Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Geometria zadna naprava

geometria zadna naprava 21 Sep 2015 22:08 #1

  • Martin
  • Martin's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 80
  • Karma: 0
Mal niekto problem z excentrom na zadnej naprave? Neide povolit takze nemozem nastavit geometriu kupovali ste niekto excentricke sruby ak ano kde?
The administrator has disabled public write access.

Re:geometria zadna naprava 22 Sep 2015 20:55 #2

  • Martin
  • Martin's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 80
  • Karma: 0
Dnes som bol v Honde jedna Šruba stojí 12€


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

geometria zadna naprava 22 Sep 2015 22:33 #3

  • DworiBak
  • DworiBak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Accord CW3
  • Posts: 501
  • Thank you received: 25
  • Karma: 9
Pokud ho dostaneš ven aby se nezníčil silentblok v kterém je ten šroub zarezli tak je to fajn,ale většinou to tak nejde, nahřátím silentblok zníčíš. Nezbyde nic jiného než objednat i zadní rameno :cheer:
tech 12€ je jen za šroub ještě tam máš exentrickou podložku a matici novou ty jsou kolem 8€
OEM kod: šroubu 52387-SDA-A00
podložka 52388-SDA-A00
matice 90216-SE0-305
The administrator has disabled public write access.

Re:geometria zadna naprava 22 Sep 2015 23:15 #4

  • Martin
  • Martin's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 80
  • Karma: 0
Mam k dispozícii indukčný ohrev a neviem či dodrbem silenblok keď z tým nahrejem srubu??


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

geometria zadna naprava 23 Sep 2015 08:57 #5

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Sú spoločnosti ktoré sa venujú oprave silenblokov, skús sa informovať či by ti ho nedokázali vyrobiť. Meniť ramená kvôli jednému silenbloku nie je zrovna ekonomické. Sám som túto tému riešil, tie ramená sa v druhovýrobe skoro nevyrábajú.
The administrator has disabled public write access.

Re:geometria zadna naprava 23 Sep 2015 12:26 #6

  • Martin
  • Martin's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 80
  • Karma: 0
Neviem či by to nebolo ešte drahšie ako celé ramena


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:geometria zadna naprava 23 Sep 2015 20:29 #7

  • faltin.ivan
  • faltin.ivan's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Posts: 27
  • Thank you received: 1
  • Karma: 1
Tiez mam ten problem ale vychylenie kolesa mam este v tolerancii tak som to neriešil..
Nejak urezat maticu a potom vyklepať skrutku by nešlo? :-?
The administrator has disabled public write access.

Re:geometria zadna naprava 23 Sep 2015 23:33 #8

  • Martin
  • Martin's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 80
  • Karma: 0
Potom napíšem ako som poriešil mam to tiež v tolerancii ale serie ma to že je to tam zavarene


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

geometria zadna naprava 24 Sep 2015 07:13 #9

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Keď je ten zvar urobený správne, tak Ťa to srať nemusí :)
The administrator has disabled public write access.

geometria zadna naprava 15 Dec 2015 23:17 #10

  • Miroslav
  • Miroslav's Avatar
  • Offline
  • Senior Member
  • Posts: 60
  • Karma: 0
Ja som to riešil cca 1/2 roka späť. Ľavý bol zahryznutý úplne a pravý sa dal nastaviť jedine natiahnutím (skrútením) silenbloku. Ako bolo písané vyššie, ku skrutkám je dobré prikúpiť aj tie podložky plus matice. Najväčší problém bolo dostať to rameno von a o skrutke, to bol tiež pekný pôrod. Rameno šlo von jedine odbrúsením šesťhranu a odrezaním skrutky, na oboch stranách. Vylisovať sme to tiež najskôr nedokázali ani hydraulickým lisom. No po navŕtaní skrutky v silenbloku, pomaly od malého vrtáku až po najväčší, ktorým sme ešte zostali v tele skrutky sa uvolnil tlak medzi skrutkou a silenblokom + teplo... Skrátka až následne sa ho podarilo opatrne vylisovať. No tak či onak, treba si to naplánovať na dostatočne dlhý čas
Ešte pozor pri lisovaní! tá vnútorná strana silenbloku je z hliníkovej zliatiny, tj celkom mäkký materiál, preto treba pokiaľ možno pri lisovaní podkladať čo najpresnejší priemer otvoru nastavovacej skrutky, aby vám to nezdeformovalo to puzdro.
Honda Accord 2.4
2003
8,7 l/100km
Last Edit: 15 Dec 2015 23:23 by Miroslav.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.097 seconds
Powered by Kunena Forum