A el. Sústava je zas závislá na pohone remeňa, a nie len že alternátor,,, hlavné čo môže spôsobiť zlé dobíjanie je klatka sponovak, vodná pumpa, Servo, ,
A tým že dám vetsiu batériu aby bola rezerva , tak to len zhoršis, Samozrejme je tolerancia + -v kapacite Ah batérie ale ak mám mať napr 45. Ah a dám od 55 -60 tak to už podľa mňa dosť, lebo ten alternátor má už minimálnu rezervu a keď pôjde stále na 99 % lebo jednoducho sa snaží dôjsť na 100 % kapacitu batérie kam skončí aj on, , A vôbec nieje podstatne sak to ide,,, áno ide to ale ako? A ako dlho to pôjde než niečo prdne,
Alternátor je ako klimatizácia, brzdí,,,
Uvažujte! Prečo tam je taká malá batéria V takom. Veľkom aute? Prečo?
Lebo to je jednoduché?
Mala batéria + vetsi štart p.
dôvodom je to aby sa po Štarte v čo najkratšom čase dostal na plnú hodnotu,, A potom už len udržiavala.
A ak alternátor stále nestíha dôjsť má plnú kapacitu čo určite nebude stíhať, batéria pôjde ďalej v pohode na oko ale na cca 80 % a tým že nebude na 100% tak tým sa poškodzuje samá o sebe, a stráca na vlastnostiach,,
A tak sa dá dojebat aj skoro nová batéria, po viacerých cykloch, aj keď ju potom budeme externe nabíjať,,
Tieto
"Super Batérie" ktoré sú Teraz.tak Strašne" Bezúdrzbove "
Sú čistý ojeb, hlave to slov Bezúdrzbove,
Bezúdrzbove autobatetie behajú v inej cenovej kategórii!
A nie za 80 € a majú hlave úplne iné, a oveľa lepšie vlastnosti, a riešia to čo normálna batéria nevie
,sú schopné sa prebrať aj po viac x vybitia
Do mŕtva, rýchlo sa dávajú na ok hodnotu, aj na malom dobíjani a majú veľkú tepelnú odolnosť,,,
Čo tie "Bezúdrzbove" môžu o takom niečo
Snívať