Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Kit Sania K20

Kit Sania K20 27 Jun 2016 16:22 #11

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
mozem sa spytat nemca, ale ak pouzijes povodnu skrtiacu klapku tak pasuje bez minimalnych uprav.
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 27 Jun 2016 18:55 #12

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
sa prosim vykasli na taketo polovicate upravy kde nazenies 4-5-10koni za tisic eur .. ak chces fakt stabilnych a nepredrazenych 200Ps za rozumne naklady odporucam rovno swap K24Z3 popripade urobit reflash z prislusnymy zvodamy k reflashu a budes to mat zo seriovou zivotnostou motora a 220-230Ps .. a preco nie K20A2 ? lebo je ako swap drahsia a ponukne ti sice stejny vykon ,ale zas nizsi tocivy moment a ten sa pri 1600kg hodi .Mne osobne bolo 197Nm malo uz pre CTR ..
a na nejake cinske zvody a sania zabudni akorat si rozladis vlastnosti motora a vykon a tocivy moment sa ti akorat popresuvaju ,takze co sa ti zvysi najviac zo vsetkeho bude hluk a spotreba a co sa ti zvysi vo vysokych otackach bude ti chybat pekne v nizkych a strednych... co je pri tomto spojeni kasne a motora dolezite a na toto naladenie by som urcite nesahal ... ano da sa vsetko aj urobit riadnu upravu tvojho zakladu a zacnes aftermarket sanim zvodamy , K20A2 vodnou pumpou a hlavou , aftermarket vackami lebo ti bude pri takej prestavbe len 200ps malo ,potom zistis ,ze ja piesty treba ine kvoli vysssej kompresii ,rovno urobis GO ked uz to mas otvorene ,dalej HONDATU a samotne odladenie a ked si spocitas naklady na diely a pracu tak sa ti z toho zatoci hlava ,ano sice budes mat motor co toci 9000ot a bude mat aj 250ps ,ale bude mat obmedzenu zivotnost a vyuzitelnost... takze si najprv spocitaj kolko vobec chces investovat a co vlastne stym autom budes robit a potom sa porad s ludmi co robia take upravy ci swapy .. lebo co citam co pises zas tak vela investovat nechces a auto mas tiez na bezne jazdenie a robit hlucny zavodak z auta na bezne jazdenie len aby si nahnal sanim a svodami za 1000e nejakych 10-15ps je totalny nezmysel .. pre mna osobne je tych 300e za reflash najlepsie utrateny peniaz za upravu aku som kedy na seriovej honde robil .. a kebyze mam navyse dalsich 500e na tie zvody ktore sa robia na mieru k tomu reflashu tak to urobim ..
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Zajo

Re:Kit Sania K20 27 Jun 2016 19:00 #13

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
diki:) brutal vysvetlenie ale mas pravdu:)


Odoslané z iPhone cez Tapatalk


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 28 Jun 2016 18:05 #14

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
osobne mam sanie INJEN a ze by ma nejako otravovala hlucnost sania som fakt nepostrehol idem 150 motor nehuci je to pijanko v pohode iba pri predbiehani ked tocim motor pri limitert tak vtedy ruci sanie ale inak pri beznej klasickej jazde je to balada..... i vetec co presne sa deje pri reflesi ked to tak zdvihne vykon ja prave uvazujem nad flash pro od hondaty ktora ma vyde aj s RJ cca 500€
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 28 Jun 2016 21:06 #15

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
no hondata je super vec ,ale ked mas v plane upgreat motora ,kupovat ju kvoli vyfuku a saniu je nezmysel ,lebo das za nu viac a stejne to musis este odladit co tiez nestoji cent a nakoniec budes riesit ,vyfuk zvody ,sanie ,hondata + ladenie a mas 2000e, zbytocny hluk a cca 15 koni a ako som uz pisal samotny vykon sa ti zvysi ,ale najskor pre takyto vysledok bude vyssie polozeny o 200-400 otacok a tym strati motor ten plynuly tah ako mas pri reflashi kde ta povodna mapa je len ocistena od Eco sraciek a malinko povysena a preto taha bez prepadou vykonu a pritom samotny priebeh ostava pri tovarnom nastaveni ktory je na tento motor idelane naladeny uz od Hondy ,takze i spotreba je lepsia a i vykon a tocivy moment vyssi a plynulejsi ... vtom je dla mna rozdiel aj ked niesom ,ziaden odbornik na ladenie motorov, ale uz par motorov som podobne upravoval a nechal si to naladit a pri atmosfere pri takycho upravach to tak vzdy bolo ... a viac nez cca 7% realneho vykonu sme z motoru tymito upravami nedostali a mohol si to ladit cely den ...
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 28 Jun 2016 21:21 #16

