Ja som práve že je tam práve zvýšené opotrebenie spodného čapu. O koľko to znižuje životnosť komponentov je už otázne, vždy si myslím že je to závislé na konkrétnom stave vozidla. Dával som to do éteru "Vše o A7G" na H-C.cz a niekto mi tam odpísal že s tým jazdí už 3 roky (iba letné) a nemá žiadny problém, len si už nespomínam aký mal nájazd. Ja mám na leto pripravené Enzo R17 s ET40, a tiež zvažujem či ich tam nahodím alebo ostanem pri OEM R16 (ET55) a obujem na to 225ky gumy.
Tu je linka na H-C kde sa to rieši:
www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=...8a4c09dac8541e09e170
Tu je citácia od Danyho, ktorý si myslím že má pomerne značnú váhu slova (pre info, porovnávali ET55 a ET40:
"BTW: Bavíte se tu o tak "malých" změnách, že hlavně na lichoběžníkové nápravě to má v praxi naprosto MINORITNÍ vliv na životnost, ale jízdní vlastnosti, hlavně chování auta v zatáčce, se mění poměrně znatelně k lepšímu, pokud se tedy bavíme v horizontu nájezdu cca 200tis km, pokud to někdo kalkuluje na milion km, pak už se to projeví více...
Já bych se toho nebál a dal kola více "do rohů" k blatníku taky..."