Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Accord 7g a 8g K24 reflash

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 09:16 #41

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
priamu odpoved som nedostal, ked uz narazas na tento reflash od Sergeja co Marek ponuka, tak jedna sa o ten isty, co ponuka Hondata, ze to k tomu prirovnavas ?

Mne tu nejde o ziaden flame, o ktory sa tu pokusas. Len dozvediet sa viacej o tom, co pomoze urcite viacerym ludom a potencialnym zaujemcom. :super
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 11:25 #42

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Pozri vysvetlil som to tak aby to slo pochopit ,necakaj odomna technicke pasaze, az taky macher niesom aj ked viem ako to funguje a je jedno ci to je priamo produkt HONDATy alebo to len od nich skopiroval a predava bez licencie ... pre mna je smerodatne ,ze sa to da a funguje to a dostalo sa to aj k nam ,kto vie porozumie kto nie "musi vidiet tehly na dvore" inak neuveri ,je to vec zaujatosti B)
tiez som bol skepticky ,staci pozriet tema na CR fore ,ale mal som urcitu doveru kedze upravy mi niesu cudzie a dal som sa nato a nebudem niekoho presvedcovat ,kazdy sa musi presvedcit podla svojeho uvazenia :super
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 11:29 #43

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
tak hod sem nejake videa, alebo ak mas obd2 blueetoot scanner + torque nejeke printscreeny zo zrychleni 0-60, 0-100, pruzne 60-120, 80-120. Samozrejme az budes mat cas a chut.
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 11:52 #44

  • Marek BB
  • Marek BB's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 54
  • Thank you received: 2
  • Karma: -1
Chris ty vies o tom myslim viac nez dost. Problem je asi to ze ste sa so Sergeyom vtedy nedohodli a ten flash nesprostredkujes ty a teraz sa k tomu takto stavias.

Dalsi problem je ze vam nic nie je dost. Vy tu chcete len diskutovat. Nestacia Vam desiatky grafov z roznych for ktore tam pridali konkretni reflashnuti ludia. Nestaci vam feedback ktori je aj v tejto teme od poslednych dvoch ludi ktorym som to reflashol. Nestaci vam gratis odskusanie testovej ECU pre porovnanie.

Ja som dokonca navrhol uzivatelovi FD(ci aky ma nick) ze moze sem prist na brzdu s jeho autom a ze to meranie zaplatim. Tak ako o com sa tu bavime? Co chce viac?

Ked tu clovek niecim argumentuje napise tu 30viet tak si vytrhnes z kontextu jednu a na tu davas odpoved. Toto forum celkom pekne rozbiehate a drzim Vam palce ale uroven fora je dana aj tym kolko ludi ktori nieco vedia a maju nieco za sebou na tom fore je. Tu je skor tendencia mat tu cistych teoretikov ktori tu operuju wikipediou. Kym sa toto nezmeni tak to forum sa nepohne dalej. A najme ak tu chcete sustredit aj zaujimavejsie temy a informacie ako je vymena ziarovky vo svetle, tycky stabilizatora a podobne.

Tento prispevok nie je mysleny utocne. Skor na zamyslenie aby to tu nedopadlo ako slovensky hondaclub....
Accord CL9 K24A3 Type S
CRV RD1 B20Z
ex: Accord CL7 K20A6
ex: S2000 AP2 F22C1 Turbo
ex: Civic EJ9 D14A4
ex: Civic EJ9 D14A3/B18C4/K20A-R swap
ex: Civic Type R 7G EP3 K20A2
ex: Accord 5g F22Z2
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 12:24 #45

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
chalani pobit sa nechcete :D mas aj testovacku na k24 AT ??
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 12:34 #46

  • Marek BB
  • Marek BB's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 54
  • Thank you received: 2
  • Karma: -1
bit urcite nie - ako som pisal nechcem aby ten prispevok vyznel zle.

na AT testovaciu nemam, iba manual.
Accord CL9 K24A3 Type S
CRV RD1 B20Z
ex: Accord CL7 K20A6
ex: S2000 AP2 F22C1 Turbo
ex: Civic EJ9 D14A4
ex: Civic EJ9 D14A3/B18C4/K20A-R swap
ex: Civic Type R 7G EP3 K20A2
ex: Accord 5g F22Z2
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 10 Feb 2016 12:59 #47

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Marek BB: Vidis to zle. Sergeja som kontaktoval prvykrat pred cca 1,5-2 rokmi. Takze kebyze som to chcel robit, tak to davno robim :whistle: Lenze, nemam K24, tak nebudem ponukat nieco co nemam uplne na 100% otestovane po vsetkych strankach. Nemam na to cas (mam sem tam cas pozriet na pc a to je cele) , takisto stretavat, ladit, flashovat a riesit pripadne komplikacie + to finacne ohodnotenie neni neni bohvieake, to vies sam.

Mal som moznost rozbehnut reflash-y aj na diesle, N22, kde stage 1 mas +40PS, stage 2 cca 50-55PS (co je predsta atraktivnejsie pomer cena/+vykon a poceit dieslakov), ale neriesim, lb nemam cas a ani chut testovat na mojom, ci je to fakt ok a riesit backup auto a pripadne komplikacie atd.

Kebyze som to hejtoval, tak tuto temu vymazem, zabannujem IPcky a tvarim, ze som nikdy nic nevidel. Avsak chcem aby sa tu dostalo viacero overenych faktov a vyhody tohto reflashu a co to vlastne robi. Resp. ake upravy su v tom reflashy. To by bolo

Co viem, tak FD pojde tie zvody a vyfuk na neladenej ECU odmerat, ked bude freeday na Profituning brzde.

