Ono je to tak.
Ak chces menit rozvody, musi ist hlava dole a ked hlava dole, tak musia ist vstreky von a sanca, ze sa ti jeden zlomi je dost vysoka. Cize musis kupit bud jeden alebo vsetky, na stolici nastavit a ultrazvukom precistit nech to ma zmysel. Sumy ma kazdy ine, tak si dopln
O rozvodoch si precitaj tu:
hondacc.eu/forum/motor-gearbox/301-a7g-n...-motora?limitstart=0
Kit stoji od 220 po 280 Libier, zalezi co chces vsetko menit. Avsak si najprv pozri ako su napnute napinaky a retaz, je to tam popisane v prispevku.
Zalezi v akom stave kupis motor a pri druhom motore, je to otazka stastia. Aj ked je pravda, ze lepsie sa rozvody checkuju na motory co je vonku, hlavne spodna pre olejove cerpadlo, kde je blby pristup.
_____________________________________________________________________________________
Olej len 0w30 do 2.2 i-CTDI N22A, dobre skusenosti mame s Mobil 1 0w30 Fuel Economy (mozme zohnat lacnejsie, ak mas problem) alebo Motul 0w30 Eco-Energy, len je drahsi. Mozes kludne prejst z 5w30.
_____________________________________________________________________________________
Pozri si ci nahodou nemas prasknute zvody, lb to vydava taky plechovy klincovy zvuk, hlavne ked vychadzas a vchadzas do podzemnych garazi. Alebo ci to neni hlavna remenica (na kluke) tu menili v ramci zaruky a nitoval sa extra kryt, ktory ju chranil.