Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Čistenie elektronickej škrtiacej klapky

Čistenie elektronickej škrtiacej klapky 17 Dec 2016 21:26 #1

  • PaloS
  • PaloS's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 152
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Zdravím chlapi, neviem či aj 7g alebo len 8g má elekronickú škrtiacu klapku. Na civicu som mal lanko, tak tam som s čistením klapky nemal žiadny problém.
Na A8g som ju ešte nečistil a chcel by som ju zdemontovať a tak vyčistiť poriadne. Chcem sa opýtať, či keď odpojím baterku, potom konektor na klapke, zdemontujem ju a pri čistení ju budem otáčať, či potom po namontovaní, zapojení konektora a nakoniec baterky bude všetko ok? Alebo bude treba nastavovať polohu pomocou diagnostiky?
Honda Accord sedan 2010 / CU2 MT / Executive / Buran Silver Metallic
The administrator has disabled public write access.

Čistenie elektronickej škrtiacej klapky 17 Dec 2016 23:35 #2

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
na A7G si nakalibruje samo klapku, na A8G to bude na 90% rovnako.

Btw. nezabudni nove tesnenia, lb po opatovnej montazi starych ti moze podsavat falosny vzduch:)
The administrator has disabled public write access.

Čistenie elektronickej škrtiacej klapky 18 Dec 2016 16:33 #3

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
mas nato nejaky dovod ? kolko mas km ,navody su na youtube ,osobne som nikdy nemal dovod to rozoberat ,ked tak som pri nastartovani nastriekal WD do klapky pod plynom .. kolkokrat take cistenie narobi viac neplechy ako dobre ..
The administrator has disabled public write access.

Čistenie elektronickej škrtiacej klapky 18 Dec 2016 19:19 #4

  • PaloS
  • PaloS's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 152
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Mám necelých 157t., dôvod na čistenie že by kolísali otáčky, zhasínal na voľnobeh, svietila kontrolka alebo niečo podobné nemám. Na civicu, keď som cítil, že plynom ju musím akoby z nulovej polohy odlepiť, tak som ju vybral prečistil a bol kľud.

Z času na čas ju prečistiť myslím nie je od veci, hlavne keď má viac studených štartov po meste, tak sa niekedy chcem do toho pustiť. A neviem, či s naštartovaným motorom tam striekať čistič, alebo ju zdemontovať.
Tak ako ju ten rukou otáča, je to OK voči tomu krokovému motoru na otáčanie v klapke?



Manuál píše, že ak svieti kontrolka motora a senzor polohy klapky hlási menej ako 2,46°, tak treba klapku, zdemontovať a vyčistiť. Potom vymazať hodnoty polohy z pamäte a uložiť novú hodnotu voľnobehu.

Ale keď kontrolka nesvieti, tak hodnota je v norme, potom to asi len prestriekať pri naštartovanom motore, len k tomu mi treba ešte človeka. Ale ak by nebol dajaký problém s nastavovaním polohy po demontáži, tak radšej by som išiel do toho, ak si to samo nakalibruje tú prípadnú malú zmenu polohy ako píše Chris.
Honda Accord sedan 2010 / CU2 MT / Executive / Buran Silver Metallic
Last Edit: 18 Dec 2016 19:19 by PaloS.
The administrator has disabled public write access.

Re:Čistenie elektronickej škrtiacej klapky 19 Dec 2016 16:52 #5

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Můžou pak haprovat otáčky, na C8g je potřeba zadat v diag,cisteni klapky a pak se vše nastaví. Pokud se to neprovede nepomůže ani načtení nového volnoběhu ,ale jestli je to potřeba i u A8g si nejsem jist zatím nikdy nebylo potřeba.

Odesláno z mého MI NOTE Pro pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.097 seconds
Powered by Kunena Forum