Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Repas hlavy K24A2

Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 00:21 #11

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
Noo áno pekne to je tam upratané :-) kto nevie tak to ani nezistí čo tam je na viac,, no na japonské auta sa má dávať mazanie, lebo je to točák a vtedy sa stáva že sa zadrú drieka ventilov lebo idú úplne na sucho, ,,, áno v tockach to nestíha, buď slabé vstreky (teda dúfam že máš 4) alebo je to tak nastavené, zlý štart - buď zle nastavenie lpg ecu, 4 bodové vstrekovanie sa na skoro každom štarte dáva automaticky do režimu benzín každý štart motora je na benzín a až keď dosiahne hodnotu tak sa samo prepne na lpg, tak že štart nieje rozdiel,, ale ak to ide hneď na lpg tak je to také ako si povedal,,
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 00:32 #12

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
No ak ideš dať hlavu na go tak dobre,, guferá na ventil by som už dal racing, v sériovom motore majú lepšiu životnosť ako origo a znesú väčšiu teplotu napr Ferrea Racing ,, tesnenie keď tak origo, aspoň vieš na čom si,, dosť sa dáva aj C,R, ale sak každé je " kované " ako sa hovorí,, A krúžky? no keď tak jedine komplet všade a nie 1.. Na každom pieste,,
Last Edit: 24 Nov 2015 00:47 by Galaktic.
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 18:33 #13

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Bavil som sa s jednym dost namakanym plynarom a ten mi potvrdil, ze tie "primazavatka" su totalne blbosti. Pretoze ako ti moze nieco mazat ventily, hlavne nejaka kvapalina, ktora kvapka do sania ? :sick:

Problem pri vytvarani carbonu a zadrhavanim ventilov je viacero.
- Jedna, ze ludia si malo casto kontroluju ventilov.
- kvoli tomu, ze LPG je suchsi, tak olej je cistejsi, tak umelo pretahuju vymeny oleja aj napriek dalsiemu bodu
- LPG ma oktanove cislo okolo 109-110, ale motor neni tomu prisposobeny, tak ma automaticky vyssiu prevadzkovu teplotu, na ktoru trpi hlavne hlava. (videl som montovat v US nejake dodatocne chladice), minimalne externy FMOC (Front Mounted Oil Cooler) by sa zisiel
- psychologicky efekt, ze jazdim lacnejsie, tym viacej vytacaju auto...
- takisto doladit predzapal a wideband Lambdu, aby si to vedel kontrolovat




Lenze malo firiem to robi, lb to vacsina nevie a ani to nechcu robit, lb zakaznici si to neziadaju a chcu len co najlacnejsie sa vozit.
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 22:35 #14

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
ono to do sania nekvapka ale je to tiež sekvencny system ktori vstrekuje presne v dobe ked vstrekuje plyn a pred vstrekovaciu trisku je to nehorlavy holej z rychlym odvodom tepla ktori ostane usadeny na stenach valca a dosadacich ploch ventilov tym padom sa neusadza karbon a iny bordel neprehrieva ventili ani sedla ventilov a tym padom ich ventili nezaklepu (nerozklepu ) poznam zopar ludi ktori maju v japoncovy LPG zo sekvencnym primazavanim a najazdenimi 150 000 km bez nastavovania ventiloch vlasne ziadna investicia do motora staci pravydelne menit olej na plyne autu nebombovať a 1L oleja je na 10 000km za 22€ . a ma to vyskusane vela ludi a ziaden problem z motorom a ludia co montulu LPG si myslia ze je to zbytocne ale iba u istich aut na japonca je to samozrejmost ked sa spytaš v servisoch kde opravuju motory konkretne hlavy kazdy jeden ti povie ze na LPG primazavanie patri ze stym maju skusenosti a ze to fakt pomaha
www.ochranamotoru.cz/flashlube-ochrana-m...prestavba-na-lpg.php
a aj zopar ludi zo stranky ma vraj dobru skusenost a aj v USA sa to montuje normalne
www.ochranamotoru.cz/flashlube-ochrana-m...va-valcu-ventily.php
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 22:40 #15

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
po oprave hlavy domontujem to primazavanie a po nejakom case nahodim skusenosti na mojom aute je na plyne nejazdenych 38 000km ked som pozeral papiere od montaze a verim ze jazdil na LPG stale ja ked to opravym vyskusam nejake tie kylometre ked sa to zacne srat tak to LPG vyhodim z auta a bude
The administrator has disabled public write access.

Re:Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 22:46 #16

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Většinou to primazavani je stejně blbe namontované v autě takže je to stejně k ničemu.Jak psal Chris je to stejně tah jak získat víc peněz od zákazníka.Primazavani v LPG prodlouží životnost vašich ventilů :) Na plynu se ma vařit a ne to cpat do auta.