Pozri ak mas skusenosti s tym, tak daj presne info co to robi. Das tie informacie v kompaktnej forme s napriklad tvojimi videami alebo meraniami na brzde, nemam problem uverejnit z toho clanok.

Ved ak mas K24, tak mozes ju dat do OEM podoby a ist na Freeday na brzdu (je tusim 2 do roka zadarmo meranie na brzde, pripadne ak nemas problem zaplatit) tak odmeraj pred upravou, flashni a odmeraj po uprave.

Lb inak fakt neviem co mam este robit, taham sem info zo zahranicnych for, kedze vacsine robi problem jazykova bariera, alebo pristup k informaciam. Tak samozrejme, ze dam sem navod ako vymenit nieco, resp. opravit. a isty know-how. Ak mas napad, na nejake zaujimavesjie temy, tak sme s nimi a zaloz. Ja budem len rad ;) :yes

Anyway, aspon vidis, ze tento topic drzim pri zivote, nie ako na h-c.cz kde zapada "virtualnym prachom" pod miliontristo prispevkami o starych hondach .
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 11 Feb 2016 02:30 #48

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Chalani, netreba to hrotiť.

Ano viem o tom, že bola možnosť isť na brzdu s testovacou ecu a nehať odmerať pred a po...
Ale nikde sme si nepísali o tom, že na tvoje náklady (úhrada merania na dynamometri).
Iba toľko že si mam zajednať brzdu vo Zvolene v Profituningu, že mi požičiaš ECU a môžem si to isť zmerať. 2 merania za jedno zaplatenie...

Pokiaľ si za svojim názorom stojíš, tak som ochotný dojsť s mojim autom (180km, dokopy 360km). Môžme to hodiť na brzdu na tvoje náklady s mojou pôvodnou ECU a druhé kolo s tvojou testovacou ECU. Keďže už tam je úprava (PLM,Skunk2, K&N otv. sanie, D-cat, plnopriechod..) tak by sa to malo odrzkadliť v širšom spektre voči čistej sérii.

Aspoň by som si spravil výlet. Možno by sa niekto pridal z klubu. Rád by som viacerých spoznal a bola by aspoň troška sranda, keby sme viaceri odišli hluchí z brzdy :D
Vopred oznamujem ale, že by som o reflash nemal záujem (dôvod kupy ECU TSX, Hondata - veď vies), ale samotný graf (pre potencionalnych zákazníkov) by bola protihodnota tvojej ponuky. Okrem toho, by som si neskôr nehal od Teba zaobstarať ECU z TSX a Hondatu Flashpro, nakoľko cena s prostredkovaním bola rozumná a adekvátna.

A druhý krat opakujem, neutočim na reflash od Teba Marek. Len hovorim, že merítkom služby nemusia byť u niektorých jedincov ( napr. ja ) len recenzie tvojich klientov. A grafy od iných, ktorí reflashovali nepotrebujem. Ak by som ako zákaznik si to nehal reflashnuť u Teba, tak by som chcel grafy z aut, ktoré si upravoval ty, nie niekto iný.

Daj vedieť či si za. Dal by som si aspoň nejaký výlet a rád by som očekoval zopar Hond z klubu.
Bol by aspoň meet a možnosť ziskať, a presvedčiť zopár nových potencionálnych zákazníkov na Reflash :super

Have a nice day :super :vtec
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
Last Edit: 11 Feb 2016 02:33 by FD. Reason: Konkretizovanie sl. "úprava"
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 13 Feb 2016 12:50 #49

  • Marek BB
  • Marek BB's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 54
  • Thank you received: 2
  • Karma: -1
Pisal som ti vtedy ze ak tam nebude slubovany narast vykonu meranie zaplatim.
Nateraz je to uz vsak jedno - vcera ECU odoslana do Holandska pre dalsich zajumecov. Nakolko ta ECU nie je mojim vlastnictvom nemam ju k dispozicii neobmedzene.
V pripade ze bude mat niekto dalsi zaujem bude sa treba dohodnut dostatocne vopred. To meranie na brzde spravime po dohode s uz flashnutymi accordami.
Accord CL9 K24A3 Type S
CRV RD1 B20Z
ex: Accord CL7 K20A6
ex: S2000 AP2 F22C1 Turbo
ex: Civic EJ9 D14A4
ex: Civic EJ9 D14A3/B18C4/K20A-R swap
ex: Civic Type R 7G EP3 K20A2
ex: Accord 5g F22Z2
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 16 Feb 2016 22:52 #50

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Dnes merana spotreba LPG ,ktora je obvykle vyissia skoro liter ako u benzinu ,podotykam ,ze ECU pre LPG nebola doladovana po reflesi ,len to co sa sama prisposobila ,nechal som to kvoli rozdielu ,kezdze som auto skusal na pruznost tak sa jazdilo oproti beznemu jazdeniu ovela agresivnejsie a aj sa tocilo po omedzovac co bezne vobec nerobim ,bezne mam spotrebu cca +- 11,3l pri normalnej sviznej jazde bez nejakeho dodrzovania pre nizku spotrebu proste DONT CARE ... dnes merana presne 11l/100km ..pre mna potesujuca infoska aj ked nelipnem na spotrebe ,verim tomu ,ze to bude este lepsie ked sa doladi LPG ECU a ked uz nebudem to tolko tocit kvoli testovaniu pruznoti a tak .
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.113 seconds
Powered by Kunena Forum