Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Nástupce A7G

Nástupce A7G 26 Aug 2016 16:17 #21

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
nik neporovnava tieto auta ako take ci dokonca motory ,ale naklady si precitaj poriadne ,nez zacnes vychvalovat klasicky ,vybavu a kde co , pritom,ale nezabudaj na dvojnasobnu cenu :-D piseme len skusenosti o konkretnych modeloch nie dohady .. proste celkove naklady su vyssie ci tu budes rozpravkovat ci nie je to fakt ... a 200k z jednou napravou ? Hallo ...
..a my vieme ,ze ma BMW zdanlivo lepsie vyzerajuci interiery ,ked si za ne priplatis :-D
teraz som pisal ,ze keby zacala honda vyrabat tak zlozite modely ako su BMW tak by tiez nebola az tak nenarocna na naklady na servis .. to je proste fakt a vdaka svojej jednoduchosti je natom lepsie co sa nakladou tyka ,
na porovnanvanie odhlucnenia a vybavy z desiatimy riadiacimi jednotkamy skus argumentovat inde otom sa tu nik nehada :D
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 27 Aug 2016 12:55 #22

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
pozri teraz som videl 730dA napredaj za 8k , teda je ich tam vela.

Je to niekolkonasobne lepsie auto co sa tyka komfortu, vybavy, luxusu a stoji tolko ako lepsi Accord po FL :). Preco ?
napr.
www.autobazar.eu/bmw-rad-7-730-d-at-(e65e66)-id9066792.html

alebo 2006 rocnik :)

www.autobazar.eu/bmw-rad-7-730-d-at-(e65...d-05)-id8860336.html

Lb je to uz tazko uservisovatelne, jedno opravis, druhe ide srat a pod....
Last Edit: 27 Aug 2016 12:56 by Chris.
The administrator has disabled public write access.

Re:Nástupce A7G 27 Aug 2016 14:06 #23

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
325i dobrá voľba ale 320d, tak to by som až tak neospevoval.
Problémy s rozvodami, 3 z 3 ľudí čo poznám menili turbo veľmi skoro, najnovšie kamoš pri 109 000 km, dávali tam Mitsubishi a Garett a tie mitsubishi toho moc nevydržali.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Nástupce A7G 28 Aug 2016 18:40 #24

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
320d po FL ma probemy (od 2007), pred je velmi spolahlivy motor... o problemoch s turbom som nepocul. To iste benziny po 2007 su priamovstreky.

Na jednej naprave 200k uplne bez problemov, prid sa pozriet, auto stale parkuje o ulicu vedla a ani nahodou ho necaka ziadna vymena ramien. Ked s tym clovek jazdi po normalnych cestach a nie po tankodrome, tak nie je dovod aby to nevydrzalo. A 3er a accord su na tom cenovo velmi podobne. O zlavach ktore vie dat BMW ani nehovorim, 20% dole pre istu klientelu je samozrejmost.

Samozrejme v kategorii 5er a 7er su ceny raketovo inde uz len z principu. Co som chcel tymto povedat je ze, pri uvazenej kupe 3er, bude clovek nakladovo na tom podobne ako pri accorde a ked sem tam priplati viac, tak za ten priplatok bude mat aj pridanu hodnotu. Ale to sa v tom aute najprv treba odviezt za volantom a tak porovnavat...
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 29 Aug 2016 22:20 #25

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ja som jazdil v troke petke ci Zettrojke a nic mi to nehovorilo , motory 2.5 3.0 nafta ,benzin rocniky 2003 +- , mna vybavy neohuria lebo tristvrte z toho normalny sofer ani nepouziva , tempomat ,cuvacie senzory a dvouzonovu klimu ma dnes kde jake auto zbytok su vacsinou len frajerinky .. trojka vo vnutry miesta ako vo fabii ,petka lepsie ,ale ne tolko ako by som cakal kedze auto je z vonku mohutne kvalita urcite lepsia ,ale aj ten servis uz je niekde inde a Z3 ,na kabriolet strasne plasty prejav motoru a zvuk mi celkom pripominalo moj byvaly 607 ,ale pruznost v nizkych otackach a celom spektre otacok mal V6 od peuzota lepsiu hlavne vdaka Vecku , niesom ziaden drifter a aspon ja po nejakych serpentinach mam vacsiu istotu drzania stopy z prednym nahonom ako zadnym ,ktory ti moze kedykolvek uskocit ak tam nemas slabsi motor ,zadok hond pekne klze a neskace ani na hranici prilnavosti .. ako som uz pisal siel som z BB po serpentinach na 530d a naprava bola po GO a neskutocny nezvyk , buchalo snou ,ze som si myslel ,ze mi odpadne na tej nic moc ceste ,tazky predok ,zadok aj napriek vahe pod plynom uskakoval a aj ked to slusne akcelerovalo tak verim tomu ,ze ten za mnou na tom leone FR si to uzival ovela viacej a som si hovoril ,keby ,ze som accordom tak si to aj uzijem a nebojim sa tolko pridavat v zatackach ,ale mozno len nemam taku "driftersku" prax a cit , ano celkovo zataca lepsie ako predokolka ,ale osobne nevidim vtom ziaden plus pre mna ... co sa tyka novsich rocnikoch verim ze je vsetko lepsie nebude nic hanit ,ale to uz su take ceny a naklady ,ze by ma to ani nezaujimalo a kebyze nato mam tak minimalne M5 inak by som nato ani nepozeral ,pre mna premiove modely AUDI su vo vsetkom viac napred .. dokonca som to kde si nedavno cital v recenzii o BMW modeloch v poslednych rokoch ,ked som pozeral ako su natom BMW kvoli bratovi .. a tam bolo povedane ,ze BMW sa strasne snazi hlavne cez elektroniku a ide im to ,ale celkovo na AUDi bude stale kratke ..
Last Edit: 29 Aug 2016 22:22 by i-vtec.
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 30 Aug 2016 10:03 #26

