Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 16:28 #1

  • Kroulas
  • Kroulas's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 2
  • Karma: 0
Zdravim, pokukávám jedním očkem po acc 2.4ivtec. Ale můj vyhlídnutý kus už má najeto cca 280 000 km. S autem vcelku jezdím, cca 30 - 40 000 ročně. Nerad bych aby motor po roce, dvou, třech odešel. Vím že záleží na přechozím majiteli jak se o auto staral. Ale tak nějaký průměr kolik tyto motory vydrží ? Předem děkuji za odpověď :) :) :)
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 17:12 #2

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
zalezi ako sa o to majitel staral. K24 je dost blbovzdorna, ak menil pravidelne olej a 0w30, tak mas do 300-350tis km pokoj od rozvodov. Ak tam dal 5w30-40 pripadne horsie, tak si priprav nejake $$$ na rozvody. To mas tak cca 300-350e v dieloch (podla toho ci chces menit len retaz, napinak a teflonove voditka a ci aj spodnu retaz na olejovu pumpu).

Podvozok vydrzi hodne, su tam otocene capy smerom dole, jedine vymenit silenty, ak este neboli. MeyleHD mas do 80e.

Potom spojku, ta vyjde 150 Libier origo honda bez zotrvaku co ti aj tak netreba. Zalezi co vsetko uz ma pomene a co ju caka.
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 18:10 #3

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Ak ma na to teraz tak by rozvody mohol vymenit a bude vedet na com je a bude mat sv. pokoj. Spojka dava tiez naznamost vcas kedy uz zacina byt KO - toho by som sa tiez nebal. Ja myslim ze nemas preco vahat. Treba odskusat a zistis. Ja som zistil pri spojke ze bude o chvilu KO ked uz zacinala strajkovat pri spiatocke a pri redline kedy si davala na cas a nechcela preradit ihned v momente radenia ale davala si na cas 1-2s ( pri 7000 rpm+)
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 18:12 #4

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
A ako napisal nepriamo (radu) Chris - olej bud 0w30 alebo 0w40. Drz sa tej rady. A nie Castrol
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
Last Edit: 06 Dec 2015 18:12 by FD. Reason: upp
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 18:48 #5

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Predpokladám že je to tá z HOnda-club.cz , že? :) www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=61799

Podľa toho čo píše, sa o servis hodne staral, ale ako sa hovorí, dôveruj ale preveruj :) Z toho čo píše (
Rozvody, alternátor, startér, klimakompresor, výfuky(opravovány) původní. ) počítam že niečo odísť môže, ničmenej alternátor sa dá repasovať, klimakompresor zoženies ak tak z vrakáča. Má tam xenóny, takže treba počítať že odíde balast, štartér, výbojka kludne i naraz, pri týchto km stať môže...
Last Edit: 06 Dec 2015 18:56 by Marek S..
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 18:56 #6

  • Kroulas
  • Kroulas's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 2
  • Karma: 0
ano je to ona, je dost pobouchaná teda, hodně kosmetických vad. Ale já se nejvíc bojim toho nájezdu no... Chci aby mi to auto nějakej ten rok zůstalo.
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 06 Dec 2015 19:07 #7

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Chlape z vlastnej skúsenosti ti poviem, že to všetko záleží od vzťahu majiteĺa k autu.

Pri tomto kúpe tohto nájazdu proste nemôžeš ísť finančne na doraz, to už tu máme plné bmw, audi fóra chlapcov čo si ponakupovali dobré káry a potom to tam stojí pred domom lebo neostalo na údržbu...

V skratke,+ k cene auta si nechaj 500-1000 euro , a uvidíš. Pri nájazde 280 000 km nečakám že tam nebudú kozmetické vady, to by musel mať ako víkendové auto.

Kupuješ strednú triedu vozdila s docela solídnou výbavou, takže sa ti porúchat niečo proste môže. Accord je spoľahlivé auto, ale tiež má svoje obmedzenia. Ešte k otmu to je 2.4 a tam by som počítal že ten výkon sa niekedy proste využíval.
The administrator has disabled public write access.

acc 7g 2.4 - výdrž motoru, podvozku apod. 07 Dec 2015 10:01 #8

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
No to mas tak... kupujes auto za 130tis... cena je adekvatna. Accord je sfina lebo vela vydrzi, cize origo veci zacnu odchadzat az okolo 200-300tis km, kedy ta v podstate caka vsetko ( spojka,tlmice, vyfuk, podvozok, poloosy atd.). Retazovy rozvod som menil na 320tis km preventivne, pokial po nastartovani nehuci, neriesil by som to. Pripadne sa da premerat natiahnutie retaze. Motor sam o sebe vydrzi dost, spotreba oleja okolo 1l na 10tis km je normalna. Celkovo by som sa ale na motor nezameriaval. Ak aj skape, vies za cca 600-800E kupit z polska druhy. Spojku kupis okolo 250E ale za vymenu das dalsich 200. Podvozkove diely kupis za 150E ale za robotu kludne das dalsich 150-200E. Poloosy, tlmice, vyfuk ani nehovorim. Cize v konecnom dosledku sanca, ze ti odide motor je mala a ak aj ano, nie je to az taka polozka.

A hrdza... pozor na hrdzu na vacsine accordov ju najdes.

A pozor este na jednu vec. Ak kupis 2.4 s manualom v executive, velmi tazko sa ti bude hladat dalsie auto. Rovnako silny benzinovy motor bez kurvitok tak lahko nenajdes, vo vybave to ma asi vsetko co bezny clovek moze potrebovat. Pohodlne, servisovatelne. Cize treba ratat s tym, ze si auto nechas este dlhsie ako planujes a radsej si priplatit nejakych 30tis za podstatne lepsi stav a rocnik.
Last Edit: 07 Dec 2015 10:02 by scream.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.102 seconds
Powered by Kunena Forum