rumy wrote:
ahojte takze dneska sme konecne rozchodili masinu na vyrobu plosnych spojov
este ju doladujeme aby plosak bol na profi urovni aby tie cesticky co su tam boli 100% atd.. tak este strpenie ..
na stole mi to uz funguje tak dufam ze aj v aute to bude slapat ako ma
je tam mensia uprava prvy navrh plosaka bol taky ze ked nastartujete auto sa automaticky zapnu svetla..
len po roznych rad napadov nazorov od odbornikov ma odhovorili od tejto moznosti lebo ze casom by to mohlo blbnut a nemuseli by sa vzdy zapnut svetla po nastartovani.. v skrate
stary modul bol tak rieseny ze sledoval napetie v aute ako nahle sa zdvihlo nad 12,8V tak sa svetla zapli to znamena keed nastartujete auto tak sa zacne dobijat baterka a napetie je cca 13,8V
no a kedze ma od toho odhovorili bol som nuteny prerobit plosak tak ze :
teraz uz ked date kluc do polohy II cize na kontrolky tak sa napr po 10seknund zapnu svetla..
samozrejme tento cas si budete vediet nastavit sami mozte to dat na 1s az tusim 1min..
Dobře vymyšleno, nastavení po X s se světla zapnou po poloze II, chválím. U benzínu bude stačit třeba i 10 s i méně, u diesla např. 15-20 s, i když mě žhavení zabere tak 2-3 s i v -20°C.
Pro ihned rozsvícení světel ještě před nastartováním u polohy AUTO, tento komfort nevyužívám, neb mě přesně štve rozsvícení xenonů před nastartováním, zhasnutí při startování a zase rozsvícení
a pak i citlivost snímače světla, neb i při slunečném dni stačí podjet vysoký úzký most a xenony se zapnou tak na 5 s a zase vypnou