Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 12 Aug 2016 15:34 #11

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Ve většině dílů má CN1 a CL9 totožné věci,vsak jsou postavené na stejném podvozku , stejné brzdy atd.

Odesláno z mého MI NOTE Pro pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 12 Aug 2016 15:41 #12

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Za 150€ by som úprimne ani neriešil túto tému a kúpil nové a korektné na tvoj model.

Ja by som osobne by som uz cestou znižovania nešiel a kúpil by som športové stabilizátory. Ale to je iba môj nazor po skúsenosti - a hlavne na SK/CZ cestách.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 12 Aug 2016 22:37 #13

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Marek S. wrote:
Za 150€ by som úprimne ani neriešil túto tému a kúpil nové a korektné na tvoj model.

Ja by som osobne by som uz cestou znižovania nešiel a kúpil by som športové stabilizátory. Ale to je iba môj nazor po skúsenosti - a hlavne na SK/CZ cestách.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Ještě bych to vylepšil: pružiny jsou v podstatě jen na snížení podvozku, vizuální záležitost, obzvlášť na sériových tlumičích. Stabilizátory nejsou vidět, ale funkci mají naprosto parádní, kdo nezažil, nepochopí. A nejlepší kombinace jsou stabilizátory a pak pořádný komplet podvozek, a za mě jedině Showa. Sníží decentně, ano, auto neleží, ale zase všude nadále projede, ale na funkčnost tužšího a stabilnějšího podvozku to nemá chybu. Mě už chybí jen Showa :-D Ano, celkově tato úprava je kolem 30.000,- Kč, ale vyplatí se pro ty, kteří opravdu se chtějí svést v běžném provozu, bezpečně a ani nemusí prasácky, neb už jen se stabilizátory projedu zatáčku klidně v 50, zatímco jiné auta tam zpomalí na 40 a méně, neb se jim boří vnější přední část do podběhu předního kola :-D

Kup NOVÉ Eibach na své auto podle katalogu a není co řešit a pokud je třeba ušetřit i nějakých 1.000,- Kč na tomto, tak to se skoro do ničeho nepouštěj a jen jezdi...
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 18 Aug 2016 08:26 #14

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Nemať Tourer idem do stabíkov( naňho sa šport stabíky nerobia), Showa by sa aj dala zohnať, ale 25 000 kč do toho sa mi nechce dávať



Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.106 seconds
Powered by Kunena Forum