Galaktic wrote:
HIGHTY wrote:
Zatím najeto 500 km, nějak moc rozdíl už nepoznám, počkám ještě pár set km, nechám udělat geometrii a bude. Já jsem spokojen.
HIGHTY, 500 km a rozdíl nepoznáš? Neviem ci chápem správne ale., séria vs SHOWA., je poznať už keď ideš na spiatočku a prejdeš 2 m,,,, jednoducho hneď, je rozdiel
Galaktic:
1. Showu na 2 m (vím, že to přeháníš) nepoznáš. Showu poznáš až na nerovnostech, že je podvozek tvrdší, ale stále z tebe nevymlátí duši, ale prostě auto se na nějaké hupu nezhoupne a ty to téměř nepoznáš na origo podvozku, ale prostě přes ten podvozek Showa se nerovnost přenese na kastli a ty to poznáš...
2. Showa hlavně působí při jízdě v zatáčkách. Jenže, jel jsi někdy Accordem na origo podvozku, ale se sportovními stabilizátory? Ty stabilizátory udělají tak hodně, že se auto přestalo už jen při nich naklánět v zatáčkách, rychlost průjezdu zatáčkami se zvýšila o 20-30%. No a když jsem to zkoušel pak ještě i se Showou, tak tam už fakt rozdíl moc nepoznáš - proto jsem psal, kdo chce zlepšit jízdní vlastnosti a nechce dávat za Showu ty prachy, ať dá stabilizátory (já mám H&R) a má to za méně než polovinu a jízdní vlastnosti totálně znatelné.
3. Jo, rozdíl jsem prostě mezi origo podvozkem a stabíky vs. Showa a stabíky moc nepoznal. A tím myslím v zatáčkách, tu tvrdost podvozku neřeším, protože to je jasné, a netřeba zmiňovat.
A ještě dodám, když jsem jel po pár dnech již se Showa, sjížděl jsem z Pražského okruhu od D1 na D5, tam je ostřejší pravá a pak táhlá levá a zase trochu ostřejší pravá. Těsně před sjezdem mi tam přilétlo Porsche 911, jel rychle, no, tak jsem si řekl, že to zkusím, podřadil jsem a šlápl na to a světe div se (on určitě nejel na hraně jako já musel), dojel jsem ho hned v té pravé zatáčce, v té táhlé levé začal přidávat, já také a držel jsem se ho až na nájezd na D5. No, řekl bych, že asi čuměl, neb to nečekal, jeli jsme tam docela rychle 120-130 nebo tak nějak, kdo zná, ví, jaká ta zatáčka je
A hlavně je blbost jet tam dle malování na silnici, je třeba si tam jet vlastní stopu
Takže Showa, a za mě i stabíky, nejlepší volba pro úplně jiné vlastnosti podvozku...