Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Vyfuk 2.4 Cl9

Re:Vyfuk 2.4 Cl9 09 Aug 2015 18:20 #11

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
Nerez ti nezhrdzavie?? Nieje nerez ako nerez ked je nekvalitny material cize nerez dokaze taktiezkorodovat je to predsa len zliatina ak sa nemilim ;)
The administrator has disabled public write access.

Re:Vyfuk 2.4 Cl9 17 Aug 2015 21:42 #12

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
T-304 tak ako T-409 nehrdzavie. Najlepsia volba je T-304 (Borla,Skunk2 a pod...): m.autoanything.com/exhausts-mufflers/t304-vs-t409
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 17 Aug 2015 22:01 #13

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
neviem co je hento tich t 309 ale len som napisal ze ulter sport som mal nerezový výfuk a zhrdzavel
Použitie jednotlivých druhov ocelí v praxi:
A1- vhoná na obrábanie /napr. sústruženie/, znížená korozivzdornosť kvôli vyššiemu obsahu síry
A2- najpoužívanejší druh korozivzdornej ocele, vhodna tak pre použitie v interiéry ako aj exteriéry,
nedoporučuje sa pre použitie v agresívnejšom prostredí ako sú bazény , morská voda atď.
A3- má vlastnosti A2, stabilizovaná proti medzikryštalickej korózii, bežne sa nepoužíva
A4- zvýšená odolnosť proti korózii a kyselinám, používa sa najmä v chem. laboratóriách, plaveckých
bazénoch,odoláva morskej vode......
A5- má vlastnosti A4, je stabilizovaná proti medzikryštalickej korózii, bežne sa nedodáva
C1, C2, C3, F1- bežne sa nepoužívajú, sú kaliteľné a magnetické, nižšia korozivzdornosť

Väčšina nerezového spojovacieho materiálu sa vyrába z austenitických ocelí, preto je v ďalšom texte venovaná
pozornosť práve tejto skupine materiálov.

Označovanie korozivzdorných ocelí:
Základné položky spojovacieho materiálu ( skrutky, matice) nesú označenie skupiny ocele a pevnostnej triedy
Napr. najčastejšie sa vyskytujúce označenie A2-70 má následujúci význam:
- písmeno A označuje austenitickú oceľ
- číslica 2 označuje skupinu s chemickým zložením (viď. Tab 2)
- číslica 70 udáva pevnostnú triedu ako 1/10 skúšobného zaťaženia z pevnosti v ťahu / min 700 N/mm2
Na výrobu pružných spojovacích súčastí, ako napr. DIN 127, 128, 471, 472, 6799 atď., sa používajú
korozivzdorné ocele bez označenia druhu. Najpoužívanejšie sú ocele podľa DIN 1.4122, 1.4310.

Porovnanie noriem a orientačné chemické zloženie ocelí
Druh
Označenie materiálu podľa DIN ČSN AISI Chemické zloženie v %

C Si Mn P S Cr Mo Ni Cu
A1 1.4305 303 0,12 1 6,5 0,2 0,15-0,35 16-19 0,7 5-10 1,75-2,25
A2 1.4301 17 240 304 0,1 1 2 0,05 0,03 15-20 0 8-19 4
A3 1.4541 17 248 321 0,08 1 2 0,045 0,03 17-19 0 9-12 1
A4 1.4401 17 346 316 0,08 1 2 0,045 0,03 16-18,5 2-3 10-15 1
A5 1.4571 17 348 316Ti 0,08 1 2 0,045 0,03 16-18,5 2-3 10,5-14 1
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 17 Aug 2015 22:34 #14

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Ulter je z pohlinikovanej ocele s nerez koncami... Ziadne prekvapenie a porovnavame ladu s medvedom....
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 13 Mar 2017 11:24 #15

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
No vraciam sa k tejto teme, kedze druhovyroba je na slovensku prakticky nezohnatelna, bude mi ho musiet niekto vyrobit. OEM neprichadza do uvahy, ta cena je chora.

Najlacnejsi catback nerez z USA vratane cla a postovneho vyjde na 650E (polovica je postovne), cize cokolvek vyraznejsie pod tuto cenu sa pocita. Myslim, ze adekvatna cena za vyfuk od catu dozadu je tak 350E, viac tam nema, co stat.

Ak viete o nejakom kontakte SR/CR, co robi za slovenske nie nemecke ceny, tak sem s nim. Zatial som kontaktoval jednu firmu v UK.
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 13 Mar 2017 14:35 #16

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
My vyrábame koncovky výfukov z ocele 1.4301 (X5CrNi18-10).
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 13 Mar 2017 17:00 #17

  • PaloS
  • PaloS's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 152
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Tiež som raz zo zvedavosti hľadal, či na 8g by sa niečo dalo nájsť a dopátral som sa k foxu a je tam aj na 7g len ceny tiež do bludu fox-sportauspuff - CL7
Honda Accord sedan 2010 / CU2 MT / Executive / Buran Silver Metallic
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 13 Mar 2017 21:12 #18

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
stale sa mi doma vala urpaveny nerez na tourera ...
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 14 Mar 2017 11:39 #19

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Tak na tourera a pri tej cene, to si rovno mozem ist po origo vyfuk.... za 650$ mam doma celonerez na sedan, staci len nasadit.

Ten fox je fajn ale zase cena 600E za nekompletny vyfuk. Ked to amici vedia pozvarat za 280E, tak sa cudujem, ze tu, pri nasej cene prace, je problem urbit nieco podobne v podobnej cene.
The administrator has disabled public write access.

Vyfuk 2.4 Cl9 14 Mar 2017 21:43 #20

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
si sa pytal niekoho kto stym robi co je to pracovat z nerezovou ocelou ? material nieje drahy ale praca na hodiny a spotrebny material ano ,co som daval prisposobit moje koncovky ,co bolo len 3x priruba a 4x uchyt a polmetra trubiek a prisposobenie k autu a za pracu plus mat som dal 250e kde este koplet vyfuk .. inak za tuto cenu ho dam keby niekto chcel , na silu nepredavam ..250e ma uz z biedy nevytrhne ,ponukam len preto ,ze povodne som dal opravit a pri mojom najazde vydrzia ocividne este roky a nerezy mi lezia v zalohe .. inak ten moj ma stal tiez cca 650e dokopy a to su len koncovky ..
inak komplet celonerez by som nechcel ,drnci to ako odkapova rura ,proste nerezova ocel ... mal som ho na roznych autach a ten plechovy zvuk je tam vzdy pocut oproti klasickej oceli ..
Last Edit: 14 Mar 2017 21:45 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.123 seconds
Powered by Kunena Forum