vedeli spravit aj spravily ,ale usudili ,ze v EU sa to neuchiti , ved mimo EU trh je ply roznych verzii , proste museli ist z dobou aby si aj oni utrhly z kolaca ktory si privlastnil koncern
blbosti rozpravas, lb keby vedeli spravit, tak by ho spravili. Lenze co spravili ? Zobrali Acuru TSX oholili na vybave a hodili na benzinove napravy CTDI, ktory vyvijali 9 rokov, spravili facelift a potom s DTEC zase komplet prerobili.
S 2.2 ctdi mali problemy so spojkou hlavne u CRV, preto tam asi nemohli spravit silnejsiu verziu, ktoru vyriesili az pri 180 DTEC co je kvazi SH alebo TypeS. Len tam uz nie je standartna LUK spojka, ale nejaka ina, ktora sa da kupit len v Honde.
Ak by vedeli, tak by spravili pre Civic skorej 1.6 DTEC (ktory tak vsetci kupuju).
Legend preco stiahli z predaja? Ved tam tiez mohli dat 3.0 CTDI a neskor aj combi verziu ? Pripadne preco do A8G nedavali 3.5 V6 VTEC ?
Az by spravili poriadne verzie dieslov, tak by sa to podrzalo jednotlive modely. Ved si pozri kolko na cestach jazdi A4, A6 3.0 TDI, bmw 325d, 330d, 525d, 530d , 535d E220CDi, E270CDi, E350CDi, E400CDi.
Oproti benzinovym verziam je to ovela vacsi podiel. To je mozno preco Mazda so svojou mazdou 3/6 predava ako na pase a u hondy sa predaval len civic bohuzial.
Teraz to potiahol akurat FN2R, ale otazka kto vie dokedy.