Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Upgrade brzd A7G | Vseobecne info

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 03 Mar 2016 17:58 #2

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
Noo na ebay je toho plno, a tá suma čo tam je tak noo to bude drahý UP. a inak... za ešte menej ako polovicu, SÚ TU V INZERCII také isté Radiále ;-)
Last Edit: 03 Mar 2016 17:59 by Galaktic.
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 03 Mar 2016 19:50 #3

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Megaj5555 wrote:
teraz su na Ebay strmene z acuri RL 4 piestove
www.ebay.com/itm/2006-ACURA-RL-OEM-Front...AOSwFqJWjXH7&vxp=mtr

si pripocitaj shiping a colne a je to uplne onicom cena ,nehovoriac otom ze to musis tak ci tak dorabat ,v polsku kupis prakticky nove 4piestkove bremba z doskamy za 250e a dorabas takisto medzikusmy.. keby ze mam nieco take vymyslat tak bud plug-in cize by som skor skusal cely naboj z kotucom z A8G ak by to slo ako to robia v USA s TSX a RL alebo ti treba nato machra aby to bolo jak origo ,brzdy niesu drobnost tie musia byt 100%
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 04 Mar 2016 22:09 #4

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
tiez nechapem ludi co si davaju toto na auto na bezne jazdenie ,za prve nebudu lepsie brzdit ako plne kotuce kedze pokial niesu sv spravnej teplote a kedze je tam menej plochy na brzdenie ,za druhe su to struhadla na dosky takze budes disky cistit dost casto a za tretie budu piskat a vydavat strasne zvuky pri dobrzdovani na krizovatke kedze je tam prerusovany kontakt na ploche ... mal som ich na C6G a bol som z nich nestastny.. ,ked uz chces mat fakt maximalny brzdny ucinok tak tam daj radsej vacsie hrubsie a plne kotuce ..ako mensie a rezane ci derovane .. ja som mal na dvojtonovom aute plne 310x32 ATE a 4 piestky bremba a takmer vobec nevadly .. zaklad je material ,pocet piestikov suvisiaci z velkostou brzdnej plochy na doskach a hrubka disku a spravny privod schaldeneho vzduchu ..
Last Edit: 04 Mar 2016 22:12 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 04 Mar 2016 22:39 #5

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
I-vtec

súhlasím s tebou ale len s tým čo si vravel skoro na konci ,,

Ale že to nebude lepšie brzdiť lebo je tam drážka, diera,? Ale no,,, Práve bude lepšie tá plocha čo je v drážkach je vlastne akože nahradená materiálom zmesou kotúča a tiež platne majú úplne iný materiál ako séria, a podľa mňa oveľa lepšie brzdia než hladké najviac znatelne keď prší,, netreba ich " prebrzdovat,,,

Že ich treba zohriať? A podrobné? Treba aj netreba Noo to záleží zase len na tom či je zvolená správna zmes kotúča a platne, a to hlavné je že kedy a ako chces brzdiť ;-)

Že to je hlucnejsie? Môže aj nemusí je tam veľa faktorou prečo áno nie, veľkosť kolesa, kotúča, materiál, a kde sa nachádza strmeň,,
Bordel z platní? No je hromada áut čo má sériové originál kotúče a platne a kolesá má totálne čierne, všetko záleží o tom čo tam dáš, a čo od toho chceš,
Všetko má svoje + a - a v terajšej dobe skoro každá značka ide len hore. .

Mal som už zopár značiek bŕzd na mojich Hondách,, diera, drážka,jamka, race platne, a brzdilo to len lepšie ako séria ( pokiaľ som im nedal K.O. :-D )
Last Edit: 05 Mar 2016 00:29 by Galaktic.
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 05 Mar 2016 10:15 #6

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
no neviem ci lepsie ,aj ked zalezi od kvality ,ale poviem ti ,radsej dat skoro o 100e menej za ATE kotuc nez vymyslat extremy ,ktore ty pri beznom jazdeni zazijes len zriedka a pravda je ze tu vhodnu teplotu dosiahnes zriedka aby to brzdilo idealne hlavne ked niesi na ringu ,osobne si myslim ,ze je to skor placebo efekt a prdarna ,co sa tyka takychto rezanych a dierovanych ,su otom tony na forach ,ze dierovane ci su zimmermany abo ine sity proste praskaju ,pokial sa nejedna o rozne mixi materialov ci keramika, zase za ine ceny nez je tato a rezane mozu brzdit lepsie a iba hlavne vdaka tomu ze sa zakusavaju drazkamy do dosiek a tam sa kolies nedocistis ,ze niekto jazdi na LUK brzdach a celu cestu z kopca stoji na pedali je jeho problem ,kzdopadne rezane maju vacsiu spotrebu dosiek a vacsiu prasnost ci su zo zuly alebo olova oproti klasickej zmesi a hladkym kotucom .. a mne osobne by este raz dal niekto take nieco na auto tak by som mu odtrhol hlavu :woohoo: nieco co by piskalo a skripalo a v kritickej chvili ked potrebujes necakane na studenych brzdach 100% ucinok a zistis ze to nebrzdi co je bezna vlastnost takykchto brzd tak dakjem pekne ..
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 06 Mar 2016 17:16 #7

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
i-vtec wrote:
no neviem ci lepsie ,aj ked zalezi od kvality ,ale poviem ti ,radsej dat skoro o 100e menej za ATE kotuc nez vymyslat extremy ,ktore ty pri beznom jazdeni zazijes len zriedka a pravda je ze tu vhodnu teplotu dosiahnes zriedka aby to brzdilo idealne hlavne ked niesi na ringu ,osobne si myslim ,ze je to skor placebo efekt a prdarna