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
a nehovor mi ze pri zaslapnuti plynu v nizkych otackach nieje sanie hlucnejsie nez pri serii .. kolkokrat mi rezonovala cela kabina .. a ano mal som na B16A2 Injen dlhe sanie .. co sa tyka vykonu tak sme uz na nie seriovej B16 ,kde boli uz ITR piesty spolu zo MEGAN racing vyfukom a omotanymi svodamy DC sport naladily 170ps pri 7800ot a viac neslo ,jedine ze by sa to umelo natiahlo do vyssich otacok co by slo kedze motor mal diely na vyssi vykon a tocil 9300ot, ale to by bola prasacina lebo motor by siel celkovo horsie ,ale zas by som mal krasny graf a tam nejakych 180+koni :D
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 29 Jun 2016 10:08 #17

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
ty mi chces povedat ze reflas je lepsi ako flash pro od hondata?? reflesh spravis 1x a flash pro si mozes ladit ako len chces kedy chces vide 500€....o 200€ drahsi ako reflash a omnoho vetsi potencial ......dalsia vyhoda da sa velmi rychlo predat a mapy sa daju postahovat na US forach co som sa dival :D takze nieje to az take zle ..preto som dlho vahal nad tim co spravit ci dat reflash alebo kupit flash pro
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 29 Jun 2016 10:09 #18

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
a ano ked moc stlacas plyn tak logicky to viac reve ale ze by sa to nedalo uniest ....mam dcerkuma 2 roky a ked spi v aute je tichucko :-D
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 29 Jun 2016 10:27 #19

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
nemas nahodou vytlmene na novo dvere a kurfor Jacker ;)
Kazdopadne - ak by som mal 2000+ tak neriesim taketo veci ale idem do K20a - z EURO Rky... (220hp)
:) to by som potom neriesil
kazdopadne - asi pojdem do reflashu ...
I-vtec- zaujala ma jedna info ze sa znizila spotreba... je to badatelne znizenie ? alebo len - mas pocit ;)


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
The administrator has disabled public write access.

Kit Sania K20 29 Jun 2016 11:08 #20

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ano pri upravach ako sanie, vyfuk ,svody je lepsi reflash ,lebo som pisal ,ze hondata je lepsia ,ale ked uz menis diely motoru a nemyslim tym, len vackove kolieska a tesnenia .. ale komplet prestavba motora ,ano vtedy tam mas potencial ,ale to su uz ine investicie nez len par tisic eur ... ale ked sa ti chce utracat a spoliehat na stiahnute mapy ,prosim ,potom poreferuj kolko ta to stalo a kolko si ziskal realneho vykonu nie len papieroveho :)

mne osobne spadla spotreba o par deci a to len preto lebo odost sviznejsie jazdim ,kedze ma to zacalo po reflesi viac bavit :vtec a este nemam katalizator takze tym mam zvysenu spotrebu ...na CZ fore pisal teraz chalan co si dal nedavno spravit reflash ,ze mu klesla o pol litra a ,ze tiez nejazdil rovnako opatrne ako pred tym ,ale malinko sviznejsie, verim tomu,ze ked udrzis rovnake tempo ako pred tym tak to moze byt 5-8deci ,tak to pise aj na origo stranke hondata reflash ... pochybujem ,ze by si taky vysledok dosiahol z aftermarket vyfukom ,sanim ,zvodami a hondatou ... lebo od doby co mam tie sportove vyfuky a to len priechodne koncovky ,sa mi spotreba vratila o par deci spet ako pred reflashom .. takze keby ,ze mam este svody a sanie tak sa to este malinko posunie vyssie ..a vtom je zasadny rozdiel medzi reflahom a tuningom a doladenim ...
Last Edit: 29 Jun 2016 11:38 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Zajo
Time to create page: 0.110 seconds
Powered by Kunena Forum