Osobne by som do toho nesiel a to mam sam N22A1, teda 2.2 i-CTDi. Sice s A8g vela skusenosti nemam, ale...
Kazdy si mysli, ze to je upgradnuty i-CTDi, ale neni. Ten motor je otoceny naopak, teda turbo je vpredu hore ako maju oply a sanie vzadu.
Problem nastava pri cca 130-150k, kedy sa zacne ozyvat DPF. Ak nejazdis raz za 400km aspon 50km trasu, tak sa nestihne vypalit. Co som cital po forach tak s tym maju dost problemov (DPF bud von, alebo nove za cca 1000evribody), plus neskor sa zacne ozyvat EGRko.
Cize ak si dame dokopy rovnicu:
- N22B1 teda 2.2 i-DTEC ma o pol litra spotrebu vacsiu kvoli DPF
- K24 v A8G ma o pol az liter nizsiu spotrebu ako k24 v A7G
- je to len Exclusive, teda bez xenonov, parkovacich senzorov atd
- je to bazar (klasika chyba fotka, ktora ukazuje na opotrebenie sedacky)
- ma to 100k km, co je na 5rocny diesel z nemecka dovezeny dost cudne. Kedze tam maju 2-3 rocne cez 200tis.km
- blbe fotky, ale volant vyzera podobne ako v inom vyzerate A8G k24 s 211k km
- vykupna cena tvojho A7G K24 AT bude urcite nizka, lb kupna sila slovneskeho ludu bude urcite biedna. (kedze to neni 1.9 TDi Skodovka
)
Cize z tej rovnice mi vychadza,
neist do toho, alebo ak pojdes, tak to bude pre teba nevyhodne a vysoko rizikova vec.
Do coho by som siel(pojdem asi na 99%) a vedel by som odporucit je A8G K24 Executive/TypeS na LPG. Chcem este skusit AT, ale ten pocitovo ubera cca 50PS.