Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 15:14 #2

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
NO a k tomu robota okolo 200E, podla manualu by mal ist motor von.

Pokial ti retaz nehuci pri startovani, tak sa vyser na to. Zbytocne robota. Ja som menil po 300tis na benzine, lebo sa mi zdalo, ze obcas pocujem pri startovani retaz. Voditka ako nove, napinak ako novy. Staru retaz som nemeral (ale stale ju mam). Je to hlavne celkom kvalitna viacradova retaz, ktoru vydrzi urcite viac ako tie retiazky na toyotach.

Ak by sa ti aj nezdal nejaky zvuk, skus najprv vymenit olej.
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 15:44 #3

  • HIGHTY
  • HIGHTY's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 361
  • Thank you received: 10
  • Karma: 0
olej měním pravidelně, cena práce tam je uvedená - 7.000,- Kč. Poslechni si zvuk motoru u videa výfuku duplexu a uslyšíš, že to je nic moc, že tam je něco slyšet a bude to řetěz, neb jinak mám už vše venku vyměněné...



Auto asi dojezdím, takže vyměním a budu mít na dalších 10 let klid :-D
HONDA ACCORD 2.2 i-CTDi sedan, EXECUTIVE, r.v. 2006 po facelift
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 18:40 #4

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Retaz budes pocut len tesne po nastartovani studeneho auta. Idealne z kabiny auta. Na tom videu nepocujem nic nezvycajne resp. je to tazko takto z videa urcit.

Takto vyzera retaz na benzine, predpokladam, ze je rovnaka aj na diesly:

hondakarma.com/data/attachment-files/201...cord-honda-acura.jpg

Nie je to ziadne tintitko, pokial motor dostal co potrebuje a nepredlzovali sa vymeny oleja nevidim dovod preco by nevydrzala aj 500tis. Toto video vystihuje cca zvuk, ktory by si mal pocut po nastartovani:


Zachrapci to na sekundu- dve kym nestupne tlak oleja.

Myslim, ze v honde maju aj pripravok na premeranie natiahnutia nasadenej retaze.
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 19:15 #5

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Já už mám vyměněno v rámci záruky,měnil jsem oba řetězy.
Zde máš jen jeden,osobně jsem to dělám bez vyndání motoru.
Ještě ti schází ale plno věcí v rozpočtu.Aby se mohlo demontovat ventil víko musí vstřiky ven, ne vždy jdou z lehka.Může to nějaký vstřik odnést.Budeš potřebovat podložky pod vstřiky jsou dvě míry podle toho jak je to v hlavě vymačkané,nové šrouby co drží vstřikovače, O kroužky na vstřikovače, palivové trubky se mění vždy po demontáži(daji se použít původní pokud nebudou dost vymačkané), nové šrouby a matice na silentbloky :yes

Můžeš nechat zatím změřit jak je vytažený napínak a podletho měnit B)
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 20:23 #6

  • FD
  • FD's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • 2003 Honda Accord Type-S 6MT
  • Posts: 202
  • Thank you received: 5
  • Karma: 4
Ja som bol v Honde na zaklade kampane.

Požiadavka na benžu kontrolu a premeranie reťaze... premerali a povedali že je rozťahana a treba vymeniť.
Je to krasne počuť za studena, ako to píska priamo z motor. priestoru...

Aj na tomto videu to je počuť... ako keby tam myši trtkali :D :



Scream - Klinovy remeň z N22 sedi aj na K24 ?.... maju rovnaky rozmer 1750mm/1751mm
2003 Honda Accord Type-S 6MT
K&N performance air intake, Skunk2 Megapower exhaust system,PLM K-Series Header (4-2-1) TSX HEADER,Ingalls USA Adjustable Rear Camber Kit,Eibach Pro Kit/Bilstein -30mm/-30mm, Japan Racing JR15 225/40 8,5JJ x 9,5JJ R18 Goodyear F1 Asymmetric 2
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 21:13 #7

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
K24 má jiný řetez i když možná totožný.Hlavně na K24 či K20 je výměna mnohem snadnější.
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 21:25 #8

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
DworiBak wrote:
Já už mám vyměněno v rámci záruky,měnil jsem oba řetězy.
Zde máš jen jeden,osobně jsem to dělám bez vyndání motoru.
Ještě ti schází ale plno věcí v rozpočtu.Aby se mohlo demontovat ventil víko musí vstřiky ven, ne vždy jdou z lehka.Může to nějaký vstřik odnést.Budeš potřebovat podložky pod vstřiky jsou dvě míry podle toho jak je to v hlavě vymačkané,nové šrouby co drží vstřikovače, O kroužky na vstřikovače, palivové trubky se mění vždy po demontáži(daji se použít původní pokud nebudou dost vymačkané), nové šrouby a matice na silentbloky :yes

Můžeš nechat zatím změřit jak je vytažený napínak a podletho měnit B)

myslis, dat dole kryt napinaku a tam to pozriet alebo ako ?
Last Edit: 13 Feb 2016 21:58 by HIGHTY.
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 12 Feb 2016 22:18 #9

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
myslim ,ze na N22 bude retaz viac namahana a mozno aj pevnejsia ,na K24 co viem tak skor ako 320tkm menil z ludi co poznam malokto ,hlavne je to sakra lacnejsia zalezitost ..
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 13 Feb 2016 14:06 #10

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
co viem tak ceny su podovne ci retaz na k24 alebo n22. Ked pocitas len retaz tak ok. Lenze v Honde menia komplet ozubene kolecka, teflonove voditka, napinak, tensenia, skrutky atd Aby bolo vsekto ako je. Cize pochybujem, ze na k24 to budes mat lacnejsie.
The administrator has disabled public write access.

Rozvody 2.2 i-CTDi 2006 - cena 13 Feb 2016 14:14 #11

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
nik z nas nieje milionar ,aby si nechar robit servis v Honde ,niesom padnuty na hlavu pri dnesnych moznostiach ...
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.119 seconds
Powered by Kunena Forum