Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: štrkot a dym

štrkot a dym 18 Sep 2016 20:04 #2

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Vstřiky lze otestovat na voze,podle kalibračních odporů.Sundat servisní dekl a proměřit jak je vytahaný řemen.Není nic jednoduššího než poslechnout přes nějakou pomucku rozvody popřípadě,vstřikovací čerpadlo. Není to třeba od turba, jak je na tom MAF a MAP senzor? Nějaké chyby v ECU?
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 07:47 #3

  • LoveAcc
  • LoveAcc's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 10
  • Karma: -5
MAF je vaha vzduchu? Poprosim ta troska mi to rozmenit na drobne, nie som velmi v tychto nazvoch zbehla, MAP som ani nevyguglila :)
auto bolo na diagnostike a ukazalo nieco s EGR, to ale asi nebude mat suvis s tym nechutnym hrkotom ... ale moze mat s dymom??
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 08:18 #4

  • dial
  • dial's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 33
  • Thank you received: 1
  • Karma: 1
v podstate to moze byt aj turbo .. strkotanie moze znamenat vyosenie lopatiek ... dym... poskodenie turba.. vstrek nema s tým nic.... ten v podstate rozprasuje palivo do motora .. rozbody nestrkocu mas retaz .. remen je len vonku retaz je malo pravdepodobne ze by strkotala .. maximalne sponovak ale ten sa nekazí ... MAF urcuje vahu vzduchu v podstate by problem mohol byt tam ale to je senzor zvuk to nevidava ...
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 08:30 #5

  • LoveAcc
  • LoveAcc's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 10
  • Karma: -5
turbo to nebude, ide to od strany rozvodov..co som videla tak turbo je dalej od nich a tam ten zvuk uz nie je...pisala som ale, ze som s tym bola u mechanikov a ten zvuk siel odtial ako su rozvody, cerpadlo, alternator myslim tam pri sebe...
....vstrek sice nemusi mat nic ale vstrekovacie cerpadlo ak je poskodene moze to sposobovat ten dym....
rozvody nestrkocu lebo mam retaz?? praveze retaz strkoce...ale s tou vahou vzduchu mas pravdu, senzor zvuk nevydava ale na zaklade jej poruchy tiez moze auto dymiet, myslim....

opravte ma ak sa mylim..

este ma napadla vodna pumpa, nemoze to mat tiez nejaky suvis??
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 08:37 #6

  • dial
  • dial's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 33
  • Thank you received: 1
  • Karma: 1
to by si nemohla mat olej v aute aby retaz strkotala ... a to je nerealne ... jednoducho skus vahu ... nastartuj a odpoj kabel od MAF auto sa zacne chovat vseliako .. ale v podstate nezhasne .. a potom ho zapoj a auto by malo mat ten chod co predtim ... tak zistis ci MAF je ok ... MAP ak sa nemylim by si mohla tiez tak skusit on mera tlak v sacom potrubí ... inak v podstate zvuk sa v motore prenasa .. aj ja som mal na SR-ku vykusane lopatky turba a mysleli sme si ze mi niekde podfukuje podtlak .. vstrekovacie cerpadlo nemyslim skorej sa dojebe palivova rampa .. a to by to auto muselo mat cez 300 000 KM.. aby si o tom rozmyslala ale nahoda je blbec ... este k retazi .. ta nieje ako retiazka na krku to nepocujes .. ma motor pravidelný chod ? ale len dym ked su vacsie otacky ? alebo rychlost ? tak potom hladaj chybu okolo turba.. vazne .. dymenie je sposobene ze bud nezapali dobre zmes alebo zle ide turbo .. a akej je farby dym ? cierna alebo taka do biela ?
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 08:50 #7

  • LoveAcc
  • LoveAcc's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 10
  • Karma: -5
ale ak ma uz dost km a nebola menena tak moze byt natiahnuta a kvoli tomu strkoce...nebudem skusat taketo veci pocas chodu odpajat nic, ked auto sa ma "zacat chovat vselijako ale v podstate nezhasne" ...mam svoje auto natolko rada, ze to dam radsej odbornikom.. verim, ze takych najdem lebo mne to tu pride akoby na slovensku nikto nikdy neservisoval accord :D len som sa prisla predtym poradit..verim, ze sa mi tu vyjadri aj niekto, kto sa s tym stretol a bude mi vediet odpovedat.

