na kapotě by asi nebyl problém přidělat do nějakého toho otvoru ve výztuze, ale na boku motorového prostoru, tam se podle mě bude muset vrtat a nebo vařit, nevím, teď se nemohu podívat na možnosti.
Našel jsem třeba i tuto sadu -
sada ebay ale zda to nějak sedí, kdo ví.
Navíc by stačila i jen 1 vzpěra, co mají auta z výroby, co jsem v rychlosti zkoukl, oktávka, yeti, mají jen 1 na pravé straně a stačí to.
Bude tedy záležet na 3 faktorech:
1) síla v N - jaká je potřeba síla 1 a nebo 2 vzpěr - u jedné pokud zvládne 40-50 kg (i to je dost naddimenzované, i 25 kg by mělo podle mě stačit), nebo u dvou po těch 15-20 kg
2) délka vzpěry - jak se tam kam vejde dle uchycení
3) průměr vzpěry - to samé jako u 2), jak se vejde
každopádně nejlépe s kulovou hlavou na obou stranách nebo prostě s koubem, což asi bude mít skoro každá universální
Tohle budu řešit, až budu moci k autu, moci změřit...