Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Upgrade brzd A7G | Vseobecne info

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 18:33 #21

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
celkom slusna cena, mas link ? :blink:
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 18:46 #22

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
rovnaky kotuc, rovnake dosky, ale plocha 2 piestikov je vacsia ako 1 piestika a teda tlacia vacsim tlakom, ktory sa rozlozi na vacsej tlacnej ploche, staci ?

Neni to vymysel tu, ale kopec ludi v UK a DE robi tento upgrade hlavne na FN2 a to uz sa da co povedat nie ?

2piesty z A8G je uz o level vyssie lb ides do 320/32. Teda vacsie v priemery a su aj hrubsie.


Na 4 piesty z Legenda potrebujes kotuc z Nissanu 350Z teda 324/30. Lenze 4piesty stoja 200e, repas, treba ti dat vyrobit redukciu a kedze sa jedna o brzdy tak nie z hocijakeho materialu a das tam minimalne 1&", pri ATR das 16"

Pisal som o tom uz tu.

hondacc.eu/forum/tipy-nápady/11-big-brak...rd-7g-velke-brzdy#30
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 20:20 #23

  • Nzulu
  • Nzulu's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 23
  • Karma: 0
našel jsem podle OEM kodu a pak kodu aftermarket brzdiče tohle: www.autodily-online.cz/cs/E-shop/Osobn%C.../Produkty/NK/2126129
Za ty peníze si myslím že je to hodně slušný...ale bez držáků a ty nikde prostě nemůžu najít :-/
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 20:37 #24

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Chris wrote:
rovnaky kotuc, rovnake dosky, ale plocha 2 piestikov je vacsia ako 1 piestika a teda tlacia vacsim tlakom, ktory sa rozlozi na vacsej tlacnej ploche, staci ?

Neni to vymysel tu, ale kopec ludi v UK a DE robi tento upgrade hlavne na FN2 a to uz sa da co povedat nie ?

2piesty z A8G je uz o level vyssie lb ides do 320/32. Teda vacsie v priemery a su aj hrubsie.


Na 4 piesty z Legenda potrebujes kotuc z Nissanu 350Z teda 324/30. Lenze 4piesty stoja 200e, repas, treba ti dat vyrobit redukciu a kedze sa jedna o brzdy tak nie z hocijakeho materialu a das tam minimalne 1&", pri ATR das 16"

Pisal som o tom uz tu.

hondacc.eu/forum/tipy-nápady/11-big-brak...rd-7g-velke-brzdy#30

FN2 vazi o 300kg menej a to je rozdiel nie ,neporovnavaj neporovnatelne ... pises ako keby prerabka na A8G ci ATR 2 piestky stala 100e .. co viem su cenovo natom +- tak ako UNI 4 piestiky brembo sport .. ked uz tak poriadne ..
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 21:41 #25

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Pozri i-vtec 2 piesty vyjdu urcite lacnejsie plus mensie rotacne hmoty a vaha.

Daj 4 piesty, zrepasuj, namontuj a napis skusenosti a celkove naklady, ale vyjdu podla mna celkovo cez 500e.
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 22:15 #26

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
tak vdaka bohu osobne poznam citelny rozdiel medzi ... 2 piestik auto vaha 1400kg a 4 piestik auto vaha 1900kg velkost kotuca a dosky cca stejna ,tam je rozdiel mnohonasobny oproti tomu ked prejdes z jedneho piestika na dvoj a kde este keby som to porovnaval na rovnakom aute .. a verim tomu ,ze rozdiel v cene by bol +- 200e ,treba nato pozerat aj takto ,aky rozdiel za kolko dostanes a aj ked nejazdim ,brzda plyn tak uz keby mam toto riesit tak tych 200e naviac nic nieje co zato dostanes .. len moj nazor ,ak niekto chce zhanat ATR brzdice tak prosim kazdeho vec ,pre mna vyhodene peniaze za polovicne riesenie ..
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 27 Mar 2016 23:16 #27

  • Nzulu
  • Nzulu's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 23
  • Karma: 0
Důležité je taky do těch tvých nákladů započítat 2x sada 17" kola+gumy. S těmi dvoupístky by se to tedy podle informací mělo stále vejít do 16" kol. Jezdím 16" kvůli pohodlí.... takže to hodí víc jak 200€
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 28 Mar 2016 00:04 #28

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
ved ATR brzdice ta vyjdu tak mozno 150-200e s tym, ze dosky a kotuce ti ostanu. Brzdovy ucinok je urcite lepsi, lb je to citit a aj Galaktik meral brzdu drahu s klasickymi a ATR. Takze o com tocis ?

Polovicne riesenie to isto nie je, je to upgrade. 4 piesty je uz HardCore, ktore v beznej premavke nevyuzijes a akurat budes mat mierne blbovzdorne riesenie na okruhy.

Tak neviem co si tu chces dokazovat, ak sa ti zdaju 200e vyhodene peniaze do rodinneho combika, tak tuto temu preskoc a pozri ine . To neni pre kazdeho. B)
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 28 Mar 2016 09:32 #29

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Riešiť 2 piestikové brzdy pri R16 (ak máš na tom 205/55) si myslím že nejak potrebné nie je...
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 28 Mar 2016 19:00 #30

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Marek S. wrote:
Riešiť 2 piestikové brzdy pri R16 (ak máš na tom 205/55) si myslím že nejak potrebné nie je...

presne ,vystihol si to lepsie ako ja :super
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.114 seconds
Powered by Kunena Forum