Robím testy s LED v HID alebo halogén projektore, zatiaľ všetko bola čistá katastrofa, nehovoriac o tom že niektoré LED ani do toho otvoru nedáš, lebo sú príliš veľké (teda väčší priemer ako žiarovka).
Čo som mal H7 LED v halogénovom v projektore, tak áno svietilo to bielo-modro ale nemalo to absolútne žiadne ohnisko, ktoré je vysokopotrebné pre osvetlenie čelnej strany vozovky. Celý projektor NIE JE na LED konštruovaný a môže to mať aj miliardu lumenov alebo 150 W (ako sa čínanci teraz predbiehajú, kto urobí výkonnejšie LED
- mercedes full LED žerie okolo 30 W a svieti ešte značne silnejšie ako HID).
Ak málo vidíš, tak máš pravdepodobne:
- Poškodené paraboly (opadaná reflexná vrstva), nečistoty na optike (prach, mastnota). Trápi to 99% Accordov s 200 000 + kilometrami, a plus denné svietenie tomu ešte značne pomáha.
- "zašlé" teda doškriabané alebo zažltnuté alebo obidve dokopy krycie sklá. Dajú sa preleštit, ale keď už to je moc, tak to nezachrániš.
Pomôcť sa tomu dá:
- výmena projektorov za menej opotrebované. Znovupokovenie príliš neodporúčam, pretože málokto to vie urobiť tak ako má a výsledok je náhodný a životnosť tak isto.
- vybrúsenie/výmena opotrebovaných predných krytov. Ak sú OK tak tento bod preskočiť.
- Prestavba na HID - finančne náročnejšia ale momentálne najúčinnejšia metóda získania najvyššej svietivosti za každého počasia. Nemyslím žiadne HID H1 ale priama prestavba na D2S projektor s kvalitnými výbojkami, balastami a pod.
V prípade záujmu, mám k dispozícii aj paraboly pre halogén vo veľmi dobrom stave, a aj bi-xenónové projektory.