Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: kurenie klimou

Re:RE: Re:kurenie klimou 30 Oct 2016 02:10 #11

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
Kmoda wrote:
Denis Witzku wrote:
super a kde to teplo vezme?

U každé klimatizace se v kompresoru chladivo stane plynné,kompresor ho stlačí na vysoký tlak a teplotu...
chladivo se snad stane plynné za ventilem, stejně jako se stane kapalné v kondenzátoru, čerpadlo to jenom pohání
The administrator has disabled public write access.

Re:kurenie klimou 30 Oct 2016 02:43 #12

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
teď mi napadá, že to musí mít buď 2 expanzní ventily nebo to vynechává cestu přes kondenzátor
The administrator has disabled public write access.

Re:kurenie klimou 30 Oct 2016 08:18 #13

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
blbost, musí to jít vždycky přes kondenzátor, jinak by to nešlo natlakovat
The administrator has disabled public write access.

kurenie klimou 30 Oct 2016 10:19 #14

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Mám za to že sa dakde (asi v kompresore) náchádza ventil, ktorý dokáže "otočiť" cyklus a logicky, mal iby tam byť aj dva expanzné ventily. Ale ako to naozaj je....netuším
The administrator has disabled public write access.

kurenie klimou 30 Oct 2016 11:19 #15

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
Asi to bude fungovat nějak takhle www.s-klimatizace.cz/klimatizace/princip.php
The administrator has disabled public write access.

kurenie klimou 30 Oct 2016 11:38 #16

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
podle plánku je tam jenom jeden expanzní ventyl
The administrator has disabled public write access.

kurenie klimou 30 Oct 2016 16:24 #17

  • PaloS
  • PaloS's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 152
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
V príručke k A8g som našiel toto:

Systém plynového vyhřívání
Pouze u modelů s dieselovým motorem
Vaše vozidlo je vybaveno plynovým vyhříváním. To pomáhá hlavnímu topení v době, kdy se motor po startu teprve rozehřívá. Tento systém využívá pro ohřev vzduchu klimatizační jednotku. Plynové vyhřívání funguje automaticky za následujících podmínek.
- Chladicí kapalina je studená (pod 75°C).
- Venkovní teplota je nízká (pod 5°C).
- Ovladačem teploty na straně řidiče lze nastavit jakoukoliv teplotu s výjimkou maximálního chlazení.
- Rychlost ventilátoru je nastavena.

Když se motor zahřeje, nebo je vysoká venkovní teplota, automaticky se plynové vyhřívání vypne.

Z motorového prostoru může být slyšet jistý hluk. To je při zapnutí plynového vyhřívání normální.

Systém ohřívání horkým plynem se neaktivuje, pokud je okolní teplota příliš nízká (pod -35°C).
Honda Accord sedan 2010 / CU2 MT / Executive / Buran Silver Metallic
The administrator has disabled public write access.

kurenie klimou 30 Oct 2016 16:58 #18

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Diesel umí topit klimou oproti benzínu,kde do výparníku jde teplý vzduch a do chladiče studený. Ani nemusí být klima zapnutá stejně se bude spínat kompresor aby se auto a motor v zimě rychle zahřáli. Musí být ale system v pořádku.
The administrator has disabled public write access.

kurenie klimou 30 Oct 2016 17:02 #19

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Marek S. wrote:
Mám za to že sa dakde (asi v kompresore) náchádza ventil, ktorý dokáže "otočiť" cyklus a logicky, mal iby tam byť aj dva expanzné ventily. Ale ako to naozaj je....netuším
stačí se podívat,u pravé přední mlhovky je ventil kde jak čidlo tlaku tak ventil který to vše přepíná. bacha má to je diesel. Každý model to má jinde ale A7G před chlaičem klimatizace na pravé straně.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.101 seconds
Powered by Kunena Forum