Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 16 Feb 2016 22:23 #1

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Ahojte,

pred rokom som riešil trhnutie volantom počas jazdy do prava (ako keby dorovnavalo jedno koleso) s tým, že mi vyskakovala chyba VSA + !.
Po vymene abs snimaču (LZ) a brzdoveho spinaču chyba prestala.

Tentoraz sme vymenili PZ ABS snimač... nakalibrovali volant a predtym vymazali chybu. Brzdovy spinač je v poriadku.
A začalo to po výmene znova !

Neviem si to vysvetliť. Raz som po nočnej išiel po dialnici 120, strhlo mi volant takym štylom že ma hodilo takmer o pol jazdneho pruhu doprava a vyskočili mi chyby ( VSA + ! ).
Rad by som to doriešil a neviem si dať rady.

Nehal som si vyblikať chyby podľa postupu. Chyba bola č. "25" (2 dlhe 5 kratkych ) yaw rate sensor podľa všetkého.

Nejaké skúsenosti ?
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 16 Feb 2016 23:28 #2

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
No nezavidim... :thinkk

V kazdom pripade... yaw rate sensor (25) je vacsinou len nejaka sekundarna chyba poruchy ABS/VSA alebo vykyvu napatia. Je malo pravdepodobne, ze samotny senzor je vadny. Vacsinou sa vsetko vyriesi odstranenim problemu a nakalibrovanim ako si uvideol v prvom pripade.

VSA jednotka porovnava natocenie volantu zavisle od senzora natocenia volantu so senzormi lateralneho? zrychlenia ( G sensor - yaw rate senzor). Kedze tebe realne VSA zasiahlo ked nemalo, hodnoty senzora natocenia volantu a yaw rate senzora nesuhlasili aj ked mali suhlasit pretoze auto neslo bokom.

Cize bud mas zly yaw rate senzor alebo ti blbne senzor natocenia volantu alebo je nejaka ina pricina ktora ovplyvnilia hodnoty jedneho z nich.

YAW RATE by si mal najst tu: hondakarma.com/data/attachment-files/201...3716_zps132cb899.jpg Mala by na to byt nejaka kalibracna procedura cez HDS mozno to stoji za pokus.

Ber prosim vsetko ako neoverene info. Su to nejake utrzky z toho co si pamatam ked som riesil ABS a mal rovnaku chybu, ktora sa vymenou ABS senzora odstranila. VSA mi ale do riadenia nezasahovalo.
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 17 Feb 2016 00:19 #3

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Alebo blbne senzor natocenia volantu? Takze odporucas znova nakalibrovat volant?
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 17 Feb 2016 08:49 #4

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Asi by som siel do hondy, ci vedia cez HDS citat aktualne vystupne hodnoty senzorov. Ak ano, tak vies skontrolovat senzor volantu. Ak je OK a a chyba 25 pretrva napriek jeho korektnym hodnotam, tak budes musiet asi vymenit YAW RATE. Mozno by som skusil na zaciatok len pohybat s kablikami a konektorom.

Opat to ber len ako uvahu nie profesionalnu radu :)
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 17 Feb 2016 09:07 #5

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
s tak závažnou věcí, která tě může hodit pod kytky bych si nehrál sám a šel hnedka do Hondy a nechal to opravit tam, jde o zdraví, život...

Jinak zkus případně i kontrolu tlaku pneu, vím, zní to blbě, ale měl jsem E270 a tam se aktivovalo ESP - ne že by mi trhalo volatnem, ale prostě kontrolka se ozvala, jen proto, že bylo měkčí jedno kolo... dělalo mi to hlavně na dálnici při táhlé zatáčce...
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 17 Feb 2016 15:47 #6

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Samozrejme by som do opravy jazdil asi s vypnutym VSA
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 17 Feb 2016 17:09 #7

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Dnes som bol znova v aute, nakoľko znova naskočili chyby tak som zopakoval postup.
Vymazať - synchronizovať VSA - vymazať synchronizovať.

Vždy sa to prejavilo inak ale po zopakovani toho postupu nakoniec všetky kontrolky zmizli. Po 2 štartoch to je zatiaľ v poriadku. Daval som si pozor aby synchro VSA bolo auto na rovine a volant rovno. Odvtedy je to zatiaľ fajn.

Uvidíme pri dlhšej trase, zatiaľ díky za rady. Ja mam stále pocit že to musi byť s tou kalibraciou volantu.
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 18 Feb 2016 08:37 #8

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Tak zas, ked ti trha volantom a vyskakuju chyby, treba sa postavit realite a hladat problem. Zmazanim chyb, to len oddialis.

Ja som neutral position nastavoval X krat a xkrat mi vybehli kontrolky VSA ale vzdy za tym bol nejaky realny problem. Od slabej baterie, cez cidla az po magneticky pasik v lozisku a vlhkost.
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 23 Feb 2016 01:17 #9

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
No odvtedy čo sa mi podarilo premazať chyby a nastaviť syncho VSA sa zda byť všetko oka.

Dnes som sa dopracoval aj k autu ( nakoľko som PN je to problem ) aby som skontroloval tlak v pneu.
Front :
1.Left : 1.8-1.9 bar
2.Right : 2.35 bar

Rear:
1. Left : 2.4 bar
2. Right 2.35 bar

Takže som dofukal pr.lave koleso a pevne verím že to bude tymto spôsobom vyriešené.

Podám info po ukončení PN a následnej dlhšej trase...

Zatiaľ ďakujem za rady a indície
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Trhnutie volantu + VSA/! + vyblikana chyba "25" yaw 25 Feb 2016 22:36 #10

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Hou hou... takže veril som marne... dnes znova... :D čudujem sa, že nikomu sa nič podobne nestalo, aby v istom momente tahalo niekomu volant doprava, ako keby abs zaberalo iba na 1 kolese a zrazu vyskočili všetky ikonky okrem ABS
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.112 seconds
Powered by Kunena Forum