Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Kupa auta accord 7g

Kupa auta accord 7g 13 Jul 2015 14:07 #21

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
No ohladom toho 1.8 - myslim ze bol niekto na FB stranke kto mal tu 1.8 a nebola spokojnost ....

ohladom spotreby - akutalne som cez weekend spravil kosice- krosno(PL) cca 300km a spotreba bola 7,1-7,2 . v meste sa 2.0 pohybuje okolo 9 v KE - ked ze vsade kolony atd a rozkopane kosice ..:D dlho treba cakkat...ked este neboli "rozkopavky" tak som robil 8.5 v meste...

a cenovo ....na svk nieje az tak problem :) ak uz chces z dovozu tam je ich na predaj na mobile de dost malo ak uz chces nieco po FL.... a aj vybava,vykon...- lepsia je 2,4 ako 2,0... ako tu bolo uz velakrat spomenute....len ta ficodan pri dovoze zaboli :(
scream wrote:
Dajte si filter na mobile.de accord, sedan, manual, 140kW a bez ohladu na rocnik a KM zacinate na 5000E...

Ja trochu zvazujem predaj svojej 2.4, skrz kupu civica 1.8, len sa trochu bojim, ze ak ho predam, uz take auto druhe nekupim ak mi civic pride nudny :) .... stav nie je tip top ale 7tis by som za neho tiez nepytal.

Apropo 2.0 vs 2.4:

Spotreba v 2.4 je dobra, mimo mesto sa da v pohode motat kolo 8 vratane dialnice. V meste bude lepsia 2.0

Vybava, 6kvalt, vykon ci uz celkovy alebo medzi 2-3tis hovori jasne pre 2.4 lebo cenovy rozdiel pri kupe v SR je mozno 1000E


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 13 Jul 2015 15:31 #22

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
No ono ked kupis NAJLACNEJSIU 2.4 v nemecku priratas 1500E za dovoz s ficodanou, tak si minimalne na 6500E. To predpokladam, ze ten najlacnejsi accord mozno bude burany a nebude mat menene nic.

Ono celkovo k 2.4 si na uvod treba nachystat:

50E - olej prevodovka
600E - retazovy rozvod (od 250tis)
250 +100 - brzdy komplet
400-500E - vyfuck
450E - spojka

Takze to mame bez podvozku a inych serepeticiek nejakych 2000E za afto v cajku na dalsich 100tis :)
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 13 Jul 2015 17:03 #23

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Suhlasim s tym co napisal scream. Zas netreba silou mocou tlacit na cenu pri kupe, aj tak rozdiel vykompenzuju vstupne naklady pri servise... Pri Acc za 5k neocakavajte novu spojku ani rozvody a na brzdy by som sa taktiez nespoliehal a to co napisal scream je cena iba za material BEZ ROBOTY ! ;)
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 14 Jul 2015 13:47 #24

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
takze mensia uvaha:

preco prave len K24 ? porovnavam len facelift.

Spominala sa tu dynamika:
Co bude mat lepsiu dynamiku ?
2.4 VTEC k24 223NM@4500rpm, 190PS@6800rpm a limiter 7200rpm

alebo

2.2 i-CTDI s remapom Stage 1, N22A1 350NM@2000rpm, 420-440NM@2500rpm, 185PS@4200rpm, limiter 4600-4800rpm , ktora je o 70kg tazsia. :vtec B)
Nehovorim ani o dynamike 80-120 kmh napr.
Dobrym remapom sa da ostranit klasicky turbolag, EGR off, pomalsi nabeh krutaku od volnobehu, kvoli spojke.