,co sa tyka takychto rezanych a dierovanych ,su otom tony na forach ,ze dierovane ci su zimmermany abo ine sity proste praskaju ,pokial sa nejedna o rozne mixi materialov ci keramika, zase za ine ceny nez je tato a rezane mozu brzdit lepsie a iba hlavne vdaka tomu ze sa zakusavaju drazkamy do dosiek a tam sa kolies nedocistis
,ze niekto jazdi na LUK brzdach a celu cestu z kopca stoji na pedali je jeho problem ,kzdopadne rezane maju vacsiu spotrebu dosiek a vacsiu prasnost ci su zo zuly alebo olova oproti klasickej zmesi a hladkym kotucom

.. a mne osobne by este raz dal niekto take nieco na auto tak by som mu odtrhol hlavu :woohoo: nieco co by piskalo a skripalo a v kritickej chvili ked potrebujes necakane na studenych brzdach 100% ucinok a zistis ze to nebrzdi co je bezna vlastnost takykchto brzd tak dakjem pekne ..

Ja viem že to ide lepšie, aj bez extrémov. Je rozdiel športové a závodné,, Ty máš dosť skreslené informácie a sú Typu - jedna babka povedala druhej a jej vnuk to dal na nejaké fórum,,,, áno všetko je o teplote, a ak jazdím normálne,,,, tak som len samovrah ak si dám auto také brzdy ako hovoríš že si mal, mal si totálne zle zvolenú kombináciu, toho čo chceš +kotúča a platne tak sa nečuduj že to nebrzdi keďze to ani brzdiť nemôže,, ak je všetko správne dané tak to Musí brzdiť, a nie placebo Je rozdiel Povedať já mám Feroda platne a ja mám Fedora Racing DS 2500 platne,,, je to kurva rozdiel vo vlastnostiach ale len v správnej kombinácii

áno jasne že praskajú v dierach ale akú nakladacku má za sebou a že to ten chlapec prehnal viac alebo zle chladil to je jeho problém, ak máš séria kotúč a ten doma prejdeš vrtackou tak to slahne hneď! Ale nie orig šport kotúč, a že treba kompozit na kotúč?? Na Q7 naj verzii keramické aj bez zavodenia na ringu praskaju :-D
Rezané lepšie brzdia lebo sa Kúšu do drážok? Ale to sranduješ naozaj,,, tá drážka má svoj najväčší účel a ten je čistiť platnu a plochu ale platnu ktorá je určená na ten kotúč nie trw klasic, prasnost? Nová doba ideme na pred čím menej sa prasia aspoň skúšajú docieliť, áno drážka kotúč viac,! A No A Čo chcel si to tak to máš nee?
Potrebuješ zastaviť? na studenom kotúči platne, a nejde to?? To nemá ísť !! Okruhove ( teplé) brzdy v premávke nebrzdia. Tak isto bežne kotúče a platne dáš na okruhu za 5 min k.o. Že ani do boxu nenájdeš ale opačne to funguje že,? Každá platne, kotúče, brzdovka atď, má svoju prevádzkovú teplotu, a športové sa radia na viacej verzií , tak ak si si ty dal niekomu spraviť auto a dal ti toto tak nevedel o brzdách nič, alebo si mu nepovedal ako jazdíš,
To ze máš zlú skúsenosť s šport kotúč brzda, to chápem,,, ale keď povec fakta ,
Nemusíš ;-) JA VIEM PREČO a
Nepotrebujem chodievať na autobazár fórum a tam sa učiť z ich teórii, Ja chcem Fakta, nie blabol čo som počul, Brzdy niesu sranda, Je tam hromada faktorou ktoré musia sedieť 100 100 keď nie všetko ide do hajzlu a ak niekto ide do bŕzd tak nech vie aspoň základ o brzdách a ako vôbec fungujú,, A keď niekto niečo nevie? To nieje na hanbu na to je takéto fórum.. ale podľa mňa by mal hovoriť každý zo svojej skúsenosti a to co vie na 100% Keď sa mne niečo pokazí tak prvé čo chcem vedieť je Prečo sa to stalo, čo som dojebal ja, a ako to zlepšiť, .....
Last Edit: 06 Mar 2016 17:44 by Galaktic.
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 07 Mar 2016 10:06 #8

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ked myslis :woohoo: ,kazdy sa uci na vlastnych chybach no :woohoo:
ak nato mas kludne skusaj :super
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 07 Mar 2016 16:58 #9

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ak jazdis na okruh ok ,ale ak nie ,zbytocna investicia ... inak tu mas bananov dobludu :woohoo: allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&...om=800&price_to=1300
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 19 Mar 2016 09:39 #10

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
i-vtec wrote:
ak jazdis na okruh ok ,ale ak nie ,zbytocna investicia ... inak tu mas bananov dobludu :woohoo: allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&...om=800&price_to=1300

za tie prachy mas z polska cele rameno aj z tlmicom , nabojom a brzdicom :woohoo:
The administrator has disabled public write access.

Upgrade brzd A7G | Vseobecne info 25 Mar 2016 11:16 #11

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
no ked uz sa nieco chvali ,bolo by fajn vidiet co a ako sa to robilo ,alebo bol vymeneny len kus za kus ??
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.125 seconds
Powered by Kunena Forum