Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: trhnutie pri jazde

trhnutie pri jazde 16 May 2016 07:56 #1

• matus
  • matus's Avatar
Zdravim chalani, možno mi niekto z vás dokáže objasniť záhadne chovanie môjho acco 2.2 i-ctdi. Už sa mi to stalo aj pred tým, pri predbiehaní keď som mu pridal plný plyn autom vo vyšších otáčkach zrazu šklblo no potom šlo auto normalne ďalej, dnes ráno cestou do práce som sa pustil predbiehať a keď auto dosiahlo cc 3500 ot začalo s ním šklbať, ubral som a zaradil sa naspať. Po chvíli som mu skúsil opäť pridať a auticko už zrychlilo bez problémov. Nedávno som na aute menil rozvody, tak popri tom som to spomenul príjmaciemu technikovi, ktorý mi vysvetlil že v aute sa nachádza akýsi ´´ventil´´ (niesom si istý či použil práve tento výraz) ktorý chráni motor pred poškodením a v prípade prudkého zaťaženie motora zasiahne. viete mi to poradiť čím môže byť spôsobené to šklbnutie, pretože mi to nepríde úplne normálne. :thinkk
The administrator has disabled public write access.

trhnutie pri jazde 16 May 2016 12:20 #2

• matus
  • matus's Avatar
tak po nejakom tom lustrovaní na zahraničných fórach som sa dopátral k možnej závade a tou by mal byť palivový filter, čo vy na to?

Re:trhnutie pri jazde 16 May 2016 13:46 #3

• Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Platinum Member
  • Thank you received: 1
jestli je zanesenej tak bys měl mít celkově horší výkon motoru

Re:trhnutie pri jazde 16 May 2016 13:50 #4

• matus
  • matus's Avatar
auto mam este iba nieco vyse dvoch mesiacov takze nemam velmi s cim porovnavat ale pride mi ze taha celkom pekne, na tych forach som sa docital ze to sklbanie byva najbeznejsie z dovodu neoriginalneho filtra, pripadne dalsia moznost moze byt egr, udajne pred facelifty mali nejake problemy s nimi

trhnutie pri jazde 16 May 2016 20:19 #5

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Administrator
  • Thank you received: 38