Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem!

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 07 Mar 2016 17:34 #2

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
Ulne stebou suhlasim Chris , ja som vyzkusal rozne brzdy a viem ,ze pokial nejazdis pravidelne na okruh najlepsia volba je ATE komplet ,mal som mich na vsetkych generaciach a ine ani nechcem a ak maju dobre chladenie a rozmer tak takmer vobec nevadnu mal som ich na peugeot 607 310x32 z brembo brzdicmy a ani po narocnom brzdeny po dialnici kde sa brzdilo z 200km/h na 100km/h brzdili stale dobre a nevadly .Man ich teraz na accorde a pri extremoch vadnu ,ale o nic viac ako ine podobne znacky ,kedze toto je limitovane hlavne hrubkou disku a chladeniu. Dalej akomile zacnes nieco kombinovat nerobi to dobrotu .. EBC neviem ,ale kazdy si pochvaluje ,ale pre mna zbytocna palka na bezne jazdenie .

LUK ,sa krutia uz od nova ,Bremba mi piskaly aj z kombinaciou z inymy doskami ,TRW - u nich to bolo rozne ,pri vacsich rozmeroch boli dobre a bezproblemove a pri mensich bud piskaly ,alebo pri vyssej zatazi sa vlnili tak ako Texar. Zimmerman - drazkovane derovane ,vydrzaly skoro tolko co OEM ,ale zo znamkamy praskania ,ale podotykam ,ze ziadne okruhy sa nejazdily ,len bezne jazdenie.. pocitam,ze keby dostavali pravidelnu cocku bez nejkeho predhrievania tak zacnu praskat ovela viac ...

Pre bezne jazdenie bez extrmnych uprav ,ked uz nejak zlepsit brzdny ucinok ,tak zlepsit privod chladenia ..
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 07 Mar 2016 18:20 #3

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
Rád si počtu (pohádky na dobrou noc) a raději nic psát více nebudu, protože :woohoo:

Zimmermanny vrtané na Mondeu + desky Ferodo DS2500 a bez problému, 15 tis. km a vše OK, NIC PRASKLÉHO... Brzdný účinek o něco lepší než co tam bylo předtím, ale to nevím co tam bylo
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 07 Mar 2016 21:46 #4

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Po 15k km by to museli byť riadne shity aby praskali..

Zimmermanny su dobra voľba a tie Feroda DS2500 podľa počutia topka... tato kombinacia vyborna :)
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 07 Mar 2016 22:35 #5

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
vrtane zimmermanny (fotka z netu z porsche 911 ), ktore prezili 5x okruh ALE ! :D




Last Edit: 07 Mar 2016 22:36 by Chris.
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 07 Mar 2016 23:23 #6

  • jacker2
  • jacker2's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Honda Accord 2,4 cl9
  • Posts: 316
  • Thank you received: 3
  • Karma: -1
osobne mam komplet kotuce ZIMERMAN v predu aj v zadu a dosky ATE v predu a vzadu a co sa tika brzdenia som spokojny a hlavne po vymene brzdovej kvapaliny pokial by som mal ist na okruh neviem ci by vydrzali nestudoval som este taku moznost
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 07 Mar 2016 23:29 #7

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Ja mam tiez tuto kombinaciu, klasicke plne Zimmermann kotuce a ATE dosky vzadu, vpredu komplet ATE a bez problemov.

Avsak vrtane asi moc okruhy nelubia.
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 09 Mar 2016 21:47 #8

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Zatiaľ som nepočul o žiadnych vrtanych kotúčoch, ktoré by nepraskali po mega nakladoch...

Su jednoducho oslabené tým že sú vŕtane...

