no tak K24A2 ma vedsiu kompresiju wiki klame je tam zvedsena na neuveritelnych 11,1 : 1
to je zmena jak svina skrtiaca je o 4mm vedsia sacie ventili o 2mm realne wiki o5 klame vačky su vedsie o neceli 1mm predlzene sanie o 12° nasavacie otvori v hlave maju vedsi radiou takze su trosku vecsie ale to je necelich 2mm vyfukove otvori v hlave o 5mm vedsie vedsie zvody takze aj vyfukova rura vedsia o neuveritelnych 3mm zadne koncovy z tlmica vedie o 2,5 mm trvdsie sruby na hlave aj kluke lahsie piesty viac protizavazia na kluke viac vyfrezovane zarezi na pieste na ventili a este zopar hovadin ECU posta skrtiacu klapku z pedalom v pomere 1 : 1 u acco daš to na doraz a otvori sa na 60% a az ked dosiahne otacky pusti to dalej a zopar inych hovadin ked sa mi podari najst to forum kde to vsetko bolo tie rozdiely tak to sem hodim ale az tolko tych rozdielov neni a hlavne nesu velmi podstatne si myslim takze už jednotka by nieco zdvyhla nic prevratne ale cosi ano ,omedzovac je posunuty vysie a od 6000 otacok sa to tvari ako by to zaplo turbo len to skoci do 7600