Pravdepodobne myslis 3G, podla mna v pohode. Sam po nej pokukavam, kedze je problem zohnat zachovaly A8G Tourer.
ALE !!!
- Daj pozor, aby pouzivali 0w30 olej, na inych forach neraz pisali, ze roztrhlo retaz, ale pouzivali 5w40 a urcite boli stocenice z 400-500k km, kedze CRV beha mnohonasobne viacej ako Accordov a mozno aj ako Civicov.
- najslabsie miesto je kvoli prenosu 4x4 a ked sa opru kolesa, tak spojka , kde je slaby pritlacak a kvoli spominanemu 4x4 a vacsej vahe ma kratsiu zivotnost. Avsak pri CTDI je to problematickejsie, ale da sa domontovat OEM Honda spojka, ktora vydrzi cez 220PS@500NM pri podobnej cene ako tam bola. Len pri CTDI to vyzaduje mensie upravy na pritlacaku, na DTECu to ide plug & play bez uprav.
- co viem, tak vacsina CRV 3G N22A1 teda CTDI ma DPF, teda je uplne jedno ci kupis ctdi alebo dtec.
Povedal by som, ze radsej doplatit a zobrat Facelift, teda N22B1 2.2 i-DTEC, v pohode tam dohodis silnejsiu spojku, ktora nebude mat problem ani so stage 2 remapom (200PS)
Ak to bude podobne ako u A8G (ale to su uz moje dohady) a kedze zdielaju diely s accordom, tak tipujem, ze Facelift by mohol mat uz elektricke servo a silnejsie brzdy (2 piestiky)
Anyway, ,minule ukazovali v TV - Autosalon a test jazdenky CRV 2.2 DTEC 2010 rok a velice si pochvalovali, ze na svoju dobu velmi spolahlive atd.