Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Accord 7g a 8g K24 reflash

Accord 7g a 8g K24 reflash 08 Feb 2016 15:34 #31

  • Marek BB
  • Marek BB's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 54
  • Thank you received: 2
  • Karma: -1
Ano, to je celkom dobry napad.
Bud toto alebo to meranie na brzde. Uvidime co sa podari skor.
Accord CL9 K24A3 Type S
CRV RD1 B20Z
ex: Accord CL7 K20A6
ex: S2000 AP2 F22C1 Turbo
ex: Civic EJ9 D14A4
ex: Civic EJ9 D14A3/B18C4/K20A-R swap
ex: Civic Type R 7G EP3 K20A2
ex: Accord 5g F22Z2
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 08 Feb 2016 16:35 #32

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
jj, racelogic je dost presne zariadenie a pouzivaju ho roznnych recenziach, porovnaniach. Takisto aj Danny z typer.cz to pouziva, cize sa to potom da porovnat rozne pruzne zrychlenia s autami co on upravoval. :yes
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 08 Feb 2016 19:05 #33

  • Marek BB
  • Marek BB's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 54
  • Thank you received: 2
  • Karma: -1
Ja to poznam uz par rokov - len pod nazvom Performance box :)
Kazdopadne ked sa nejaka rozumna moznost vyskytne tak ju vyuzijem a budem to tu zdielat.
Aj ked si myslim ze niektorym ani to nebude stacit po predoslych skusenostiach :D
Accord CL9 K24A3 Type S
CRV RD1 B20Z
ex: Accord CL7 K20A6
ex: S2000 AP2 F22C1 Turbo
ex: Civic EJ9 D14A4
ex: Civic EJ9 D14A3/B18C4/K20A-R swap
ex: Civic Type R 7G EP3 K20A2
ex: Accord 5g F22Z2
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 08 Feb 2016 23:37 #34

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Medzi K24A3 a K24Z3 je hlavny rozdiel kompresny pomer 10.5:1 vs. 11:1. To sa asi softwarovo nedosiahlo ze? Ani sa ten vykon nedosiahol posunutim obmedzovaca do aleluja. Naopak, dali ho este o 100rpm nizsie. Je to " len" 400rpm ale su tam uz velke rotujuce hmotnosti, vysoky zdvih piestu, treba to nejak umazat...v tomto som skepticky.

Zlepsenie odozvy na plyn a posunutie vtecu by na druhu stranu bolo super.
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 09 Feb 2016 01:02 #35

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Ja nemam nič proti reflash, tak poprosim NOoffence ;)
Ide o to, že v prípade dielov ktore som kupoval, tak sa jednalo o tovar a nie o službu.
Služba je v tomto prípade nemeratelná v prípade, že to nie je odmerané na brzde a tak porovnané.
Preto pre mňa ( možno aj pre iného koncového uživateľa ) je jediným adekvátnym merítkom meranie na brzde.

Čo sa týka grafu ktorý som postol, tak sa nejedná o žiadnu garanciu (len namerany rozdiel, po ich použití na nejakom aute, ktorý negarantuje take navyšenie na mojom..).
Marek ale v prípade služby musí garantovať isté veci, ako napr. fixnutie spadnutého výkonu pred VTEC launch atd... a to by som radšej videl na grafe po reflashy (v porovnani pred reflashom) než na príspevku na nete.

A graf stiahnutý z netu nie je pre mňa smerodatný. Pretože ho tam dal niekto iný a kto vie akú mapu použil. Preto graf od Mareka alebo zákazníka ktorý navštívil Mareka by bol v tomto smere vierohodnejší.
Netvrdim že je Marek fake-ovy "tuningčiper", ale v prípade ponukania služby za 300 eur by ma ani nenapadlo to neodmerať na brzde pred a po.

