Ak si náhodou niekde z BA, palivo máš isté, rakúsko je kúsok
Vysoká spokojnosť PH od nich, ako cena tak i kvalita.
Daj sem link, určite z toho bude viac možno poradiť.
Ako už spomenul highty , treba prezrieť všetky veci na aute. Pri teste sa určite nevyhni jamám a výmolom, ukážu stav podvozku. Ťukanie môže byť tyčka stabíka ale i čap.... Určite pozri stavy silenblokov, popraskané silenbloky = istá výmena. Cenu dielov je ťažko popísať, záleží čo chceš a koľko máš vo vrecku
Treba otestovať i auto na plné pecky, či nepreklzuje spojka. Takisto by auto nemalo vibrovať a vydávať kovové zvuky. Jedno i druhé = výmena komponentov (DMF +spojka) za 600-1000 eur, podla toho ktoré zoberieš. Práca dalších 200.
Predpokladám že chceš sedan, ak náhodou tourer, daj pozor 5te dvere robili problémy s elektrikou, poriadne otestovať.
A samozrej,e auto určite hodiť na diagnostiku, na tom nešetriť.
TU ti dám zopár linkov:
www.autorubik.sk/clanky/zvuky-z-podvozku-co-ich-sposobuje
www.autorubik.sk/clanky/dvojhmotovy-dvoj...cip-konstrukcia-rady
Bacha hlavne na ten zotrvačník, to je asi najdrahší komponent, ostatok všetko sa dá nejak uhrať, tu však moc náhrad neexistuje.
V skratke, na zdvihák, tvoj mechanik, poobzerať, skúšobná jazda, znova poobzerať, diagnostika, podumať a potom sa rozhodnúť