Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 12:06 #2

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Nemyslím si že su rovnaké ale over si to cez objednávanie čísla ND.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 13:39 #3

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Na každý motor jsou jiné pružiny ,které odpovídají váze vozu. Však dnes koupíš Eibach myslím že na BSR s 50% slevou nové a ještě s typovým listem pro zapsání do TP aby nebyl problém na STK.

Odesláno z mého MI NOTE Pro pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 09 Aug 2016 22:38 #4

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 10:01 #5

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Aby som to zhrnul.

CL9 a CN1/2 maju rovnake cislo E10-40-008-03-22
CL7 ma z mne neznameho dovodu ine cislo E10-40-008-01-22

Tipoval by som, ze CL7 a CL9 budu mat podobne a CN1 ine, hlavne kvoli vahe. (+150-200kg)
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 18:06 #6

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
Chris wrote:
Aby som to zhrnul.

CL9 a CN1/2 maju rovnake cislo E10-40-008-03-22
CL7 ma z mne neznameho dovodu ine cislo E10-40-008-01-22

Tipoval by som, ze CL7 a CL9 budu mat podobne a CN1 ine, hlavne kvoli vahe. (+150-200kg)

Co tak koukám,tak bych to upravil. Stejné pružiny mají 2.4 a 2.2 v sedanu a to E10-40-008-03-22 a 2.0 v sedanu má E10-40-008-01-22, rozdíl je v zatížení přední nápravy o 50 kg.
Ovšem ještě jiné pružiny mají kombíky, 2.4 a 2.2 v kombíku mají E10-40-008-04-22 a 2.0 v kombíku má E10-40-008-02-22, rozdíly mezi sedanem a kombi je zatížení zadní nápravy o 110 kg.
Když to shrnu:
sedan 2.4 a 2.2 zatížení 1100 kg a 920 kg
kombi 2.4 a 2.2 zatížení 1100 kg a 1030 kg
sedan 2.0 zatížení 1050 kg a 920 kg
kombi 2.0 zatížení 1050 kg a 1030 kg
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 22:21 #7

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Pozeraj aj celkovu hmotnost , nie len maximalne zatazenie kde CN1 a CL9 je tych 150-200kg. Na tu vahu musi byt dlhodobo stavane.


Gesendet von iPad
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 22:34 #8

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
CL9 je sedan 2.4 a CN1 je sedan 2.2, rozdíl mezi nimi nebude ani 100 kg a podle katalogu Eibach jsou pružiny Pro-Kit na tyto vozy stejné. Pokud se ti to nezdá tak můžeš protestovat u výrobce,já s tím nemám nic společného :)
The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 11 Aug 2016 23:40 #9

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
nemusis vysvetlovat co je CL9 a CN1 :woohoo:

Ja len ze pozerat na maximalne zatazenie je len jeden parameter, ktory urcuje konstrukcia a napr. limity brzd (kedze vtedy garantuju , ze to napr. ubrzdi).

Avsak dalsi dolezity parameter pre pruziny je dlhodobe zatazenia, teda pohotovostna hmotnost. Lb pri vacsej zatazi mas nizsiu vysku a opacne (pri rovnakych pruzinach ).

Rozdiel je v hmotnosti 100kg medzi manualmi je 100kg, pricom CL7 (2.0) a CL9 (2.4) je 35kg pri suchej vahe, co je fakt zanedbatelne, preto by som tipoval, ze budu CL7 a CL9 rovnake.


The administrator has disabled public write access.

Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 12 Aug 2016 05:57 #10

  • Kmoda
  • Kmoda's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 126
  • Thank you received: 1
  • Karma: -1
Já píšu jak to Eibach má podle katalogu rozdělené. A ty mi tu píšeš své teorie jak by to mělo být :D
Omlouvám se ti ale já za to opravdu nemůžu,nemám s firmou Eibach nic společného. Napiš jim že to mají špatně,že to má být jinak. Třeba to spletli a změní to. A třeba taky ne. Mě někdy připadá podle různých fór že výrobci jsou blbci a uživatelé aut ví víc. Můžeš si se svým autem klidně dělat co chceš,je tvé,klidně si tam dávej jiné díly,měň intervaly výměn dílů a kapalin,atd. :handshake
Last Edit: 12 Aug 2016 05:58 by Kmoda.
The administrator has disabled public write access.

Re:Športové pružiny Eibach z 2.4i vtec na 2.0i vtec 12 Aug 2016 15:34 #11

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Ve většině dílů má CN1 a CL9 totožné věci,vsak jsou postavené na stejném podvozku , stejné brzdy atd.

Odesláno z mého MI NOTE Pro pomocí Tapatalk
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.111 seconds
Powered by Kunena Forum