Byvaju este kotuče ktore nie su komplet prevrtane len do polky, poprípade dražkovane - tie budu lepšou voľbou
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 10 Mar 2016 20:19 #9

  • Siggi
  • Siggi's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Accord CW3
  • Posts: 51
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
Za onych cias na starom Acc som mal predne Valeo kotuce plne a na ne ferodo DS2500. Brzdny ucinok perfektny akurat s platnickami som menil aj kotuce.
To som bol mlady a blaznivy....... :D :D
Accord 8g 2,2 i-DTEC, 110kW/150PS
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 11 Mar 2016 10:18 #10

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
HIGHTY wrote:
Rád si počtu (pohádky na dobrou noc) a raději nic psát více nebudu, protože :woohoo:

Zimmermanny vrtané na Mondeu + desky Ferodo DS2500 a bez problému, 15 tis. km a vše OK, NIC PRASKLÉHO... Brzdný účinek o něco lepší než co tam bylo předtím, ale to nevím co tam bylo

Tak po 15tis jsi je akorat zajel :D a ne jeste aby jevily znamky praskani ,ja na mych odjel cca 100tkm a znamky tam uz byly ,proste na pravidelny nakladacky nejsou zas tak dobry ,az ti vydrzi aspon 100+tkm pri pravidelnych nakladackach pak jsi popovidame o pohadkach ,nemluve otom kolikkrat vymenis desky za jednu zivotnost kotouce :-D pro mne zivotnost kotouce ATE. OEM, je cca 130-150tkm z obcasnymy cockamy v serpentinach z kopce jinak brzdim taky motorem jekoliz me jezdeni bavi :vtec
The administrator has disabled public write access.

Ake brzdy? (Kotuce & dosky) | Skusenosti? -> Piste sem! 15 Mar 2016 01:46 #11

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
i-vtec wrote:
HIGHTY wrote:
Rád si počtu (pohádky na dobrou noc) a raději nic psát více nebudu, protože :woohoo:

Zimmermanny vrtané na Mondeu + desky Ferodo DS2500 a bez problému, 15 tis. km a vše OK, NIC PRASKLÉHO... Brzdný účinek o něco lepší než co tam bylo předtím, ale to nevím co tam bylo

Tak po 15tis jsi je akorat zajel :D a ne jeste aby jevily znamky praskani ,ja na mych odjel cca 100tkm a znamky tam uz byly ,proste na pravidelny nakladacky nejsou zas tak dobry ,az ti vydrzi aspon 100+tkm pri pravidelnych nakladackach pak jsi popovidame o pohadkach ,nemluve otom kolikkrat vymenis desky za jednu zivotnost kotouce :-D pro mne zivotnost kotouce ATE. OEM, je cca 130-150tkm z obcasnymy cockamy v serpentinach z kopce jinak brzdim taky motorem jekoliz me jezdeni bavi :vtec

Čože? Ooo môj Bože! 15 tisíc km a že je akurát zajel :-D to máš od kial?? Keď už je reč na športové kotúče a športové platne, tak keď na nich ujdes tých 100 tisíc v nakladačke tak sú už 2x mŕtve :-D,, Životnosť séria klasa kotúča a platne je cca viac menej 100-160 tisíc samozrejme najviac záleží ako sa jazdí a ty hovoríš že toľko znesie v nakladačke šport kotúč? ale prestaň,, také niečo má problém zniesť racing kotúč a nie tuning šport,,

Ako bolo povedané viac krát, Ja tiež odporúčam Zimmermany sport vrtané + Fera DS 2500 , oproti sérii majú o chlp lepší nábeh hneď za studena, jazda v meste ( časté malé brzdenie) je to už normálne teplé a je tiež rozdiel poznať,, A ak sa tomu začne nakladať poriadne tak postupne ide " kúsavosť " hore a drží a drží sozrejme sa musí dávať pozor na prehriatie,, Ale ak sa s tým bude jazdiť normálne tak sa nemôže stať že budú ko.

A to čo každého serie je že po zohriati bŕzd to prestane brzdiť, U tohto to je opak ;-) tak že jasná voľba pre toho kto jazdí normálne a občas tomu dá, alebo potrebuje spoľahlivosť na diaľnici a brzdy,,, Aaaaa tu sa dá vtedy skoro povedať že sa môže dostať na životnosť nájazdu série, ak sa budete k brzdam správať adekvátne, a po vážnej nakladačke ich dochladzovat,,, je to síce trochu viac nákladné len za DS 2500 na predok sa dá cca 200 € ( do zadu netreba) ale je to asi najľahšia voľba dosiahnuť lepšie spoľahlivejšie brzdy než séria ...
Last Edit: 15 Mar 2016 02:32 by Galaktic.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.115 seconds
Powered by Kunena Forum