Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: N22A vs K24a Vol. II

N22A vs K24a Vol. II 20 Apr 2016 20:27 #1

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
nasypat peniaze do nafty ma ozaj zmysel :-D ?
Last Edit: 20 Apr 2016 22:12 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 20 Apr 2016 21:06 #2

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
remapnuty diesel ide minimalne rovnako, ak nie lepsie ako seriova K24. 190PS@430NM vs 190PS@260NM

Stale s tym dieslom vies jazdit okolo 6 litrov, kdez to pri k24 po 8 ide tazko. Ano ide aj LPG.
Ale mas 6x 1e = 6e za naftu
Alebo 10-11litrov x 50 cent za LPG = 5-6e + 1e cca na startovanie plus primazavanie ak chces.. Cize to vychadza na rovnako.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 20 Apr 2016 21:34 #3

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
:ott :ott :ott
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 20 Apr 2016 21:48 #4

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
no zrychlenia a tabulkove hodnoty dajme tomu cca rovnake ,ale to je asi vsetko, kedze N/A benzinovy motor nieje vobec o cislach ,ale o pocitoch z jazdy a pliest do toho este spotrebu je to iste ,je to vec toho ,ze kto roky jazdil na atmosferach tak mu tazko zalahodis cislami a pocitovo lepsim pruznym zrychlenim ,proste vzdy mu budu chybat tie otacky a zvuk motora a otom to je ... mal som moznost sa povozit v BMW 530D a islo to paradne ,verim ,ze ten motor je dobry a ma linearny zatah bez turbo dier a dava pocit velkej atmosfery a nechapem naco je na takych motoroch manualna prevodovka ,ked tam nema vobec zmysel ked tam nieje treba podradovat , ale poviem ti ,ze po par sto km nanom som sa nemohol dockat az zase usadnem za svojho accorda a ten vykon budem moct z motora dolovat a tocit a uzijem si tu lahkost riadenia ,bez tazkeho cumaka ... da sa to aj vysvetlit takto ,ze su dva druhy ludi ktory maju radi sportovu jazdu a mozno to suvisy aj z vekom ci spohodlnenim za volantom,su ludia co si ten vykon chcu zasluzit a odmakat si ho poctivo a hlavne uzit zvuky a vibracie a druhy proste chcu len zrychlenie bez co najmensej namahy ,chcu byt proste rychlejsi nez ostatny a nechyba im ten faktor "fun to drive" :)

ja viem :ott chcel som tym povedat len to ,ze do N22 mozes nacpat penazi do vykonu ,ale znizenie zivotnosti neovplyvnis .. kde chyba zmysel setrenia na palive ..
Last Edit: 20 Apr 2016 21:58 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 21 Apr 2016 13:45 #5

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
bla bla bla :D

ad. 1 - to ze ti to huci, toci je pekne, ale chuj z toho, ked na zrychelni stracas sekundy, je to dobre na feeling, ale nie realne lepsie.

ad. 2 - ak uz ides porovnavat, tak porovnaj s 3er bmw a 4valec, nie 6valec a o triedu vyssie a potom, ze ma tazky cumak. Asi si sa vozil na e60, ja ked som sa vozil na f10 530XDA, tak po presadnuti do accorda, som mal pocit, ze sedim v zigulaku

ad. 3 - vsetko je o zaobchadzani, zivotnost mozes skratit aj na k24 aj na n22. ....
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 21 Apr 2016 15:19 #6

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
jan- nepovedal by som velmi ze bla bla bla :)

ano BMW je BMW- je to raketa na com si sa vozil :) suhlasim ...ale ak chcem riesit spotrebu a chcem to iba do prace a domov a mat aj rychlost- kupim si teslu :P - spotreba 0, rychlost a acceleracia je tiez super....
:)
ja som tiez za to ze radsej si zoberiem benzin ako diesel - ano , diesel lepsia spotreba, krutak, vies to lepsie cipnut atd...ale diesel= pre mna traktor..:) sorry :) neutocim ani nic :)

proste ak chces auto na spotrebu - kup si diesel ...ak chces auto aj vytocis - kup si benzin ...ak chces aj jedno aj druhe , kup si teslu :D nieje vsetko o spotrebe... napr - brasko ma Ckoveho medvera C180 W204 ... 155koni ako 2.0 accord co mam ...ano ma lepsi tah zo spodu, ano urobi lepsiu spotrebu ....( 5.7 ) .... ale soferovanie toho auta mi nevonia...pripadam si stary , hnusny , vypaseny nemec ktory trtka svoju sestru :D ....proste nevonia mi to ... radsej si dam pekne 8 litrov a pocujem motor tahat do otacok ako preradzovat na 2500 otacok len aby som urobil spotrebu ...sorry ..:) mam radsej fun to drive a hoci to nema 200koni alebo nieco .... ku*va pani :D zacinali sme na 44kw fobiach / feldach a bolo to vau :D


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 21 Apr 2016 15:52 #7

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
tak treba pozerat z nahladu a kazdy ma ine naroky a poziadavky.

Inak sa tu budeme dohadovat, ale zacat rozpravat ze jeden je pomalsi, potom ze nema zvuk, potom ze chyba feeling.

