i-vtec wrote:
HIGHTY wrote:
Rád si počtu (pohádky na dobrou noc) a raději nic psát více nebudu, protože
Zimmermanny vrtané na Mondeu + desky Ferodo DS2500 a bez problému, 15 tis. km a vše OK, NIC PRASKLÉHO... Brzdný účinek o něco lepší než co tam bylo předtím, ale to nevím co tam bylo
Tak po 15tis jsi je akorat zajel
a ne jeste aby jevily znamky praskani ,ja na mych odjel cca 100tkm a znamky tam uz byly ,proste na pravidelny nakladacky nejsou zas tak dobry ,az ti vydrzi aspon 100+tkm pri pravidelnych nakladackach pak jsi popovidame o pohadkach ,nemluve otom kolikkrat vymenis desky za jednu zivotnost kotouce
pro mne zivotnost kotouce ATE. OEM, je cca 130-150tkm z obcasnymy cockamy v serpentinach z kopce jinak brzdim taky motorem jekoliz me jezdeni bavi
Čože? Ooo môj Bože! 15 tisíc km a že je akurát zajel
to máš od kial?? Keď už je reč na športové kotúče a športové platne, tak keď na nich ujdes tých 100 tisíc v nakladačke tak sú už 2x mŕtve
,, Životnosť séria klasa kotúča a platne je cca viac menej 100-160 tisíc samozrejme najviac záleží ako sa jazdí a ty hovoríš že toľko znesie v nakladačke šport kotúč? ale prestaň,, také niečo má problém zniesť racing kotúč a nie tuning šport,,
Ako bolo povedané viac krát, Ja tiež odporúčam Zimmermany sport vrtané + Fera DS 2500 , oproti sérii majú o chlp lepší nábeh hneď za studena, jazda v meste ( časté malé brzdenie) je to už normálne teplé a je tiež rozdiel poznať,, A ak sa tomu začne nakladať poriadne tak postupne ide " kúsavosť " hore a drží a drží sozrejme sa musí dávať pozor na prehriatie,, Ale ak sa s tým bude jazdiť normálne tak sa nemôže stať že budú ko.
A to čo každého serie je že po zohriati bŕzd to prestane brzdiť, U tohto to je opak
tak že jasná voľba pre toho kto jazdí normálne a občas tomu dá, alebo potrebuje spoľahlivosť na diaľnici a brzdy,,, Aaaaa tu sa dá vtedy skoro povedať že sa môže dostať na životnosť nájazdu série, ak sa budete k brzdam správať adekvátne, a po vážnej nakladačke ich dochladzovat,,, je to síce trochu viac nákladné len za DS 2500 na predok sa dá cca 200 € ( do zadu netreba) ale je to asi najľahšia voľba dosiahnuť lepšie spoľahlivejšie brzdy než séria ...