkym kotucom
.. a mne osobne by este raz dal niekto take nieco na auto tak by som mu odtrhol hlavu
nieco co by piskalo a skripalo a v kritickej chvili ked potrebujes necakane na studenych brzdach 100% ucinok a zistis ze to nebrzdi co je bezna vlastnost takykchto brzd tak dakjem pekne ..
Ja viem že to ide lepšie, aj bez extrémov. Je rozdiel športové a závodné,, Ty máš dosť skreslené informácie a sú Typu - jedna babka povedala druhej a jej vnuk to dal na nejaké fórum,,,, áno všetko je o teplote, a ak jazdím normálne,,,, tak som len samovrah ak si dám auto také brzdy ako hovoríš že si mal, mal si totálne zle zvolenú kombináciu, toho čo chceš +kotúča a platne tak sa nečuduj že to nebrzdi keďze to ani brzdiť nemôže,, ak je všetko správne dané tak to Musí brzdiť, a nie placebo Je rozdiel Povedať já mám Feroda platne a ja mám Fedora Racing DS 2500 platne,,, je to kurva rozdiel vo vlastnostiach ale len v správnej kombinácii
áno jasne že praskajú v dierach ale akú nakladacku má za sebou a že to ten chlapec prehnal viac alebo zle chladil to je jeho problém, ak máš séria kotúč a ten doma prejdeš vrtackou tak to slahne hneď! Ale nie orig šport kotúč, a že treba kompozit na kotúč?? Na Q7 naj verzii keramické aj bez zavodenia na ringu praskaju
Rezané lepšie brzdia lebo sa Kúšu do drážok? Ale to sranduješ naozaj,,, tá drážka má svoj najväčší účel a ten je čistiť platnu a plochu ale platnu ktorá je určená na ten kotúč nie trw klasic, prasnost? Nová doba ideme na pred čím menej sa prasia aspoň skúšajú docieliť, áno drážka kotúč viac,! A No A Čo chcel si to tak to máš nee?
Potrebuješ zastaviť? na studenom kotúči platne, a nejde to?? To nemá ísť !! Okruhove ( teplé) brzdy v premávke nebrzdia. Tak isto bežne kotúče a platne dáš na okruhu za 5 min k.o. Že ani do boxu nenájdeš ale opačne to funguje že,? Každá platne, kotúče, brzdovka atď, má svoju prevádzkovú teplotu, a športové sa radia na viacej verzií , tak ak si si ty dal niekomu spraviť auto a dal ti toto tak nevedel o brzdách nič, alebo si mu nepovedal ako jazdíš,
To ze máš zlú skúsenosť s šport kotúč brzda, to chápem,,, ale keď povec fakta ,
Nemusíš
JA VIEM PREČO a
Nepotrebujem chodievať na autobazár fórum a tam sa učiť z ich teórii, Ja chcem Fakta, nie blabol čo som počul, Brzdy niesu sranda, Je tam hromada faktorou ktoré musia sedieť 100 100 keď nie všetko ide do hajzlu a ak niekto ide do bŕzd tak nech vie aspoň základ o brzdách a ako vôbec fungujú,, A keď niekto niečo nevie? To nieje na hanbu na to je takéto fórum.. ale podľa mňa by mal hovoriť každý zo svojej skúsenosti a to co vie na 100% Keď sa mne niečo pokazí tak prvé čo chcem vedieť je Prečo sa to stalo, čo som dojebal ja, a ako to zlepšiť, .....