ano pri upravach ako sanie, vyfuk ,svody je lepsi reflash ,lebo som pisal ,ze hondata je lepsia ,ale ked uz menis diely motoru a nemyslim tym, len vackove kolieska a tesnenia .. ale komplet prestavba motora ,ano vtedy tam mas potencial ,ale to su uz ine investicie nez len par tisic eur ... ale ked sa ti chce utracat a spoliehat na stiahnute mapy ,prosim ,potom poreferuj kolko ta to stalo a kolko si ziskal realneho vykonu nie len papieroveho
mne osobne spadla spotreba o par deci a to len preto lebo odost sviznejsie jazdim ,kedze ma to zacalo po reflesi viac bavit
a este nemam katalizator takze tym mam zvysenu spotrebu ...na CZ fore pisal teraz chalan co si dal nedavno spravit reflash ,ze mu klesla o pol litra a ,ze tiez nejazdil rovnako opatrne ako pred tym ,ale malinko sviznejsie, verim tomu,ze ked udrzis rovnake tempo ako pred tym tak to moze byt 5-8deci ,tak to pise aj na origo stranke hondata reflash ... pochybujem ,ze by si taky vysledok dosiahol z aftermarket vyfukom ,sanim ,zvodami a hondatou ... lebo od doby co mam tie sportove vyfuky a to len priechodne koncovky ,sa mi spotreba vratila o par deci spet ako pred reflashom .. takze keby ,ze mam este svody a sanie tak sa to este malinko posunie vyssie ..a vtom je zasadny rozdiel medzi reflahom a tuningom a doladenim ...