Verim, ze kazdy bude obmielat ekonomiku prevadzky N22A1, ale
- kasna je rovnaka
- podovozok je rovnaky/podobny (capy, silenty, tlmice, pruziny)
- brzdy su rovnake
- cena spojky je rovnaka
- mnozstvo a typ oleja do prevodovky rovnake
- mnozstvo oleja je potreba viacej do N22a1. Teda 5,9l vs 4l. Ak zoberem do oboch 0w30, tak je to jedno.
- rozvodova retaz je u oboch, cena podobna
- drazkovy remen cenovo to iste
- alternator je podobny (n22a1 ma volnobezku) repas cenovo podobny
- klimakompresor - repas/novy cenovo podobny
- n22a1 ma turbo, ktore sa da zohnat z malo jazdenenho civica od 300e, pretoze neverim tymto sk repasom, ktore su lacnejsie ako VOC cena repasnej sady od garretu. Ale komu odislo vodou chladene turbo na N22A1/2 ? :)
- n22a1 vstreky, ktore sa daju tiez zohnat malojazdene za 300e/4ks, plus precistenie ultrazvukom, nastavenie na stolici,, cca 100e +
- na n22a1 treba vymenit vyfukove zvody za novy typ, to je cca 410e s postou za celu oem honda sada
-palivovy a olejovy filter na n22a je trochu drahsi, ale su to eurove polozky
- PZP je cca rovnaka
- dialnicna totoz
- gumy su rovnake
- na k24 tiez treba menit sviecky
- na k24 sem tam odide zapalovacia cievka
- na k24 prehrdzavie dual pipe vyfuk, ktory sa blizi k 1000e ( 2x vsetko)

N22A1 ma o 3-4 litre nezsiu spotrebu ako k24. 5-7l vs 8-12l

Cize jedine co ma zmysel ja K24 na LPG, ktora vyjde nakladovo podobne ako N22A.

Na mojom co som pomenil dost veci mi vychadza 80-90e komplet vsetky naklady okrem nafty (pzp, dialnicna, servis, diely atd) a v prepocte s palivom 0,12eur na 100km, cize k24 na LPG nevyjde lepsie, plus treba viacej najazdit, aby sa vratila investicia z montaze.

A takisto, nvm ci bude k24 stihat remapnutej N22a1. N22a1 s remapom bude drzat krok s k24, ale ci naopak nevim :rock

Dalej kazdy dalsi pridany kon do k24 bude stat tazke peniaze, header atd.

Kdezto do N22a1 staci pridat FMIC, odstranit tlmice a moze sa ist veselo na stage 2 az 2,5 teda 200-210PS.
Takisto N22A1 zozenies lacnejsie a mozno v lepsej vybave, kdezto na K24 budes cakat mozno dlho.

Cize cele je to o kompromisoch, len netreba vidiet vsetko jednostranne, jednoliato, jednofarebne :super
Last Edit: 14 Jul 2015 13:49 by Chris.
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 14 Jul 2015 16:10 #25

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Chris v podstate mas pravdu ale chlapec mal dilemu cisto v benzinovych 2.0 a 2.4. Jasne ze krutak znici k24 na diesli ked sa s nim ale vyhras... Ja osobne by som naftu nechcel uz len z dovodu ze sa castejsie natrafi na kratke trasy a zohrievat turbo a nehat ho vychladnut plus dufat ze odjazdim aspon 30km nie je pre mna... Este k tomu mi nafta smrdi :D
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 14 Jul 2015 16:51 #26

  • Martin
  • Martin's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 80
  • Karma: 0
Naftu nechcem lebo vecsinou jazdim mesto 90% a ani nechcem kupovat najlacnejsi accord pocitam tak okolo 8500e za neaku 2007 a nabehane max 100 000km
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 14 Jul 2015 17:27 #27

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
FD wrote:
Chris v podstate mas pravdu ale chlapec mal dilemu cisto v benzinovych 2.0 a 2.4. Jasne ze krutak znici k24 na diesli ked sa s nim ale vyhras... Ja osobne by som naftu nechcel uz len z dovodu ze sa castejsie natrafi na kratke trasy a zohrievat turbo a nehat ho vychladnut plus dufat ze odjazdim aspon 30km nie je pre mna... Este k tomu mi nafta smrdi :D

Ja som nesiel vychvalovat diesel, ja len ze aj taka moznost je a nicim nezaostava. Tie kratky trasy su pravda, optimalne minimalne 20km, ale to riesi prave ten 0w30 olej.
Martin wrote:
Naftu nechcem lebo vecsinou jazdim mesto 90% a ani nechcem kupovat najlacnejsi accord pocitam tak okolo 8500e za neaku 2007 a nabehane max 100 000km

Tak potom nechapem, preco nekupis Yaris 1.3 VVTi, Jazz 1.2-4 i-DISI a pod auta, ktore su do mesta priamo robene. Nizke naklady, vyssi posed, super spotreba, sprevodovane do mesta atd.
Ak potrebujes viacej miesta, prevazat viacej ako 2 osob a sem tam vybehnut mimo mesto, tak Civic 1.8 VTEC, Auris 1.6 VVTi (pred FL, nie Valvematic) a pod.

