Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Repas hlavy K24A2

Repas hlavy K24A2 14 Nov 2015 11:17 #2

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
LPG za to nemoze, ale byvaly majitel, lb necheckoval a nenastavoval pravidelne (20-30k km) volu ventilov.

Takto od pc ti niekto tazko povie, ale daj na hlavu spravit tvrdene sedla ventilov, zrovnat hlavu, tesnenie a mozes jazdit dalej veselo na LPG.

To ci je retaz ok, musis zmerat volu. Kruzky, ojnicne loziska atd pochybujem, ze budu zle.

Alebo ak chces vykon, tak zohnat hlavu z K20a/K20a2, tusim CTR 7G aj a spravit frankensteina aj s trochu poladenym vykonom.... :yes
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 14 Nov 2015 18:17 #3

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
a ja co som pozeral na nete tak moja hlava je lepšia ako z K20A mam vesie sanie a ine vačky natom CTR ma ine piesty ktoré zachádzajú 2mm od vrchu a kompresiou 11,5:1 a acura ma 10,5:1 a otacky vysie o 800-1000 otacok tak to bude mat niečo z tým a meral som kompresiu a každý valec iná mala biť nameraná 12 bar a najlepšiu ma 9,8 a najslabšia 7,2 to preto rozmyšlam nad krúžkami ale olej neťahá ani kvapka nechýba
The administrator has disabled public write access.

Re:Repas hlavy K24A2 15 Nov 2015 10:27 #4

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
počkej, chceš mi říct, že každých 20-30k km musím kontrolovat vůli ventilů.sakra to jsem na americe za těch 11let a 300k km nikdy dělat nemusel
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 15 Nov 2015 10:37 #5

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Ta komprese bude,kvůli těm ventilům.Pokud jezdíš na LPG tak se interval na seřizování vůle ventilů zkracuje na polovinu.Hlavně zkontroluj vačky.Napínak na řetez proměř jak je vysunut pokud už je nad hodnotu udělal bych i rozvody když už budou prsa rozhozená.Pokud motor bral olej tak na kruhy můžeš kouknout a proměřit a hlavně jestli stírák neni zapečen.
The administrator has disabled public write access.

Re:Repas hlavy K24A2 15 Nov 2015 10:57 #6

  • Denis Witzku
  • Denis Witzku's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 364
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
Dwori dík, teď abych to dělal každej půl rok. sem to dělal naposled před 20ti roky na učňáku. je stejná vůle pro sání i výfuk?
The administrator has disabled public write access.

Re:Repas hlavy K24A2 15 Nov 2015 19:28 #7

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
U K24A je sanie 0.23 - 0.27 mm
A vyfuk 0.25 - 0.30 mm na K-cku je celkom vpohode pristup akurat servo hadica zavadzala ale vpohode a motor z vnutra ako novy krasny cisty . A kamarat co roby hlavy povedal ze mozu bit vrchne kruzky prepalene ze stratia pruznost ked to chodi na lpg a vyfukove ventili to vraj zahlepe hlboko ked to nema primazavanie. ja na lpg nejazdim a chcem to dat do kopi .
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 23 Nov 2015 15:54 #8

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
No jedna vec je lpg a hlavne či je servisovane a doladene,,, ďalšia vec máš k tomu Lpg aj domazávanie? ? Ak nie, tak sa nieje čomu čudovať,, A že máš na prd tlak no tak to je dosť zlé,,,
Hádam že ti asi aj dosť papá olej že?
Idú z motora neprirodzene zvuky?
Či nič?
Voľnobeh na lpg?
Voľnobeh na benzín? Je rozdiel?
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 23 Nov 2015 20:38 #9

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
no ako to LPG je luxusne namontovane nevydno pod kapotov nic po zapnuti a vypnuti motor ani necukne nepoznať rozdiel akurat ked to potiahnem po omedzovač na plyne a on od 5800 ot. vypne lebo nestiha tak kolesa zahrabu este na 3.ke ide to pekne ja som na LPG zrobil asi 1500km a potom som to už nezapinal netankoval lebo to dlho startuje dal som zmerat kompresiu a je to na hovno a olej ani kvapka nezmizne a ani divne zvuky nejdu z motora to len vyfukove ventili su podpalene lebo sa nzatvarali už sedla pribite do hlavy a primazavanie dorobim ked sa spravy hlava len vraj prve kruzky su tiež podpalene vraj ked podpali ventili stane sa ze aj prvy kruzok neviem co je natom pravdy ale vymenim ich ked už bude ta hlava dole
The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 23 Nov 2015 20:48 #10

  • Megaj5555
  • Megaj5555's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 44
  • Karma: 0
tuna je LPG :D

The administrator has disabled public write access.

Repas hlavy K24A2 24 Nov 2015 00:21 #11

  • Galaktic
  • Galaktic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 245
  • Thank you received: 6
  • Karma: 1
Noo áno pekne to je tam upratané :-) kto nevie tak to ani nezistí čo tam je na viac,, no na japonské auta sa má dávať mazanie, lebo je to točák a vtedy sa stáva že sa zadrú drieka ventilov lebo idú úplne na sucho, ,,, áno v tockach to nestíha, buď slabé vstreky (teda dúfam že máš 4) alebo je to tak nastavené, zlý štart - buď zle nastavenie lpg ecu, 4 bodové vstrekovanie sa na skoro každom štarte dáva automaticky do režimu benzín každý štart motora je na benzín a až keď dosiahne hodnotu tak sa samo prepne na lpg, tak že štart nieje rozdiel,, ale ak to ide hneď na lpg tak je to také ako si povedal,,
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.109 seconds
Powered by Kunena Forum