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 25 Nov 2015 11:11 #17

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Megaj5555 wrote:
ono to do sania nekvapka ale je to tiež sekvencny system ktori vstrekuje presne v dobe ked vstrekuje plyn a pred vstrekovaciu tr sa neusadza karbon a iny bordel neprehrieva ventili ani sedla ventilov a tym padom ich ventili nezaklepu (nerozklepu ) poznam zoparisku je to nehorlavy holej z rychlym odvodom tepla ktori ostane usadeny na stenach valca a dosadacich ploch ventilov tym padom ludi ktori maju v japoncovy LPG zo sekvencnym primazavanim a najazdenimi 150 000 km bez nastavovania ventiloch vlasne ziadna investicia do motora staci pravydelne menit olej na plyne autu nebombovať a 1L oleja je na 10 000km za 22€ . a ma to vyskusane vela ludi a ziaden problem z motorom a ludia co montulu LPG si myslia ze je to zbytocne ale iba u istich aut na japonca je to samozrejmost ked sa spytaš v servisoch kde opravuju motory konkretne hlavy kazdy jeden ti povie ze na LPG primazavanie patri ze stym maju skusenosti a ze to fakt pomaha
www.ochranamotoru.cz/flashlube-ochrana-m...prestavba-na-lpg.php
a aj zopar ludi zo stranky ma vraj dobru skusenost a aj v USA sa to montuje normalne
www.ochranamotoru.cz/flashlube-ochrana-m...va-valcu-ventily.php


Este raz, 1. Faktor LPG je suchsie, tym padom sa ti tam netvori tolko karbonu ako pri benzine, cize mas cistejsi motor. Cize karbon neni z LPG, ale to si uz musel mat predtym z benzinu a LPG to zacalo len cistit.

2. Faktor LPG ma VYssie oktanove cislo, cize tym padom sa viacej namahaju suciastky, kedze je tam vacsia tepelna zataz.
Ako moze mat kvapalina rychlejsi odvod tepla, ked je podmienena tokom zmesy cez ventily. Kedze je tam casia zataz na vetinly a neni su tvrdene sedla a ak pravidelne ich nekontrolujes a nenastavujes, tak sa ti tam spravi vola, ktora sa len zvacsuje a zacne klepat motor.

3. Na zaklade Faktoru 2. LPG firmy pridaju LPG Ecu, ktora "kopiruje signal" z hlavnej ECU a tu prisposobuje na LPG ECU (+podmienky prepinania/zvysenie davky v urcitych otackach a ine kozmeticke veci, lb LPG vstrekovace su vacsinou poddimenzovane), bez akejkolvek spatnej kontroly ( tu robi len benzinova). Lambda je napojena na benzinovu ECU, na LPG neni ziaden senzor pripojeny. O tom, ze oem lambda ma len uzky meraci rozsah, ktory vyhovuje vlastnostam motoru s benzinovym palivom.

4. Su jednotky, ktore maju svoju wideband, vlastne senzory atd. ale tie stoja dalsie $$$$, ktore nikto neni ochotny si akceptovat a nikto nechce ladit na brzde LPG mapu, lb to je drahe, casovo narocne a treba know-how. Preto je lahsie napojit a kopirovat benzinovu ECU.

5. Na 24h Le mans startovali sukromne BMW cisto na LPG, kvoli vyssiemu oktanovemu cislu a lacnejsiemu ako racing benzin a hlavne kvoli oktanovemu cislu, vedeli naladit agresivnejsie zapalovanie pri minimalnych, resp. porovnatelnych oem detonaciam.


Cize moja rada, vyser sa na sekvnecne primazavanie ventilov, ktore bude stat 100-250e. Radsej si dokup FMOC alebo honda oem vymennik voda-olej + budik na olej a to si sleduj ;)













Pripadne si skus popozerat wideband lambdu a budik. Aspon sa naucis ako sa ma spravat auto a kedy robi nieco zle...

www.proimporttuners.com/parts/acura/tsx-...band-uego-gauge.html
Last Edit: 25 Nov 2015 11:14 by Chris.
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 25 Nov 2015 15:49 #18

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
ja mam vymenik voda olej z H22A5 a aj nadstavec pod fIlter z vyvodom na chladic aj z chladicom to mi lezi doma už asi 3 roky :D kupoval som to pre svoju CD7 Coupe a nikdy som to nenamontoval popripade mam motor H22A5 na predaj komplet ECU kluč jednotka imobilizer keby niekto potreboval :D
Last Edit: 25 Nov 2015 22:39 by Chris.
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 25 Nov 2015 22:40 #19

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Neviem ci pasuje z H22, skor nie ako hej. Jedine z Fkovych motorov.
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 25 Nov 2015 23:29 #20

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
bol som nato kuknuť priemer stejny aj zavIt na fIlter pohode sadne len z tou vodov sa mi tam srat nechce vraj treba z K20 vodnu pumpu z vyvodom na to akoze chladenie a vraj im to preteka casom skor ten chladic oleja ale to zas 1-1,5 L oleja naviac a tlak oleja teplota 120cm hadice nejde mi to do kopi :D :D
Last Edit: 01 Dec 2015 11:38 by Chris.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.165 seconds
Powered by Kunena Forum