motor ma pravidelny chod, otacky sa na volnobehu drzia, auto ma normalny vykon, nedymi to vzdy len povedzme ked idem v kolone dlho a potom vytocim, stojim na semafore a dam jednotku, dvojku vytocim tak do 3.5 /samozrejme motor je davno zohriaty,nevytacam za studena/ no a pri tej dvojke vypluje CIERNY dym....viem, ze ak je kolonami motor priduseny tak potom sadze vyplut musi, ale zda sa mi to moc na accord..pri 1.9tdi je to asi ok, tam sa ludia pretekaju komu viac dymi, ale nie som ja s tym stotoznena aby moj acc dymil ako 1.9 :) :woohoo: :woohoo:
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 08:58 #8

  • dial
  • dial's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 33
  • Thank you received: 1
  • Karma: 1
mne nevypluje ani gram sadze a ani dym nieje a tomu mozem jebat ako chcem .. a toto odpajanie je normalne ja mam sr20det je to nissan motor cize japonec 2.0 benzin ma to asi do 400 konikov .. v podstate som mal problem tiez zo zvukom z motora u mna to bolo ale 3 lozisko na ojnici .. cize motor do srobku von ale aby sme to zistili sme zacali odpajat cisla .. accorda si servisujem sam v dielni alebo u kamosa co ho ma ... jedna sa o to ze takto vylucis chyby ... to nejde o to ze nebudes skusat ale vyies to vylucit .. to zvuk znamena ze zmena nastane v otackach budu nepravidelne .. a ak to zapojis budu uz pravidelne a bude to OK .. tato skuska je normlana na kazdom aute ... kludne to daj do autorizaku zaplaces len na financiach ... ( stare zname na SK ) a mne na nissane odborníci zlozili motor tak na chuja ze ja som ho za 2000 euro musel preskladat ja z kamosom a z clovekom z ciech a teraz to je prave orechove .. a tvoje rozvody teda na CL7 su na spolujazdcovej strane cize kusik od toho je turbo .. moze to byt vyzne v lopatkach staci kusik .. ja som na nissane mal kompletne vykusane .. a riesol som topmount ... na honde sa to neda zial... a retaz ak ked nebola dlho menena by nemala preco strkotat ak sa natiahne stale ju sponuje sponovak cize to by musel byt aj ten na kašu .. a to je poctivý kus zeleza ..
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 21:57 #9

  • LoveAcc
  • LoveAcc's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 10
  • Karma: -5
Chalani,to skutocne mi tu nema kto poradit inu alternativu?? :unsure:
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 22:02 #10

  • dial
  • dial's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 33
  • Thank you received: 1
  • Karma: 1
toto mas dost alternativ .. a ak to chces dat odbornikom sup sup a nepýtaj sa tu .. ako si to sama povedala tu ti len poradia taketo veci co treba skusit ... nech sa paci tu som ti ja vypisal .. to skus a ked to nebude ono tak napis znovu ... pokial nic nechces skusat tak v BA na tuhovskeho a na tomasikovej je autorizak honda tvoji "odbornici" tak mozes tam ist ....
The administrator has disabled public write access.

štrkot a dym 20 Sep 2016 22:09 #11

  • pajo
  • pajo's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 43
  • Karma: 0
k "skrkotu" najdes info napr tu:
www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=...order=asc&start=5250

ano, mozu to byt rozvody, a vobec nie je pravda ze sa im nemoze nic stat...dokonca pre niektore VIN bola na ne zvolavacka a na vacsinu predlzena zaruka. neskrka ani tak hlavna rozvodova retaz ale sekundarna co pohana olejove cerpadlo. Su aj pripady ked im ich roztrhlo = pruser, motor KO...

k dymu...vela napovedia aj najazdene km. v zasade, cierny dym = zle spalovanie... osobne som uspesne vyskusal (na radu kamarata ktory tak "opravil" svoje 3 vybehane dizlaky) aditivum VIF... uz po 200km po naliati uplne iny zvuk motora a dymenie menej a menej :) co som pocul aj cital, tak ten VIF fakt narozdiel od inych funguje
moje sucasne hondy:
accord coupe 3.0 V6 AT/LPG 98, accord sedan 2.2 ictdi MT 04, cr-v 2G AT/LPG 02, jazz MT 05
moje ex:
miata turbo, cr-v 1G AT/LPG , civic 5D 6G MT, civic coupe 2D 5G MT, civic 4D 5G AT, civic 3D 5G AT
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.102 seconds
Powered by Kunena Forum