Co ma zaujima prve, je ekonomika prevadzky, potom dynamika, ergonomia & performance a potom mozno klise ako zvuk, farba interierovych list a pod. Preto by som kludne zobral aj Teslu.
Lenze tieto reci pripadaju ako na vedlajsej stranke, kde obhajuju C6G s D14 ako najsampopixi auto, pricom v porovnani s accordom je to ako detska hracka (hoci na nu v dobrom spominam)
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 21 Apr 2016 16:45 #8

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
suhlasim Chris :) ze kazdy ma ine naroky a poziadavky - niekto chce hlavne spotrebu a tak vykon ...niekto si chce zasantit a aj vytocit motor pricom to nieje trhac asfaltu a je to preneho to co potrebuje :)

nehovorim ze existuje super neuveritelne najlepsie auto ....a tak isto neda sa povedat co je lepsie ci Diesel ci Benzin... kazdy ma nieco co mu vyhovuje :) mne skor pripada to ze stale je tazke pochopit- bud mas diesel - jazdis lacnejsie ako benzin - lepsi krutak ...alebo benzin atmosfera- ine jazdenie, spotreba atd atd ...

ano alternativa je LPG...ale preco dat LPG? to radsej si zoberiem diesel ..nic proti LPG ani Dieslu...
... pokial nemas elektromobil /hybrid.... NIEJE MOZNE urobit 1.000.000 koni a urobit spotrebu na 0.1 litra na 100km .... chces vykon, aj spotreba ide hore...:) veci ze - urobis spotrebu na 530D 5.5 litra - ano spravis ...ale ides ako dedo, ktory je tyzden pred smrtou a ide na 6tke 50, ale samozrejme ak mu das kapky tak spravis 12-15:D ...diesel aj benzin ma svoje pre , a proti ....:) to je hadat sa ci je lepsie jablko alebo hruska z rovnakeho obchodu ...kazdy ma rad nieco ine ..a kazdy chce nieco ine :)


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 21 Apr 2016 17:21 #9

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
tak zacalo to tu hlavne tym ,ze dla ,mna robit sportiak z nafty je nezmysel ,lebo nafta ma hlavne zmysel v spotrebe ked jazdis ako clovek ,ako mile zacnes na nafte zavodit v ramci hranic motoru ,tak tych 6l tam davno nebude ,nehovoriac otom ,ze taky motor nieje na tento styl jazdy stavany ani sprevodovanim ani prejavom motora, proste nieje ,cipovat sa da do aleluja to ano ako kazdy turbomotor,ale tym padom drasticky znizujes zivotnost dielov ,proste N/A benzin je konstrukcne jednoduchsi ,takze logicky aj menej nakladny na servis pri takomto uzivani motoru.. a to je proste fyzika a fakt .. ja som neriesil ,ze niekto nedokaze ocenit vlastnosti benzinoveho N/A motor ,ktory ma povod v zavodeni a prave fun faktoru ktory je u tychto aut zaklad ... niekto k tomu nema proste vztah ci navyk a staci mu nizsia spotreba a pruzne zrychlenie ,prosim nikomu to nevnucujem , len dotycny nemoze hovorit otom ,ze je to horsie ,lebo HONDA ako symbol ci znacka je hlavne o fun faktoru a nie otom ,ci je rychlejsia zo 100 na 200km/h ako konkurencia ... pises o sekundach na zrychlenie ako keby si stym jazdil LeMans :D tak ako takto pisete o brzdach a kde com a pritom tie auta k okruhu ani necuchnu a tym ma strasne bavite :D ,ale co si povieme ,dnesne benziny su tak usporne a pritom vykonne ze dieselmania sa pomaly vytrati .. a vo vsetkych segmentoch ju nahradia rozne hybridy a elektromobily..

inak Tesla je krasna myslienka a obdivujem cistu energiu a dizajn a mat nato tak to je auto cislo 1,ale nie kvoli zrychleniu ci spotrebe energie ,ale kvoli celkovej myslienke a ciastocne vzhladu kedze je to jedno z najkrasnejsich aut ktore som kedy videl.. no jednu vec viem iste ,ze mat model S, mal by som este ,minimalne motorku alebo nejaku hracku na okruh.

V ramci vlastnych moznosti a poziadavkom som po dlhorocnom vlastneni ostrych hond usudil,ze lepsie ani nemozem kupit ako tourer S ako jedno auto do rodiny ,ktore mi poskytuje vsetko co ja ako milovnik otacok mozem od auta ocakavat ,odveziem co a koho potrebujem, za slusne naklady a ked som sam, oziju vo mne spomienky ktore som zazil s CTR a moj accord mi ich adekvatne nahradzuje :vtec a ciastocne i prevysuje tam kde mal pre mna CTR nedostatky takze za mna :super auto ,ktore po rokoch nebudem mat cim adekvatnym nahradit ...

vacsina tu na klube ma naftu tak sa pustite kludne do mna ,ale ja myslim ,ze ktomu viac uz nemam co dodat ...
a u vas to bude zase len dokola ,spotreba , krutak ,pohodlie ... ak vam to staci neberiem vam to ,mne by to nestacilo.
Last Edit: 21 Apr 2016 17:25 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.

N22A vs K24a Vol. II 21 Apr 2016 18:16 #10

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ine argumenty som ani necakal ...
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.106 seconds
Powered by Kunena Forum