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
No tu sa v nazoroch asi uplne rozideme. Nic hravejsie a lepsie ako E90 som vo svojej triede nesoferoval. Posed za volantom super, vyhlad super, feedback od riadenia supe, miesta je menej len na ukor kardanu, cize je to pocitovo uzsie... porovnavat to s fabiou... to mozes rovno aj accorda.
Zadny nahon... na suchu lepsie, a za mokra a snehu elektronika odvadza uzasnu robotu. Nebol problem vyjazd a zjazd na strbske pleso pri cerstvo napadnutej a neodhrnutej 5cm snehovej pokryvke a nikto nebol v aute pokakany... naopak bol som prekvapeny ako bezproblemovo to so zadnym nahonom ide.
5er... ako v 3er aj v accorde tu a tam trochu miesta chyba, tak toto auto pre mna (187cm, 95kG) splnuje z hladiska priestoru vsetko, co ma. Nesoferoval som to... ale viezol som sa v 535d s biturbom a boli to vacsie bomby ako v 3.0 A6 od audi... A urcite tomu nebuchala naprava.
The administrator has disabled public write access.

Re:Nástupce A7G 30 Aug 2016 13:52 #27

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Brat ma e91, 525i, na R17 a ked príde z Nemecka na SK cesty tak hovori ze toto auto s týmto podvozkom sem úplne nepatrí. Jasne ze to vyslovene nie je úplne zle ale e91 ka ma proste tvrdí podvozok a ten je u nás na našich super cestách nie príliš vhodný....


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 30 Aug 2016 14:19 #28

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
.. ty,ale porovnavas uz dalsiu generaciu a tam uz by som suhlasil ze oproti A8G je to lepsie vo vsetkych smeroch ...
ja pisem o E46 a E39 z ktorymy mam skusenosti zase ja a ta E46 ma fakt strasne malo miesta ,do predu sadne 180cm chlap nohy si bucha o tunel a za neho uz doslely skoro nesadne co s tourerom 2003 sa neda porovnat kufrom uz vobec nie ,to su hlavne nevyhody aspon starsich modelov BMW , razvor dlhy ,ale priestor v kabine kratky a kufor maly kvoli zadnemu nahonu.. a neviem ci E90 je natom lepsie ako A8G aspon tym miestom na nohy vzadu ci nastupovanim do zadu ..
.. toto som porovnaval len preto ,ze mam len stymto skusnosti a hlavne ceny su jaks taks podobne .. ak porovnas km motorizacia ,tak A7G vs E46,39 ina vec je ked porovnas s E60, E90 ,ale to zas nejde porovnavat ,BMW celkovo je iny lewel jak v cene tak inych veciach aj ked nie zas vsade .. sedel som E60 a intors mi prisiel nato kolko to stoji aj tak nie moc kvalitny ,ale u BMW to je zas od vybavy .. kazdopadne vybava zobrak nebrat a ci ches ci nechces accord 2007 v plnej palbe stal to co 325i v zaklade a v lepsiej vybave aspon na rovine executive titan kde uz ku 325 si musel prihodit 20000e ...nevravim urcite to bude auto v inom leweli .. ale mne osone to nic nehovori ako auto celkovo .. zas meozem kupovat auto len preto ,ze ma skvele jazdne vlatnosti al ked mam odviest 5 ludi a batozinu tak premyslam kde nastala chyba ...
uz keby chcem ja BMW tak to by bola mastna cena aspon za priestor ,kvalitu interieiru a motor .. a to viem ,ze polka elektronickych hraciciek by ma vobec nezaujimala ,preto potom nastava otazka ,preco by som mal zato platit ,
u Audi sa mi paci ,ze netlaci tolko do hraciciek a elektroniky ,ale skor do kvality interieru ci exterieru .. a cena cca rovnaka ako pri BMW ... kazdy natom vidi to svoje co ho na aute zaujima .. nakoniec aj tak kazdy po accorde kupy najskor nieco ine :-D kedze priority sa menia cely zivot ..
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 30 Aug 2016 15:19 #29

  • scream
  • scream's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Posts: 196
  • Thank you received: 3
  • Karma: 1
Porovnaval som samozrejme A7G a BMW E60 a E90/91 v rocnikoch 2005-2007 :) ... to asi vysvetluje nase odlisne nazory. Po nastupeni do E46 ako spolujazdec som si povedal, ze wtf? ...tu je tak malo miesta, ze olizujem celne sklo :)
Last Edit: 30 Aug 2016 15:19 by scream.
The administrator has disabled public write access.

Nástupce A7G 30 Aug 2016 16:48 #30

  • i-vtec
  • i-vtec's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 404
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0
ved prave :D ,pozeram si tie E90 a su celkom pekne ,ale aj tak mi pride audi fajnovejsie v celkovom spektre ,
samozrejme v audi sa moc o zabave neda hovorit pri tom odhlucneni a 4x4 pokial to neni RS :-D ,
su to auta viac na pohodu aj podvozkovo budu pohodlnejsie ,vravim ,ako celok prijatelnejsie auto ... ale mozno sa pletiem a je to len dojem ...
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.109 seconds
Powered by Kunena Forum