Na zaver : riešiť remap budem určite, ale skôr to budem riešiť cez Flashpro od Hondaty.
Rad by som to riešil individualne v prípade možnosti nejakeho projektu ( v pripade že bude treba niečo ladiť individualne) a nerad by som to fixol jednou mapou. A potom čo dalej....
Preto radšej využijem možnosť preplatenia o takmer 200%.


hawk!
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 09 Feb 2016 09:17 #36

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Na druhu stranu, myslim, ze ponukal na odskusanie TEST ECU. Dyno graf ti nepovie vela o odozve na plyn a presne tych 10 koni naviac vie pekne skreslovat v zavislosti od teploty, konkretneho auta a dyno runu.

V konecnom dosledku, je to na tebe, ci do toho pojdes s jeho podmienkami alebo nie. Pokial Sergey nezmenil podmienky, tak skor budte radi, ze to niekto robi, lebo az taka skvela zarobkova cinnost to nie pri pocte accordov co sa flashuju v SR.

Hondata je ale urcite lepsia cesta ;) ...ale aj drahsia.
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 09 Feb 2016 09:57 #37

  • Marek BB
  • Marek BB's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 54
  • Thank you received: 2
  • Karma: -1
No poviem len tolko ze samozrejme Hondata je neodskriepitelne super vec. Pokial budes zasadnejsie upravovat motor a auto vyuzivat aj na racing ucely tak sa ju oplati kupit.
Pokial na motore ides mat len upraveny vyfuk a sanie bez zasahu do vnutra motora ako vacky, piesty atd nema to zmysel a Reflash je absolutne dostacujuci pri vyuziti daneho potencialu.
To je vsak to ako by som to robil ja. Kazdy sa rozhodujeme po svojom. Ak sa vsak chystas auto zasadnejsie upravit, drzim ti palce a rad uvidim taky accord na SK scene.

scream: :yes
Accord CL9 K24A3 Type S
CRV RD1 B20Z
ex: Accord CL7 K20A6
ex: S2000 AP2 F22C1 Turbo
ex: Civic EJ9 D14A4
ex: Civic EJ9 D14A3/B18C4/K20A-R swap
ex: Civic Type R 7G EP3 K20A2
ex: Accord 5g F22Z2
Last Edit: 09 Feb 2016 09:59 by Marek BB.
The administrator has disabled public write access.

Accord 7g a 8g K24 reflash 09 Feb 2016 21:06 #38

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
scream wrote:
Medzi K24A3 a K24Z3 je hlavny rozdiel kompresny pomer 10.5:1 vs. 11:1. To sa asi softwarovo nedosiahlo ze? Ani sa ten vykon nedosiahol posunutim obmedzovaca do aleluja. Naopak, dali ho este o 100rpm nizsie. Je to " len" 400rpm ale su tam uz velke rotujuce hmotnosti, vysoky zdvih piestu, treba to nejak umazat...v tomto som skepticky.

Zlepsenie odozvy na plyn a posunutie vtecu by na druhu stranu bolo super.

