Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Sramot pri 2000 ot | CU2 K24Z3

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 12 Jan 2017 23:12 #2

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
tak je to honda, vydrzi vela, ale niekedy niektore zvuky treba jemne ignorovat.

Zaklad je davat vhodny a kvalitny olej, co je napr. Mobil 1 0w30 Fuel Economy alebo Motul 0w30 Eco-energy, kto ti bude tvrdit, ze tam treba 5w40 alebo 5w30. Bud 2.2 CTDi nemal, alebo uz menil retaz, alebo ho to caka. :blink:

Retaz sa prejavuje trhanim pri akceleracii, skakavym volnobehom a da sa skontrolovat ako tu uz bolo niekde pisane, ze pozries cez servisne otvory vysunutie napinaku. Inak retaz ma toleranciu 8mm, inak sa uz musi menit.

Podla mna sa menit retaz vobec neoplati, lb ked si pozries vyssie material, cize 1200e, plus sanca ze poskodit vstrek pri vyberani je vysoka (300e/ks) tak si pomaly na hodnote, kde kupis zniceny alebo pokazeny kus. Preto sa asi skor oplati zohnat druhy motor, kde si vies zmerat tlaky, pozres napinaky a voditka. V polsku som nasiel motor zabudovany v aute este za 350e ( 180k km vraj)....

Ale ak mas okolo 2000e, taky plechovy/klincovy zvuk a pocut to hlavne pri akcelaracii alebo v garazi, tak najskor mas prasknute vyfukove zvody. ;)
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 13 Jan 2017 07:22 #3

  • PuLo
  • PuLo's Avatar
Je to K24Z3, olej tam siel od zaciatku co to auto videlo prvy krat svetlo sveta 5w40, som druhy majitel s 210 tis. na tachometri, na ceskom fore som od viacerych cital, ze v nemecku dokonca po priblizne 150 tis. prechadzaju na 10w40, pretoze ten olej si po case ten motor zacne brat, ja sam som niekde na urovni 1,5 - 2 dcl. V Honde mi spominali, ze 2.2ky zrejme kvoli krutaku, tie retaze menili pravidelnejsie, ale ani tato 2.4ka nie je vynimkou, hlavne v kombinacii AT, ako mam ja.
V podstate z toho co si napisal, nepozorujem nic, pozriem cez tie spominane servisne otvory. Ten zvuk mi zdravy nepride, a ja som na ne proste alergicky :)
Dakujem za odpoved.
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 14 Jan 2017 12:46 #4

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Kedy si naposledy kontroloval volu ventilov ? :)
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 14 Jan 2017 13:10 #5

  • PuLo
  • PuLo's Avatar
Pred priblizne 15-20 tis. km.
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 14 Jan 2017 14:15 #6

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
pozeral si ci to neni vodna pumpa ? Lb to by som skor typoval ako retaz, resp. chladiacu si daval aku ? a kedy bola menena ?

_____________
k oleju, vsetko zalezi ako jazdis. Ale napr. typicky nemec, ak ma garaz, potom jazdi do prace 50-100km po dialnici, kde tomu upaluje 160-180kmh na k24 (ktora ma 4l oleja) tak tam by mali dat 5w50, alebo 10w60 kvazi. Lenze to je cenovo mimo, preto tam liali lacnu zbrnu akka 10w40. (predsa retaz sa pyta po 200k km pri 10w40).

Ale ak parkujes vonku, mas denne viacero studenych startov a jazdis kratke 5-20km trasy, tak by som tam dal 0w30, pripadne 0w40, ako jazdi Martin na K24 TypeS a bez problemov a zrania oleja...
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 14 Jan 2017 15:02 #7

  • PuLo
  • PuLo's Avatar
Ako dokazem zistit ci to je alebo nie je vodna pumpa? Videl som tu niekde jedno video, ten zvuk je tomu trochu podobny, ale v danom pripade to bolo pocut aj na volnobeh, no u mna je ticho, mozem kludne zvysovat aj otacky motora a nic, zmena nastane az ked sa autom pohnem.
Chladiaca bola menena davnejsie, pred rokom vsak bola len premerana ci ma este vlastnosti, ktore ma mat. Do Hondy s tym uz spat nechcem ist, tam su chluchy ako polena, nepocuju to, alebo nechcu.
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 15 Jan 2017 16:30 #8

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Vytvoril som ti samostatnu temu aby sme nespamovali vlakno.

Da sa to zistit, ze zhodit klinovy remen a ak ten zvuk bude dalej pocut, tak alternator, servo a klimakompresor mozes skrtat.

Potom zoberes trubku a budes prikladat k vodnej pumpe/rozvodom a druhu stranu k uchu, ak sa to bude menit a budes pocut odkial ten zvuk ide....
The administrator has disabled public write access.

Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 16 Jan 2017 10:53 #9

  • PuLo
  • PuLo's Avatar
Vdaka za rady ale kedze sa to prejavuje len pocas jazdy a nie na neutral, tak touto cestou to zial nepojde. Idem si dohodnut termin do servisu, snad sa pohneme dalej, tak mozem potom napisat co tomu vlastne bolo.

Edit: pre predstavu ako to znie pocas jazdy :
Je to mnou nahrate, zacina to niekde okolo 1:15, v komentoch pod nim som sa povodne zmienil o detonacnom horeni, ale presiel som spat na 95ku a nebadat tam velky rozdiel.
Last Edit: 16 Jan 2017 11:14 by PuLo.
The administrator has disabled public write access.

Re:RE: Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 16 Jan 2017 11:55 #10

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
PuLo wrote:
Vdaka za rady ale kedze sa to prejavuje len pocas jazdy a nie na neutral, tak touto cestou to zial nepojde. Idem si dohodnut termin do servisu, snad sa pohneme dalej, tak mozem potom napisat co tomu vlastne bolo.

Edit: pre predstavu ako to znie pocas jazdy :
Je to mnou nahrate, zacina to niekde okolo 1:15, v komentoch pod nim som sa povodne zmienil o detonacnom horeni, ale presiel som spat na 95ku a nebadat tam velky rozdiel.
ale čím větší oktanové číslo, tím menší šance na detonační hoření. takže jestli jsi přešel s 98 na 95, tak teď máš větší šanci že to přijde
The administrator has disabled public write access.

Re:RE: Sramot pri 2000 ot | CL9 K24 16 Jan 2017 14:08 #11

  • PuLo
  • PuLo's Avatar
Tomu rozumiem, ja som zamerne presiel na 95ku aby som zistil nakolko bude rozdielny prejav. Zatial to vyzera, ze takmer bez zmeny, ale kym to nepojde na diagnostiku tak mozem len hadat.
V minulosti sa mi zdalo, ze ked sa to prejavovalo viac a viac tak po prejdeni na 99ku, na ktorej som jazdil dost dlhu dobu, to bolo vyrazne uz len vo vysokych otackach. Preto ten prechod spat, ci som neklamal sam seba.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.111 seconds
Powered by Kunena Forum