Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 11:43 #1

Nazdar mám možnosť kúpiť Eibach športové pružiny z 2.4i vtec zníženie -30/-35mm a chcem to dať na svoj 2.0i vtec jaky v tom je rozdiel lebo na môj 2.0 je iné sériové číslo pružin a ta ista znacka pružin ma ine zníženíe -35/-40mm aby som vedel lebo sa mi zdá že tlmiče sú rovnaké aj na 2.0i vtec, 2.4i vtec aj na 2.2ctdi diky za rady
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 12:06 #2

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Nemyslím si že su rovnaké ale over si to cez objednávanie čísla ND.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 13:39 #3

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Na každý motor jsou jiné pružiny ,které odpovídají váze vozu. Však dnes koupíš Eibach myslím že na BSR s 50% slevou nové a ještě s typovým listem pro zapsání do TP aby nebyl problém na STK.

Odesláno z mého MI NOTE Pro pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 22:38 #4

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 10:01 #5

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Aby som to zhrnul.

CL9 a CN1/2 maju rovnake cislo E10-40-008-03-22
CL7 ma z mne neznameho dovodu ine cislo E10-40-008-01-22

Tipoval by som, ze CL7 a CL9 budu mat podobne a CN1 ine, hlavne kvoli vahe. (+150-200kg)
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 18:06 #6

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
Chris wrote:
Aby som to zhrnul.

CL9 a CN1/2 maju rovnake cislo E10-40-008-03-22
CL7 ma z mne neznameho dovodu ine cislo E10-40-008-01-22

Tipoval by som, ze CL7 a CL9 budu mat podobne a CN1 ine, hlavne kvoli vahe. (+150-200kg)

Co tak koukám,tak bych to upravil. Stejné pružiny mají 2.4 a 2.2 v sedanu a to E10-40-008-03-22 a 2.0 v sedanu má E10-40-008-01-22, rozdíl je v zatížení přední nápravy o 50 kg.
Ovšem ještě jiné pružiny mají kombíky, 2.4 a 2.2 v kombíku mají E10-40-008-04-22 a 2.0 v kombíku má E10-40-008-02-22, rozdíly mezi sedanem a kombi je zatížení zadní nápravy o 110 kg.
Když to shrnu:
sedan 2.4 a 2.2 zatížení 1100 kg a 920 kg
kombi 2.4 a 2.2 zatížení 1100 kg a 1030 kg
sedan 2.0 zatížení 1050 kg a 920 kg
kombi 2.0 zatížení 1050 kg a 1030 kg
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 22:21 #7

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Pozeraj aj celkovu hmotnost , nie len maximalne zatazenie kde CN1 a CL9 je tych 150-200kg. Na tu vahu musi byt dlhodobo stavane.


Gesendet von iPad
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 22:34 #8

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
CL9 je sedan 2.4 a CN1 je sedan 2.2, rozdíl mezi nimi nebude ani 100 kg a podle katalogu Eibach jsou pružiny Pro-Kit na tyto vozy stejné. Pokud se ti to nezdá tak můžeš protestovat u výrobce,já s tím nemám nic společného :)
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 23:40 #9

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
nemusis vysvetlovat co je CL9 a CN1 :woohoo:

Ja len ze pozerat na maximalne zatazenie je len jeden parameter, ktory urcuje konstrukcia a napr. limity brzd (kedze vtedy garantuju , ze to napr. ubrzdi).

Avsak dalsi dolezity parameter pre pruziny je dlhodobe zatazenia, teda pohotovostna hmotnost. Lb pri vacsej zatazi mas nizsiu vysku a opacne (pri rovnakych pruzinach ).

Rozdiel je v hmotnosti 100kg medzi manualmi je 100kg, pricom CL7 (2.0) a CL9 (2.4) je 35kg pri suchej vahe, co je fakt zanedbatelne, preto by som tipoval, ze budu CL7 a CL9 rovnake.


The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 12 Aug 2016 05:57 #10

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
Já píšu jak to Eibach má podle katalogu rozdělené. A ty mi tu píšeš své teorie jak by to mělo být :D
Omlouvám se ti ale já za to opravdu nemůžu,nemám s firmou Eibach nic společného. Napiš jim že to mají špatně,že to má být jinak. Třeba to spletli a změní to. A třeba taky ne. Mě někdy připadá podle různých fór že výrobci jsou blbci a uživatelé aut ví víc. Můžeš si se svým autem klidně dělat co chceš,je tvé,klidně si tam dávej jiné díly,měň intervaly výměn dílů a kapalin,atd. :handshake
Last Edit: 12 Aug 2016 05:58 by Kmoda.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.124 seconds
Powered by Kunena Forum