Navodikov je viacero v poradi, lenze ja mam obmedzeny casovo, ak si ochotny materialy spracovat a spravit navod, tak si vitany
.
Anyway:
Napinaky mas 2. Jeden na vrchnu retaz je vlavo, ta cierna krabicka, ktora tlaci teflonovym voditkom na retaz. Druhy napinak je za hlavnou remenicou (remenica klukovky).
Foto:
Kryt napinaka, by mal byt tento cerveny zakruzkovany.
Realne foto po zhodeni krytov.
Porovnanie stareho a noveho napinaku.
Pravdepodobne budes mat, ale asi natiahnutu retaz a ta sramoti. Zalezi aky olej si pouzival, idealne pouziat 0w30 ako Honda
predpisuje. 5w40 vraj sposobuje agresivnejise opootrebenie retaze a teflonovych voditok.
Idealne kupit druhy malojazdeny motor a tak prehodit. Pretoze zacnes vytahovat vstreky, tak je sanca, ze sa ti zlomi a nova retaz stoji.
OEM diely
Samostatny napinak:
www.ebay.co.uk/itm/161943829395?clk_rvr_...820261390&rmvSB=true
Retaz, napinak a voditka len vrchna
www.ebay.co.uk/itm/161943835132?clk_rvr_...833023393&rmvSB=true
Oba retaze:
www.ebay.co.uk/itm/161948288565?clk_rvr_...819155403&rmvSB=true
Alebo cely kit s montaznym matrosom a koleckami, avsak asi nie oem honda
www.ebay.co.uk/itm/252289099634?clk_rvr_...839704522&rmvSB=true