Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: N22A vs K24a Vol. II

N22A vs K24a Vol. II 22 Apr 2016 09:07 #11

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Akoze benzin a diesel su na uplne ine urcenie. Accord je auto tiez nie zrovna na zavodenie. Takze sluzobny voz na cesty = diesel, vikendy na chate a dochadzanie do prace z okolia = diesel.
Auto na vsestranne pouzitie so stipkou fun factoru = benzin.

K dieslu si ale idealne prosim automat, lebo to radenie do 100km/h ma ubija.

K24 je v rozmedzi 2000-3500rpm mrtvola ako kazda 4 valcova atmosfera. Riesi to az 6 valec, kde by som nad diselom vobec neuvazoval ak by neslo o spotrebu.

Pri K24 si staci v 60 podradit za 2 alebo v 90 za 3 a hned ma clovek jasno, ci mu to chuti alebo ho to rusi v komforte :)
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 22 Apr 2016 11:47 #12

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Ono to je tak, ze EU je diesel oriented. Preto, ze sa vacsinou diesle predavali a preto aj honda upadla, aj cely Accord.

Lb nevedeli spravit viacere vykonove varianty, ale len 1 ctdi, az neskor v A8G spravili viacej, ale uz bolo neskoro.

Taky Accord 7g so 4x4 ako CL8, alebo SH-AWD s automatom a dakym 2,5-3 litrovym 6valcovym dieslom by to urcite trochu zahranil. Tam to uz nestihli tak sklopili usi.

Zamerali sa ale na mensiu triedu a tam uz spravili viacero vykonovym variant 1.6 DTEC signle, biturbo atd.


Takisto ako sa branili turbo motorom, tak teraz zacinaju robit 1.5 Turbo, alebo 1.0 Turbo 3valec. Kvoli tomu, ze pri rovnakych emisiach vedia dosiahnut vykon pri nizsej spotrebe, ale s lepsim priebehom krutaku. Spolahlivost a trvacnost ide bokom. Tuna dobieha rozbehnuty vlak, lb vsetci vyrobcovia uz su dalej.

Ono ide o to, ze vacsina ludi ked jazdi a stlaci plynovy pedal, tak chce maximalny mozny krutiaci moment a nie tocit kym dostiahne VTEC point, alebo podradovat.

Bohuzial nechcela sa prisposobovat, ale nakoneic sa aj tak podvolila
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 22 Apr 2016 16:04 #13

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
vedeli spravit aj spravily ,ale usudili ,ze v EU sa to neuchiti , ved mimo EU trh je ply roznych verzii , proste museli ist z dobou aby si aj oni utrhly z kolaca ktory si privlastnil koncern ,preto vyvoj nafty a tych turbosraciek , miesto toho aby sa vrhly na vodikovy pohon ci prepracovali hybridnu technologiu a zatiahly to do vsetkych segmentov ,ale snad aj k tomu dojde ,len nie hned .. ano je to europou lebo honda ma kopu modelou ktore by sa nam pacily tu ,ale europsky trh je proste taky ,ze to nechce .. zvykol si na to co mu ponukal koncern a teraz sa tazko odvyka na nieco ine a oni to nerisknu uz ,sa nanas vykaslali a daju nam len tie sracky ktore ma konkurencia v EU a dobre veci si nechaju pre seba.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 22 Apr 2016 16:57 #14

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
vedeli spravit aj spravily ,ale usudili ,ze v EU sa to neuchiti , ved mimo EU trh je ply roznych verzii , proste museli ist z dobou aby si aj oni utrhly z kolaca ktory si privlastnil koncern

blbosti rozpravas, lb keby vedeli spravit, tak by ho spravili. Lenze co spravili ? Zobrali Acuru TSX oholili na vybave a hodili na benzinove napravy CTDI, ktory vyvijali 9 rokov, spravili facelift a potom s DTEC zase komplet prerobili.

S 2.2 ctdi mali problemy so spojkou hlavne u CRV, preto tam asi nemohli spravit silnejsiu verziu, ktoru vyriesili az pri 180 DTEC co je kvazi SH alebo TypeS. Len tam uz nie je standartna LUK spojka, ale nejaka ina, ktora sa da kupit len v Honde.