ono samotne zvysenie vykonu sa da bez problemou dosiahnut aj bez vyssej kompresie ci inych uprav ,vysia kompresia nieje podmienka vyssieho vykonu ,TSX ma pri rovnakej kompresii o 15ps o 200rpm vysie a 9Nm v rovnakych otackach viac takze asi tolko ku kompresii .Spominane rozdiely v motore samotnom ,niesu ani tak kvoli vyssiemu vykonu ,ale kvoli udrzani emisii ,spotreby a zivotnosti a inym potrebnym aspektom pri seriovej vyrobe pri dalsom zvyseni vykonu ..
Inak posunutie omedzovaca akymkolvek smerom nijak neovplivnuje vysku vykonu ,ale vyska jeho maxima ,A8G ma najvyssi vykon posunuty o 200rpm a to bohate staci a posunutie vtecu o 900rpm nizsie ktomu len prispieva ,ak to vezmes tymto smerom ,tak ak by sme posunuli vykon K24A3 na 7600ot samotny vykon by sa pohyboval uz okolo 220ps , cisto len posunutim najvyssieho vykonu , samozrejme ze kryvka a priebeh by sa drasticky zmenil a vykon by bol bez dalsich uprav len papierovy a vtom spociva zmysel refleshu a jeho podstata ,si zober ,ze len uvolnenim prudenia motora spolu z naladenim sa da ziskat aj 15% a vsetko pri zachovani spolahlivosti motoru bez tahania vykonu do otacok nad 7000rpm .. staci si prejst samotne stranky hondaty alebo US fora kde sa tieto veci riesia uz dlhe roky ,ste ktomu zbytocne skepticky a spominate Hondatu ktora sama vlastne prisla s tymto refleshom pre rozne motory vcetne S2000 a CTR z garanciou vykonu bez akychkolvek uprav a preto to nechapem... ja osobne som to nerobil kvoli grafu aby som na klube machroval,ze som navrazal do auta a mam tolko koni ,ale kvoli oziveniu praveho potencalu motoru a toho som sa refleshom dockal nad moje ocakavania takze asi tolko .. som rad a aj vdacny ,ze sa Marek odvazil nieco take sem natiahnut a ,ze nemusim nechavat niekomu fusovat ladenim a kdecim uz tak do perfektneho motora a oslabovat jeho zivotnost ,ked len potrebuje nechat dychat ...a cena je adekvatna :super
The administrator has disabled public write access.

Re:Accord 7g a 8g K24 reflash 09 Feb 2016 21:46 #39

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Ako doprajes prosim ta reflashom motoru viacej "dychat" a ako uvolnis "prudenie motora", ako posunies rovnake maximum vykonu k nizsim otackam na atmo motore?

To su otazky, na ktore by ma zaujimali konkretne realne odpovede a nie globalne teorie :-)

Gesendet von SuperHandy Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Accord 7g a 8g K24 reflash 09 Feb 2016 23:07 #40

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Chris wrote:
Ako doprajes prosim ta reflashom motoru viacej "dychat" a ako uvolnis "prudenie motora", ako posunies rovnake maximum vykonu k nizsim otackam na atmo motore?

To su otazky, na ktore by ma zaujimali konkretne realne odpovede a nie globalne teorie :-)

Gesendet von SuperHandy Tapatalk

vytrhol sito z kontextu ,ale budis.. nejedna sa o teorie ,ale fakt pri samotnom cip tuningu N/A motorov ..
co sa tyka prudenia vzduchu a plynov motora myslim tak ako to pisem doslova ,ze to vieme vsetci ,pocinajuc filtrom ,efektivnejsim sanim,kat-of, priechodnym vyfukom ,efektvnejsimi zvodamy.. ale bez upravy mapy akymkolvek sposobom ,ci ladenim na brzde alebo samotnym reflashom ten narast nebude plnohodnotny a tym sa dostavame k tomu "dychaniu" co je upravovanie casovania vaciek a samotna uprava zmesi .. ktora je od urcitej hranice proste nutna pri seriovej ECU .. a tam prave je dobry reflash ktory je na mieru robeny pre tento motor... co sa tyka tretej otazky, presnu a odbornu odpoved neviem ,niesom odbornik na upravu K motorov ,ale manici od HONDATy ano tak si to pekne pozri ,ze dokazu dvihnut vykon na serii aj o 15ps a pritom je dokonca max power v "nizsich" otackach sice len o desiatky RPM ,ale da sa to a to vsetko len vdaka mape ktoru vyvvnuli tak aby ziskala maximum z motora v ramci moznosti a dokazala sama prisposobit bez ladenia na brzde ... www.hondata.com/products/reflash-category/reflash-tsx-2006 a nepozeraj len Description a cisla ,ale aj ostatne priecinky a informacie ,kde vysvetluju co a ako a preco ... myslim ,ze tam sa toto povazuje za urcitu istotu a ty vedia dobre co robia a nerobia to kratko ,nieje to nejaky Fero z dolnej vo svojej garazi ,co ti po hodine ladenia da do ruky krasny farebny graf z vyhnanym vykonom do aleluja ...
Last Edit: 09 Feb 2016 23:45 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.116 seconds
Powered by Kunena Forum