Accord v meste je ako nahananie velryby po plytkej vode na plazi. Velke kolesa davaju pocitit podvozku, siroke kolesa robia svoje po vyjazdenych kolajach, ma svoju vahu, tak zrychlenie 1-2-1-1-1-2 mu tiez nerobi dobre, neni sprevodovane do mesta, v meste nikdy nevyuzijes vykon k24 a pod.

Co mozem porovnat s Yarisom 1.3 VVTi, Corsa 2010 1.2, Jazz 1.4 sa jazdi uplne super, lahko atd. Civic 1.8 VTEC, je vidno ze ma svoju vahu ale je sprevodovane na caste pohynanie a ma celkom krutak okolo 2-3k rpm, avsak trochu to potom vadne a zacina okolo 4500rpm.
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 15 Jul 2015 10:30 #28

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Ak clovek jazdi viacmenej po meste a okoli, tak je uplne jedno aky vykonny ma diesel, lebo ho nikdy nezohreje tak aby mu mohol trosku nalozit. Rovnako kratke trasy a caste starty ti ten motor zabiju casom. Preto asi ludia zvazuju benzin ci uz 2.0 alebo 2.4.

S nakladmi benzin/diesel celkom nesuhlasim, kazdy ma sice svoju pravdu podla toho, co musel na aute menit. V kazdom pripade ak sa ti nieco vazne vyserie ohladom motora, tak pri diesly si na tom podstatne horsie. Malokto nemusi menit vstreky a to mame hned 1200E, zvody 400, za dvojhmotu +400E.

Pri K24 nemas oproti dieslu vyssie naklady snad nikde okrem spotreby ...sviece, co vydrzia 100tis za 50E, dualpipe vyfuk - nerez od 400E (catback) a normalne tam mozes dat aj singlac ak chces setrit :)

Spotreba - v idealnych podmienkach bude jazdit diesel za 5-7 ak si ho ale clovek kupi na trasy kde diesel nepatri, rozdiel spotreby voci K24 bude ovela mensi.

K24 a mesto - je to trosku overkill, sam som zvazoval, ze pojdem do civica 1.8. Ale len preto, zeby som mal zanovnejsie auto, havarijnu poistku, trosku nizsiu spotrebu, lahsie parkovanie a este by som si za to aj priplatil 2 tisicky minimalne. Nezvazoval som to preto zeby bol accord do mesta vyslovene zly. Prave naopak. Vaha a tazky motor v predu spravi svoje najme v klasickych pomalych 90 stupnovych zakrutach. Sprevodovanie ale chvalim, 50 na rovinke chodim v 5tke. Plavat mestom sa da uz od 1700rpm. vykon a hlavne krutak do 3000rpm je super, clovek nema pocit, ze to musi viac tocit. 0-60 klasika na jednotke pre rychle pripajanie do pruhu :)

No a dynamika... diesel bez chipu NEMA lepsiu dynamiku, krutak moze mat aky chce pokial nema vykon.

www.zeperfs.com/en/duel1088-1457.htm

Zrychlenie na ROVNAKOM PREVODOVOM STUPNI ma stale lepsie K24. O minimalnych casoch nehovoriac.

40-140 rozdiel 5,5 sekundy, 80-120km/h rozdiel 2 sekundy... nie je o com :)

Diesel s cipom fajn... lacne kone, imho tiez to je za nejake 3-4 stovky, vstreky idu na limite, vyssi plniaci tlak, vacsia spotreba...


Ak by som robil 20-30km trasy denne, vezmem si diesel, nespekuloval by som s 2.4 a LPG (lebo to tiez nie je zadarmo). Ak by mi nestacil vykon tak by som ho aj cipol. Tesil by som sa z toho, ze mam idealne auto na trasy co jazdim, daco to aj ide, vela nezerie a ked nieco odide mam 2K odlozene bokom na servis.

