Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Elektrony na Hondu

Elektrony na Hondu 06 Nov 2015 20:51 #2

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Zkus je najít tady Odkaz a je tam u toho když tak TÜV list, že to pro Hondu je...

Já osobně jsem si teď hrál a mám pár favoritů :-D






























HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 06 Nov 2015 21:04 #3

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Nějaké počtení co a jak je ET - co a jak s ET?
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 07 Nov 2015 11:03 #4

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
ak nechces R18, tak s R17 vies ist do ET az 35 (neni som isty) pri 225/45 R17. Ale pritom zase viac sa opotrebuvavaju loziska.


BBS & Enkei z imprezy by Highty :P :super


The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 07 Nov 2015 12:08 #5

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Ja som práve že je tam práve zvýšené opotrebenie spodného čapu. O koľko to znižuje životnosť komponentov je už otázne, vždy si myslím že je to závislé na konkrétnom stave vozidla. Dával som to do éteru "Vše o A7G" na H-C.cz a niekto mi tam odpísal že s tým jazdí už 3 roky (iba letné) a nemá žiadny problém, len si už nespomínam aký mal nájazd. Ja mám na leto pripravené Enzo R17 s ET40, a tiež zvažujem či ich tam nahodím alebo ostanem pri OEM R16 (ET55) a obujem na to 225ky gumy.

Tu je linka na H-C kde sa to rieši: www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=...8a4c09dac8541e09e170

Tu je citácia od Danyho, ktorý si myslím že má pomerne značnú váhu slova (pre info, porovnávali ET55 a ET40:

"BTW: Bavíte se tu o tak "malých" změnách, že hlavně na lichoběžníkové nápravě to má v praxi naprosto MINORITNÍ vliv na životnost, ale jízdní vlastnosti, hlavně chování auta v zatáčce, se mění poměrně znatelně k lepšímu, pokud se tedy bavíme v horizontu nájezdu cca 200tis km, pokud to někdo kalkuluje na milion km, pak už se to projeví více...

Já bych se toho nebál a dal kola více "do rohů" k blatníku taky..."
Last Edit: 07 Nov 2015 12:31 by Marek S..
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 08 Nov 2015 03:42 #6

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Okrem ET by ťa mala zaujimať aj šírka disku. ALe keďže sa bude jednať pravdepodobne o 7J, tak by som to neriešil.

A nemusiš sa bať nie je to vôbec moc nízke ET a nebude to moc vytlačene von.

Ja mam vpredu 8,5Jx18 ET40 a vzadu 9,5Jx18 ET40 .... Kľudne chilluj ;)




2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 08 Nov 2015 08:50 #7

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
To už je aj docela kostitras, nie? :)
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 08 Nov 2015 09:28 #8

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
8x18 ET 40





HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 08 Nov 2015 16:24 #9

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
8x18 ET40 ;)



2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 08 Nov 2015 17:31 #10

  • Zajo
  • Zajo's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2008 CL7 K20Z2
  • Posts: 250
  • Thank you received: 2
  • Karma: 2
tak ja zvazujem r17 7,5j et45


Odoslané z iPhone cez Tapatalk


Honda Accord 2.0 /-2008-\ 30 year edition White Pearl
Last Edit: 08 Nov 2015 17:31 by Zajo.
The administrator has disabled public write access.

Elektrony na Hondu 08 Nov 2015 19:34 #11

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Tak sa nemaš čoho báť... ak to bude moc utopene tak to keď tak vypodložkuješ
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.125 seconds
Powered by Kunena Forum