Ak by vedeli, tak by spravili pre Civic skorej 1.6 DTEC (ktory tak vsetci kupuju).

Legend preco stiahli z predaja? Ved tam tiez mohli dat 3.0 CTDI a neskor aj combi verziu ? Pripadne preco do A8G nedavali 3.5 V6 VTEC ?

Az by spravili poriadne verzie dieslov, tak by sa to podrzalo jednotlive modely. Ved si pozri kolko na cestach jazdi A4, A6 3.0 TDI, bmw 325d, 330d, 525d, 530d , 535d E220CDi, E270CDi, E350CDi, E400CDi.

Oproti benzinovym verziam je to ovela vacsi podiel. To je mozno preco Mazda so svojou mazdou 3/6 predava ako na pase a u hondy sa predaval len civic bohuzial.


Teraz to potiahol akurat FN2R, ale otazka kto vie dokedy.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 22 Apr 2016 18:13 #15

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ja som sa ale o nafte nebavil :) tam to je jasne ,naftu vyvinuli len aby zaplacli dieru na trhu ,preto je taka super aka bola a je .. v japonsku sa ti na naftu moze kazdy toto ,keby sa ziadala i tam ,tak by uz bola davno jedna z naj na trhu ...
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 22 Apr 2016 19:51 #16

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Hej, len toto pomohle znacke k upadku. :unsure:


Ako vravim, keby predavali v EU TL TypeS, tak by to bolo o inom, nie ako v legende, kde ta 3,5 ani nevynikne, lb je moc tazky.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 24 Apr 2016 09:03 #17

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Sám mám N22A motor a zvažujem či neprejsť na K24, pretože onedlho sa sťahujem na SK.
Momentálne jazdím 500-600 km trasy Liberec-Trnava, kde poviem narovinu, ten motor je jedna báseň. Čo je ironické, tak mu viacej chutí cca 150-160 ako 130-140, pri tom dialničnom limite je tá pružnosť troška nižšia.
Ak by som jazdil takéto trasy ďalej, ani by som neuvažoval o výmene, pretože ten motor keď sa zohreje, tak ide jedna báseň. A pri dlhotrasovom využívaní, myslím že sa nemusí človek báť ani životnosť.

Keď už má niekto N22 v dobrom stave, a má ten výkon kde využiť (napr. nemecké diaľnice), tak nevidím dovod prečo by ho človek nemohol trošku vylepšiť a dostať sa tak na výkon K24ky. Ano, zážitkové to možno pre niekoho tak nebude, ale ťahať to bude, a pri vhodnej úprave motora a rozumnom využívaní výkonu, si myslím že i motor nebude nejaké zvlášť trpieť.
Keď mal ešte brat Hondu v Nemecku, tak mu ponúkali v predajni Honda chiptuning, schválený priamo Hondou, aj so zárukou. Bolo to síce kurevsky drahé (asi 800-900 euro či kolko), ale hovorí to niečo o kvalite toho motora a jeho rezerv.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 24 Apr 2016 11:43 #18

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Ja by som to povedal takto... K24 je zbytocne precenovany a N22 zas podcenovany :)

V serii to je v accorde nuda v oboch variantach. Tomu autu treba jemne pomoct podvozkom, kolieskami, remapom, pripadne sanim a vyfukom a hned je to auto take surovejsie, lepsie a sportovejsie. Ale to su dalsie eurka k nie velmi nizkej cene accordu.

... cim som chcel povedat, ze z hladiska standardneho vyuzitia je jedno ci tam je diesel alebo benzin. A ked si tu niekto chce z accorda robit sportove auto na nahananie adrenalinu, tak to musi byt laska, lebo existuju lepsie alternativy :)
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 25 Apr 2016 16:18 #19

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
V tomto máš pravdu. Ja som bol troška sklamaný podvozkom A7G - aj keď je pravda že to auto má svoje roky, ale správne auto som získal až pri implementovaní Eibachu. Dovtedy sa mi to auto zdalo uhúpané, a pritom tvrdé :/.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 26 Apr 2016 14:07 #20

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
njn. ale C8G ma napr. tupsi podvozok, ale zase vacsia zivotnost, lb je jednoduchsi a lacnejsi, teda to co sa v dnesnej dobe nosi :)
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.109 seconds
Powered by Kunena Forum