Pri inom rezime jazdy by som ale diesel neriskoval a zobral 2.4 :)

Druhe auto do mesta - ja som odmietol vystupovat z cerveneho YARISU kazde rano, pripadne ineho vizualneho hnoja :D
Last Edit: 15 Jul 2015 10:34 by scream.
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 15 Jul 2015 10:55 #29

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
median z 97 acco k24 je 9,57 l/100km.

www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Hon...er_s=180&powerunit=2

N22A1 zo 103 aut je 6.4. Co sedi s mojou dlhodobou priemerkou, ale ja vobec nechodim na spotrebu, ani na nu nepozeram. Pretoze si uzivam jazdu. Ak idem dlhsiu trasu 140tempomat, tak viem realne spravit od 4,9-5.5l/100km :rock

www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Hon...r_e=2008&powerunit=2


dynamika k24 vs N22A1 - porovnaval si predfacelift s 5kvaltom, ten ma horsie sprevodovanie a aj horsiu dynamiku. :-?

- preto som pisal o kvalitnom remape, ktore ti da EGR off (dalsie kurvitko OFF). Pretoze porovnavat 140 vs 190 PS nema zmysel.
Za 3-400 eur mas 40PS+. Pri remape na K24 mas tak 10PS viac, plus dalsie penaize za sanie, vyfuk atd .

Spotreba ak nevytacas ti ostane na remapnutej N22A1, pretoze do 2500ot je nalozene minimalne kvoli spojke a potom dojde lokomotiva.

Samozrejme N22A1 je zlozitejsi a nachylnejsi motor ako K24. Ale zase ani k24 neni bez poruch. Hlavne ked zapne klimu, tak citis ubytok vykonu.
Lenze stale sa daju diely kupit lacnejsie. Ak by som mal otvarat motor a vyberat vstreky (ktore sa na 80% zlomia) tak kupim druhy motor z malo jazdeneho civica/crv/accorda. Ten je este lacnejsi ako k24 :).

Vstreky na N22a1 pri remape Stage 1 nejdu vobec na limit, 180-185 je limit pre spojku. Seriove vstreky drzia do 230-240PS. Poliaci maju nalozene civici a jazdia s povodnymi vstrekami, fmic, upravene sanie, tusim stock turbo, ale spojka.

Ak mas 900eur na GC motorsport SMF spojku, tak mozes ist remapom aj cez 200PS.


Raz som skoro kupil 2009 Yaris 1.3 VVTi, uplne v pohode auto do mesta. Takisto ako swift. Tesil by som sa, ze jazdim za relativne lacno :).

este raz. Moj prispevok nebolo ospevovanie DIESLA, len ze existuju aj ine moznosti. Avsak do mesta take velke auto asi nepatri.

Anyway jazdil som vsetky 3 moznosti, tak som si to dovolil zhrnut.

Civic 8G R18 - do mesta idealne
Acco 7G k24+LPG - na okresky/mimo mesta super
Acco 7G N22A1 - idealka na dialnice
Last Edit: 15 Jul 2015 11:00 by Chris.
The administrator has disabled public write access.

Kupa auta accord 7g 15 Jul 2015 11:26 #30

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
cize ako tak pozeram , 2.4 vykonna a skoda do mesta..skor okresy ...2.2- mimo mesta...1.8 civic do mesta ...2.0 je kde :whistle: .?
samozrejme je to o tom ze kazdy ma svoju pravdu ...2.4 je trosku extrem hlavne do mesta...2.2 Diesel...skoda ho tiez...samozrejme ani 2.0 nieje stvorene auto do mesta ale preco nie ? ak chce chalan aj auto aj tu aj tu ..myslim ze celkom do pohodky volba :) mimomesta robim cca 7,4...v meste mi to dava okolo 9...tah a neskutocnu akceleraciu do mesta neje treba..... samozrejme to nieje ziaden trhac asfaltu :D ale postaci to :) ano vybava atd atd atd....ale v takej cene aku pisal martin hore -8500 a do 100,000 po FL si nemyslim ze najde 2.4 v plnke... niekedy treba urobit aj kompromis ;)


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.118 seconds
Powered by Kunena Forum